Jump to content


Community Status Updates


Photo

Franklin → videl

Γεια! Ειδα πως ασχολησε με το Nana ... Εχω ποσταρει μια ερωτηση στο αναλογο manga thread αλλα δεν απαντησε κανεις :( Ηλπιζα μηπως εσυ ξερεις. Λοιπον θελω να μαθω σε ποιο κομματι του manga αντιστοιχει το τελευταιο επισοδειο του anime. Αν μπορεις να βοηθησεις, θα σου χρωσταω :)
Sep 21 2008 20:40
Photo

Franklin → Archangel

Kαλησπερα. Πηρα το θαρρος επειδη εισαι ο thread starter για το manga Nana...Εχω ποσταρει μια ερωτηση εκει και αναρωτιομουν μηπως εσυ ξερεις να μου απαντησεις :)
Sep 21 2008 20:37
Photo

Franklin → mono

Κι εσυ το ιδιο! Αχ ρε περαστικα σου ευχομαι! Και καλη επιτυχια με τις χαζοεξετασεις (που θα την εχεις)! Λοιπον φευγω σιγα σιγα να ετοιμαστω και θα τα ξαναπουμε! Ισως μπω το βραδυ! Φιλiα πολλα :)
Sep 04 2008 19:23
Photo

mono → Franklin

ναι αμε πηγαμε για καφε προχθες και λιωσαμε παλι...εγω βασικα δεν την πολυπαλευω με εξεταστικες και τετοια,επαθα και ωτιτιδα...αλλα το ηθικο ειναι οπως παντα ακμαιοτατο! και εγω ηθελα σημερα να βγω αλλα συνεβησαν διαφορα απροοπτα και εκατσα σπιτι να καιγομαι...καλο καφε και αμα βλεπεις τιποτα καλο απο ανιμε να μου λες...το rec αφου εκατσες και του εφτιαξες και θρεντ θα το τσεκαρω :p
Sep 04 2008 19:19
Photo

Franklin → mono

Διαβασμα κι εγω.....Πφφφ αστα να πανε! Θα βγω σε καμια ωριτσα να ξεσκασω λιγακι! Ειχα να δω anime καμια βδομαδα οποτε καθισα σημερα ειδα ολο το rec μονοκοπανια και στανιαρα :P Τι αλλα νεα? Με τη χορευτριουλα μας μιλας?
Sep 04 2008 19:11
Photo

mono → Franklin

πηξιμο why? τι να πω και εγω εξεταστικη πικρα...ρομαντικοχαζουλια μπααα...ρομαντικα ναι αλλα λιγο πιο σοβαρα,οχι οτι εγω ειμαι σοβαρη μπουχαχαχαχα
Sep 04 2008 18:56
Photo

Franklin → mono

εεεεεεπ! Τι γινεται? Χμμ για να δω.... Ρε ειδα σημερα 9 επισοδεια (ολο δηλαδη) το Rec . Νομιζω 12 λεπτα επισοδεια κατι τετοιο ηταν. Αν σου αρεσουν τα ρομαντικοχαζουλια δες το! Ασε ρε πηζωωωωωω :(
Sep 04 2008 18:49
Photo

mono → Franklin

hello hello!long time no see...παιρνα μια απο μαυρη τρυπα να χασεις κανα δυο νεφρα απο τα γελια!εγινε της μαυρης τρυπας χτες...
Sep 04 2008 18:46
Photo

iristella → Franklin

Για το vampire knight manga πηγαινε[B] [url=http://shoku-dan.org/]Shoku-dan :: Fansubs & Scanlations[/url][/B]
Aug 27 2008 22:15
Photo

iristella → Franklin

εγω μια χαρα παω. Αλλος εχει προβλημα..........XDDDDDDDDD Aπο τωρα και μελετας τα χριστουγεννα? Δεν σε βλεπω καλα......XD
Aug 27 2008 22:07
Photo

Franklin → iristella

αχαχαχαχαχαχα δεν πατε καλα! Τι γελιο..... Αντε να ερθουν τα Χριστουγεννα :P EDIT: Α! Iri τωρα που το θυμηθηκα, απο που να κατεβασω το manga του vampire knight?
Aug 27 2008 22:05
Photo

iristella → Franklin

Koυραγιο franklin swaaaaaan............. Ουτε και εγω μπορω. Εχω λαλησει......... παλι καλα που ειναι εδω ο Zoro και τον πειραζω και ξεχνιεμαι λιγο απο την μιζερια μου..... του εχω γεμισει το profil με One piece yaoi pics με zoro & sanji και εχει φρικαρειXDDDDDDDDDDDDDDD
Aug 27 2008 21:49
Photo

Franklin → iristella

Iri μουυυυυυ! Δεν αντεχω αλλο διαβασμα :(
Aug 27 2008 21:45
Photo

Franklin → mono

Ναι ρε το Comedy το ειδα χαρη σε ενα παιδι απο το forum μεταγλωττισμενο απο την anime clipse. Στιν forumιακες κοντρες ολα πανε καλα μεχρι να βρεθεις αντιμετωοη με την iri και το Zoro. Με το που συμβει αυτο ή θα φορεσεις γυαλια εντος μηνα ή αν εχεις ηδη απλως θα ανεβει αρκετους βαθμους οτο ηδη υπαρχον προβλημα. (τους λατρευω και τους δυο btw) ...Για να δουμε τι γινεται σε αυτο το τοπικ λοιπον...
Aug 27 2008 19:11
Photo

mono → Franklin

εεελα!ειδα οτι σαρεσε και σενα το kigeki!δεν ειναι τελειο?βασικα και εγω αυτο κανω τις τελευταιες πρηζω ολους μου τους γνωστους να το δουν χεχε!τωρα βασικα εχω ανοιξει ενα μετωπο στο thread αν ειχατε ενα φονοτετραδιο τι θα κανατε και παω να ποσταρω τιποτα!ελα και εσυ να γινουμε πολλοι:p
Aug 27 2008 19:03