Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Franklin → psofia

Ειναι χασιμο ζωης αλλα πρεπει να τη δεις :P
Αύγ 01 2008 17:49
Φωτογραφία

psofia → Franklin

ΦΟΥΦΟΥΣΟΥ μια φορά είναι υπέραρκετη!!! Αυτή η ταινία είναι πραγματικά [U][B]χάσιμο ζωής[/B][/U], ρε μαν!!!!!!!!
Αύγ 01 2008 17:47
Φωτογραφία

Franklin → psofia

Xαχαχαχαχα! Εξισου απειρη ταινια! Την εχω δει σε ενα φιλο και περιμενω να την αντιγραψει...
Αύγ 01 2008 17:45
Φωτογραφία

psofia → Franklin

Ναι είναι γαμάτοι! Τους μιλάω συχνά στο mypsace... Πες μου ότι έχεις δει και την ταινία "Ο πανίσχυρος μεγιστάνας των ninja" για να λιώσω!! xD
Αύγ 01 2008 17:42
Φωτογραφία

Franklin → psofia

Οι τυποι ειναι ανεπαναληπτοι...Ενας απο αυτους εχει γραψει και ελληνικο rpg comic! ''δρακοφοινικας'' Καφροι ftw :P
Αύγ 01 2008 17:40
Φωτογραφία

psofia → Franklin

ακούς Ανώριμους? nice :O
Αύγ 01 2008 17:36
Φωτογραφία

Franklin → maruz

Καλωσηρθες στο forum! Βλεπω και Rukia και Deathnote...Ο.τι χρειαστεις πες!
Ιούλ 23 2008 22:43
Φωτογραφία

Orion19 → Franklin

Μα και βέβαια θα τα λέμε. Με τόσους ενεργούς nakama, πλάτη πλάτη πρέπει να βαδίζουμε στο κατάστρωμα...
Ιούλ 23 2008 16:13
Φωτογραφία

Franklin → Orion19

Γειααα!! Ελπιζω να τα λεμε απο δω και μπρος!
Ιούλ 23 2008 15:53
Φωτογραφία

Franklin → GkLoc

Ο L! Για απειρους λογους.... Αλλα ειναι πραγματικα αψογο anime. Σου το εγγυομαι οτι δεν θα υπαρξει ουτε μισο επισοδειο που θα πεις ''βαριεμαι''. Ειναι μεστο και αρτιο. Εμενα με ειχε καθηλωσει το τελειωσα σε τριες μερες!
Ιούλ 22 2008 14:16
Φωτογραφία

GkLoc → Franklin

Γεια! Τελειο Το Death Note,Best Anime EVAH!! Καταπληκτικο Σεναριο,Καταπληκτικοι Χαρακτηρες,Τι Αλλο Θες.... Χαιρομαι Που το αρχισα! btw,Εσενα Ποιος σ'αρεσει?? Light ή L?
Ιούλ 22 2008 13:50
Φωτογραφία

Franklin → GkLoc

Γεια! Πως παει το deathnote? Δεν ειναι τ.ε.λ.ε.ι.ο. ????
Ιούλ 22 2008 11:08
Φωτογραφία

Franklin → GkLoc

και οχι τιποτε αλλο αλλα λειπει κι ο γιατρος......
Ιούλ 19 2008 14:18
Φωτογραφία

GkLoc → Franklin

*Fingers Crossed* Μακαρι!!! Ελπιζω να μην μπει να το δει,Διοτι μετα..... Its Chop up Time!!!
Ιούλ 19 2008 14:14
Φωτογραφία

Franklin → GkLoc

χαχαχαχα! Μαααλιστα! Αρα δε θα σε προλαβει γιατι μεχρι την επομενη εβδομαδα θα εχεις αλλαξει :P
Ιούλ 19 2008 14:09