Jump to content


Community Status Updates


Photo

ichigo13 → Zoro

Γιατί ρε Zoro η Ιταλία δεν έχει όμορφες κοπέλες?(βάση της συζήτησης με το Lord of blues)Εγώ μια χαρά τις βρίσκω!:)
Jun 26 2008 15:15
Photo

Zoro → iristella

Xαχαχα και το πες και ανοιχτα!!! Μου φαινετε καλα λεει ο Ace οτι εσεις οι γυναικες μισειτε ολες τις απλουλες kawai Μ μας,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα,μην ανοιξουμε!!! (ουτος η αλλος σε βολευει να χεις ενα πιστο κοροι....ε nakama σαν κι εμενα ως Μ πιστευω!!) Χεχε συγχαρητηρια λοιπον,χαιρομαι που τα πηγες καλα σημερα και που καταφερες να το "μπλεξεις" με το αλλο θεμα μας!!:hehehe: (ετσι γινονται πιο ευχαρηστα τα μαθηματα!!...οχι σαν τα ανιμε βεβαια!!) Τα λεμε,παω να φαω αλλα θα μπω σιγουρα το βραδακι...φροντησε να σαι μεσα!!
Jun 26 2008 13:15
Photo

iristella → Zoro

ΒTW εδωσα ρεστα σημερα στις εξετασεις του sorbonne...... Eξεταστρια ....Ποιον χαρακτηρα ξεχωρισατε απο το madame Bovary??? Εγω ... Την Emma (η "τραγικη" πρωταγωνιστρια)...Μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση Εξεταστρια (με χαμογελο συμπαθειας)....... Την συμπονεσατε πολυ ε??? Εγω.... Οχι...Ισα ισα την βρηκα αντιπαθεστατη (ηταν το ανιστοιχο της misa σε εκδοση FLaubert) και ακολουθησε ολη η antimisa θεωρια (ολο το σεντονι) στα γαλλικα......XDDDDD εμεινε η γυναικα....... Οπως βλεπεις ουτε την γαλλικη misa εκδοση συμπαθησα...:hahaha:
Jun 26 2008 13:09
Photo

Zoro → iristella

Μεγαλυτερο hidden message eva!!!(δεν θα το δει κανεις!!:himitsu:) Οχι πως δεν τα πες σωστα....πρεπει να σε πασαρω για αθωα κοπελα αλλιως το σχεδιο μας θα βουλιαξει(παγκοσμια forumιακη κυριαρχια μουχαχαχα:hehehe:)...θα το φροντισω στο μελλον!! Ως your trusted M,count on me!! Τα λεμε το βραδυXDXDXDXD!!!!
Jun 26 2008 12:59
Photo

iristella → Zoro

Δεν μου εβαλε τπτ η ori στο μυαλο [COLOR=white]υπηρχαν απο παντα[/COLOR].... Ελα ρε zoro ελα ρε zoro... Δλδ ενταξει καποια πραγματα να τα πιστευουν οι αλλοι αλλα και εσυ????? Ο πιστος μου M που με μυησε στα μυστηρια του OP και του massive mega posting??Ελα ρε sensei με πληγωνεις τωρα.......( [COLOR=white]Kοινως αν το παιζω αθωο και αξιαγαπητο πλασμα και στην πραγματικοτητα ειμαι ο νεος και βελτιωμενος Kira το οτι μοιαζω με αθωο και απονηρευτο κοριτσι τι σου λεει για την πραγματικοτητα? Clue...τα αστεια της ori chan τα πιανω με την μια, και πολλες φορες τα προβλεπω μπληρωσε την αναλογια...ΧΔΔΔ[/COLOR]
Jun 26 2008 12:56
Photo

Zoro → iristella

XXX?? Τι βασανιστικες σαδομαζοχιστικες ιδεες σου βαλε παλι η ori στο μυαλο??:hehehe: Πλακα κανω,το ξερω το XXX εχω δει και την ταινια!!! ΧΧΧ και σε σενα λοιπον,τα λεμε το βραδυ!!! :hihi2:XD
Jun 26 2008 12:51
Photo

Zoro → Orion19

Ναι αλλα δεν εφταιγα τελειως εγω που δεν το πιασα!!:bahhh: Kι αυτο γιατι δεν ηξερα εναν απο τους παραγοντες της συζητησης!! (χρωμα μεντας xD) Βασικα δεν πρεπει να χω φαει ποτε μεντα σε γλυκο,εκτος απο καραμελες για το λαιμο...(halls πχ),ξερεις,που συνηθως εχει ασπρωπο/διαφανο χρωμα... Τεσπα,οπως και να χει πρεπει να προσεξω με σας τις 2,ειδικα με σενα γιατι κρυβετε πολλα υπονοοουμενα στις συζητησεις και μονιμως εξελισσεστε...:hahaha: Πρεπει να ξαναπαρω την τιμη μου πισω το βραδυ!!! Χεχε αυτα...Zoro-kun out!! Τα λεμε το βραδυ στο ero-talk πλοιο μας!! ΥΓ:Τωρα που το σκεφτηκα,εκει που ο master deck boy και η iri-chan υποτιθετε ειχαν την καλλιτεχνικη φλεβα να που ηρθες κι εσυ!! Και ero και καλλιτεχνης...απ ολα εχεις μου φαινετε!!!;):P:bleh:
Jun 26 2008 11:46
Photo

iristella → Zoro

Eυχαριστω για τις ευχες... Μακαρι να τα παω καλα.... Θα απαντουσα και στο τελευταιο σου ποστ αλλα λεω να σε αφησω να ξεκουραστεις λιγακι XDDD Aυριο ομως να εισαι προετοιμασμενος γιατι θα εφαρμοσω νεες μεθοδους. ΧΧΧ (αυτο παει να πει kisses μην παει πουθενα αλλου ο νους σου με αυτα που εχεις ακουσει σημερα ΧD) Kαλη ξεκουραση zoro kun
Jun 26 2008 06:08
Photo

Zoro → iristella

Xεχε οπως απαντησα και στο group...πρεπει να επανορθωσω αυριο!!! Ενας swordsman επανορθωνει παντα...δεν μενει ποτε με shame!! Τα λεμε στο πλοιο και καλη επιτυχια αυριο...ξεχασα πριν!!:nanteee: (τι αυριο...σημερα να λεω,πρωινιασε!!^^)
Jun 26 2008 05:50
Photo

iristella → Zoro

Ζοro kun αυτη τη φορα δεν υπηρχε υποννουμενο...... Καλη νυχτα και παλι
Jun 26 2008 05:09
Photo

Orion19 → Zoro

Χα χα χα! Μου αρέσει να βλέπω τι σας κάνουνε τα post μου! Ήσουν κουρασμένος, γλύκα. Γι'αυτό δε το έπιασες. Πόσο eroness να αντέξει το μυαλό τις πρωινές ώρες...
Jun 26 2008 05:08
Photo

iristella → Zoro

Οκ καληνυχτα.... Cya
Jun 26 2008 04:55
Photo

Zoro → iristella

Xαχα δεν ηξερα οτι η μεντα ειναι πρασινη σαν χρωμα(λιγο ασχετος xD):hahaha: Nομιζω το καταλαβα τωρα!!!:hehehe: Τεσπα,δεν θα το αλλαξω αλλα θα κανω λιγο ενα edit το τωρινο μου ποστ...μην ακουσω τπτ χυδαιο απο την ori!! Thanx for the tip,i[B]R[/B]i-chan!!!Το μυαλο [B]Μ[/B] δεν παιρνει γρηγορες στροφες τα πρωιναXD!!(και γενικως!!) BB n GN!!
Jun 26 2008 04:46
Photo

iristella → Zoro

OK ακου τον συλλογισμο.....Zoro->πρασινο μαλλι πανω -> πρασινο μαλλι κατω ...... Τabs... Παγωτο, πυραυλος, η μεντα ειναι πρασινη......Να συνεχισω η το καταλαβες? Αστο η επιστρφη των hentai no2 ηταν αυτο το κομματι. Μην το αλλαξεις το Post ομως. Εχει πλακα ετσι.
Jun 26 2008 04:40
Photo

Zoro → iristella

Το 1ο με το magnum το πιασα φυσικα,αλλα τα αλλα 2 με την μεντα και την χαρα του πωλητη δεν επιασα τπτ(zoro is a bit baka in the morning xD...εννοουσε τπτ??να παω να αλλαξω το ποστ δλδ...) Απαντα λιγο αν μπορεις για να φυγω...
Jun 26 2008 04:37