Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franklin

xaxaxa Σου ευχομαι να φτασεις κ στα 10
Ιούλ 17 2008 00:40
Φωτογραφία

Franklin → Radagast

Σ ευχαριστω! :D :D
Ιούλ 17 2008 00:10
Φωτογραφία

Radagast → Franklin

Χρόνια Πολλά. :)
Ιούλ 17 2008 00:01
Φωτογραφία

Franklin → Umi no Ossan

Να σαι καλα ρε!Ευχαριστω πολυυυ! Κλεινω τα 90 και μπαινω στα 89 ειναι μια πολυ ευθραυστη ηλικια οπως καταλαβαινεις....
Ιούλ 16 2008 23:57
Φωτογραφία

Franklin → GkLoc

σ ευχαριστωωωωω!
Ιούλ 16 2008 23:55
Φωτογραφία

GkLoc → Franklin

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!! Our New Nakama!!! Οτι επιθυμεις να εχεις Franklin-Chan!~~~~~~
Ιούλ 16 2008 23:28
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franklin

Χρονια πολλα κ απο κοντα κ οτι επιθυμεις !!!!! Αληθεια τα ποσα κλεινεις αν επιτρεπεται;;; (μην με παει στο μπαλαουρο η Iri για αποπλανηση ανηλικου)
Ιούλ 16 2008 23:20
Φωτογραφία

tsintori → Franklin

Πολύ force βλέπω ρε παιδί μου. Star Wars fan; Αν ναι κάνε μια βόλτα [URL="http://www.anime.gr/forums/groups/%2Astar-wars%2A.html"]εδώ[/URL] Edit: Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς.
Ιούλ 16 2008 23:05
Φωτογραφία

Erisadesu → Franklin

kakos 8a eprepe na me kalopianeis.. ta posa kleineis?
Ιούλ 16 2008 18:39
Φωτογραφία

Franklin → Erisadesu

Δεν ξερω αν εχουν κατι οι αλλοι στο μυαλο τους αλλα officially στη 1 που θα μπω στο site θα εχω γεννεθλια :P p.s. Ηθελα απο καιρο να σου μιλησω αλλα ντρεπομουν...Εχεις απιστευτη παρουσια στο φορουμ (και Οχι , δε σε γλυφω :P )
Ιούλ 16 2008 18:08
Φωτογραφία

tsintori → Franklin

Τίποτα θα τα πούμε στο πλοίο.
Ιούλ 16 2008 18:07
Φωτογραφία

Erisadesu → Franklin

ti ennoeite 8a ta kanete ta genethlia sou??? on line??
Ιούλ 16 2008 18:03
Φωτογραφία

Franklin → Zoro

Ναι γινεται κι αυτοο! Το group ειναι ισως ο.τι καλυτερο εχω συναντησει εδω μεσα μεχρι τωρα! Αν κατι μου αρεσει προσαρμοζομαι ευκολα κι εσεις πρεπει να ειστε πολυ ωραια παρεα!
Ιούλ 16 2008 17:55
Φωτογραφία

Zoro → Franklin

Ναι το ειδα αλλα μην ανυσηχεις και η iri ειχε γενεθλια 27 Ιουνιου και τα καναμε κανονικα ολοι μαζι[επρεπε να δεις το post μου,καραβοσκοινο;)] και με σενα μπορει μεν να μην ειμαι αυριο αλλα αν εισαι μεσα θα τα κανουμε το βραδυ που θα μαι κι εγω...ΟΚ?? Btw απ οσο βλεπω γνωρησες και νεα μελη!! {damn elo-cook!!:thumbdown:} Τι λεει,πως σου φανηκε το group,ειδα γρηγορα προσαρμοστηκες και αυτο ειναι σπανιο γενικα αλλα και απο κοριτσια{μην κοιτας που η iri ειναι τοπ poster,captain και που οταν λειπει ποσταρουν πολυ λιγοτερο...περιπτωση αυτη!!} Συνηθησες γρηγορα το κλιμα λοιπον και χαιρομαι γιατι οπως ειδες παιζει να ειναι το πιο ιδιοτροπο [και διασκεδαστικο!] group του site!! Καλως σε βρηκαμε λοιπον και θα με δειτε αρκετα την υπολοιπη μερα ακομη!! Και μετα τι να γινει,θα επιστρεψω κι εγω!! [αλλο forum φοβαμαι μην βρω!!XDXD]
Ιούλ 16 2008 17:43
Φωτογραφία

Franklin → Zoro

Μεχρι τι ωρα θα εισαι το βραδυ? Θελω να σε χαιρετισωωω.....Θα χασεις και τα γεννεθλια μου αυριο :(
Ιούλ 16 2008 17:37