Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Franklin → Umi no Ossan
Να σαι καλα ρε!Ευχαριστω πολυυυ! Κλεινω τα 90 και μπαινω στα 89 ειναι μια πολυ ευθραυστη ηλικια οπως καταλαβαινεις....
Ιούλ 16 2008 23:57
GkLoc → Franklin
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Our New Nakama!!!
Οτι επιθυμεις να εχεις Franklin-Chan!~~~~~~
Ιούλ 16 2008 23:28
Umi no Ossan → Franklin
Χρονια πολλα κ απο κοντα κ οτι επιθυμεις !!!!!
Αληθεια τα ποσα κλεινεις αν επιτρεπεται;;; (μην με παει στο μπαλαουρο η Iri για αποπλανηση ανηλικου)
Ιούλ 16 2008 23:20
tsintori → Franklin
Πολύ force βλέπω ρε παιδί μου. Star Wars fan; Αν ναι κάνε μια βόλτα [URL="http://www.anime.gr/forums/groups/%2Astar-wars%2A.html"]εδώ[/URL]
Edit: Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς.
Ιούλ 16 2008 23:05
Franklin → Erisadesu
Δεν ξερω αν εχουν κατι οι αλλοι στο μυαλο τους αλλα officially στη 1 που θα μπω στο site θα εχω γεννεθλια :P
p.s. Ηθελα απο καιρο να σου μιλησω αλλα ντρεπομουν...Εχεις απιστευτη παρουσια στο φορουμ (και Οχι , δε σε γλυφω :P )
Ιούλ 16 2008 18:08
Franklin → Zoro
Ναι γινεται κι αυτοο! Το group ειναι ισως ο.τι καλυτερο εχω συναντησει εδω μεσα μεχρι τωρα! Αν κατι μου αρεσει προσαρμοζομαι ευκολα κι εσεις πρεπει να ειστε πολυ ωραια παρεα!
Ιούλ 16 2008 17:55
Zoro → Franklin
Ναι το ειδα αλλα μην ανυσηχεις και η iri ειχε γενεθλια 27 Ιουνιου και τα καναμε κανονικα ολοι μαζι[επρεπε να δεις το post μου,καραβοσκοινο;)] και με σενα μπορει μεν να μην ειμαι αυριο αλλα αν εισαι μεσα θα τα κανουμε το βραδυ που θα μαι κι εγω...ΟΚ??
Btw απ οσο βλεπω γνωρησες και νεα μελη!!
{damn elo-cook!!:thumbdown:}
Τι λεει,πως σου φανηκε το group,ειδα γρηγορα προσαρμοστηκες και αυτο ειναι σπανιο γενικα αλλα και απο κοριτσια{μην κοιτας που η iri ειναι τοπ poster,captain και που οταν λειπει ποσταρουν πολυ λιγοτερο...περιπτωση αυτη!!}
Συνηθησες γρηγορα το κλιμα λοιπον και χαιρομαι γιατι οπως ειδες παιζει να ειναι το πιο ιδιοτροπο [και διασκεδαστικο!] group του site!!
Καλως σε βρηκαμε λοιπον και θα με δειτε αρκετα την υπολοιπη μερα ακομη!!
Και μετα τι να γινει,θα επιστρεψω κι εγω!!
[αλλο forum φοβαμαι μην βρω!!XDXD]
Ιούλ 16 2008 17:43
Franklin → Zoro
Μεχρι τι ωρα θα εισαι το βραδυ? Θελω να σε χαιρετισωωω.....Θα χασεις και τα γεννεθλια μου αυριο :(
Ιούλ 16 2008 17:37


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
