Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Franklin → mono

Nα σαι καλα ρε! Θα περασεις καλα εδω :) Και θα σου λυθουν ολες οι αποριες! Βλεπω επικοινωνησες και με τον Zoro-kun! (οχι που δε θα επικοινωνουσατε :P ) Οποτε εισαι σε καλο δρομο :)
Αύγ 27 2008 18:53
Φωτογραφία

Franklin → tsintori

Γεια σου tsintori-kun! Χιλια συγγνωμη ρε! Το διορθωνω αμεσως!
Αύγ 26 2008 11:21
Φωτογραφία

tsintori → Franklin

Ηι Franklin-chan. Όλα καλά; Pls το spoiler σου στο bleach- γενική συζήτηση βάλε μπροστά ένα manga spoiler!!!! Glad to see you again.
Αύγ 25 2008 14:41
Φωτογραφία

Tidus87 → Franklin

Εννοείται οτι θα απαντούσα κάνω κρα για να βρώ κόσμο που να ασχολείται με anime και manga πόσο μάλλον να "είναι" και απο Γιάννενα.Καθυστέρησα να απαντήσω λίγο βέβαια γιατί σύνδεση έχω μόνο Γιάννενα(φτηνή δικαιολογία το ξέρω!?)Anyway είχα παντελή άγνοια για την υπαρξη αυτού του thread οπότε θα ρίξω μια ματιά. Thanks!!! P.S. tavani-watching στα interests εεε οχι εγω στα sports το κατατάσσω!!!??? :laugh:
Αύγ 22 2008 20:24
Φωτογραφία
Φωτογραφία

psofia → Franklin

Είμαι famous δηλαδή! Haha Έτσι και έτσι τα περνάω. Σε λίγο γυρνάω και αρχίζει το διάβασμα. :( Εσύ πώς τα περνάς?
Αύγ 19 2008 19:08
Φωτογραφία

tsintori → Franklin

Ξέχασα να σου πω ένα κομμάτι. To bid your farewell από Opeth. Αν δεν το έχεις ακούσει άκουσε οποσδήποτε την εισαγωγή.....
Αύγ 18 2008 01:38
Φωτογραφία

Zoro → Franklin

Ohayo Franklin,τι γινεσε?? Επεστρεψες και δεν σε προλαβα σημερα γμτ:( Τι λεει ο tsi απο κατω,μας φευγεις παλι??? [μην ακουω τετοια!]
Αύγ 17 2008 21:03
Φωτογραφία

tsintori → Franklin

Γειαααααααα! Πάλι θα φύγεις;
Αύγ 17 2008 15:52
Φωτογραφία

Franklin → psofia

Γειαααααααααα! Επεστρεψα χτες επιτελους :) Εισαι τοοοσο γνωστη ωστε να σε ξερει ενα ασημαντο και ταπεινο Franklin σαν εμενα :P Τι κανεις? Πως τα περνας?
Αύγ 17 2008 09:35
Φωτογραφία

psofia → Franklin

Καλά να περνάς! Δεν μου απάντησες όμως και έχω αρχίσει να ανησυχώ! :hihi2:
Αύγ 10 2008 21:53
Φωτογραφία

Franklin → sintar

Μολις γυρισω (κι αν δε με εχετε ξεχασει μεχρι τοτε) περιμενω σουπερ σπεσιαλ φωτο με τη μαλλουρα :P Να σαι καλα Sintar-kun!
Αύγ 09 2008 10:35
Φωτογραφία

Franklin → Tidus87

Γεια! got u! Επιτελους να κι αλλος που εχει επαφη με τα Γιαννενακια μας! Υπαρχει και thread στο Eλλαδα και animes αλλα με μηδαμινη κινητικοτητα, αν θες τσεκαρε το.... Εγω φευγω αυριο οποτε παιζει να μην δω αμεσα την απαντηση σου (αν απαντησεις :P) αλλα ελπιζω να τα λεμε...
Αύγ 09 2008 00:45
Φωτογραφία

Franklin

Φευγω αυριο το μεσημερι και θα λειψω για μια εβδομαδα...Αφηστε ποστ και θα απαντησω μολις γυρισω! Μεχρι τοτε να τα περνατε ολοι τελεια!
Αύγ 09 2008 00:26