Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → koukouroukou

Καλα απο 2 πμ τα κανες 3??:hihi2: Με νικησες,για σημερα σου βγαζω το καπελο!!XD Παντως πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μου πες...πραγματικα χαιρομαι που ανταλλαξαμε την κουβεντα!! Εχω πολλα να απαντησω αλλα λιγο χρονο...θα τα απαντησω αυτες τις μερες... Χαρηκα πολυ που γνωρηστικαμε,μεσα σε λιγες ωρες αλλαξες αρκετα πραγματα μεσα μου!!(αν και μικρα,αυτο δεν γινετε καθε μερα ομως!!) Καλα να περασεις στην εκδρομη,τα λεμε!!:byejg9:
Jul 03 2008 23:36
Photo

Zoro → iristella

[δεν πιστευω να τα πηρες στ'αληθεια μαζι μας?...σε βρισκω με μια δαιμονικη αυρα γυρω σου αυτη την στιγμη...να αρχισω να φοβαμαι??]
Jul 03 2008 23:26
Photo

iristella → Zoro

πιστεψε με......η εκδικηση ειναι ενα πιατο γλυκο που τρωγεται κρυο.......οτι πρεπει για τον καλοκαιρινο καιρο....
Jul 03 2008 23:10
Photo

Zoro → iristella

[οταν λειπει η γατα χορευουν τα ποντικιαXD] ...το θεμα ειναι τι γινεται οταν επιστρεφει η γατα:terror2: [ευκαιρια να χρησιμοποιησω το τανκ που κραταω στο αμπαρι...το ξερα οτι μια μερα θα χρησιμευε!!]
Jul 03 2008 23:03
Photo

iristella → Zoro

μμμμ ναι........εχε χαρη που σημερα δεν μπορω να μεινω πολυ..... Αλλα οχι οτι θα περασει ετσι αυτο.... Γενικοτερα δεν ξερω που θα κρυφτεις αλλα πιστευω το ξερεις οτι την εκατσες την βαρκα ετσι? Τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται.....
Jul 03 2008 22:58
Photo

Zoro → iristella

[the calm before the storm begins...οταν δεις αυτο το μυνημα θα χει πεσει κεραυνος απο σενα στο groupXDXD]
Jul 03 2008 22:56
Photo

Zoro → Orion19

Κυρια εξωτερικα,ero εσωτερικα!! Δεν μπορεις να μην συμφωνεις ori,η iri εχει και αυτη της ero τασεις της ε?? Ελα παραδεξου το!!Οχι σαν κι εσενα αλλα δεν παει πισω κι αυτη!!! Τεσπα,κοιταζα τα παλια επεισοδια για να βρω ατακα για την υπογραφη μου και(βρηκα τελικα btw)το επεισοδιο 119 οταν το δεις πολυ φαση,εχει μαχη Zoro...εγω την ξαναδα και θυμιθηκα καλες εποχες...φοβερη μαχη,ωραιο τελος και πραγματικα μια στιγμη ειχε ησυχια,ακουγωνται τα πουλακια να κελαηδανε(μην πεις τπτ εδω!!) και μετα Slash!! Πολυ φαση,θυμισου με στο 119 οταν το δεις!!^^ Τα λεμε οταν ξαναφτιαξεις το σκληρο σου,ο erosintar περιμενει!!
Jul 03 2008 22:31
Photo

GkLoc → Zoro

A Ναι,thnks που μου το θυμισες,και ευχαριστω για το site..... O Αrlong ηταν πολυ Cool,για να δουμε και αυτος πως θα ειναι!!! See ya Marimo
Jul 03 2008 19:32
Photo

Zoro → koukouroukou

Μαλλον θα αργησω να το γραψω τελικα,εχω μια ασχολια αυτη την στιγμη,αλλα εχω πολλα να σου πω,ελπιζω να μπεις αυριο ή σημερα το βραδυ να τα πουμε... Cya!!
Jul 03 2008 19:14
Photo

Zoro → GkLoc

Ο Jinbe αναφερθηκε πρωτη και μοναδικη φορα στο Arlong saga,ειναι ενας Schichibukai Merman,που ο Arlong ηταν στο πληρωμα του αλλα εφυγε για να γινει πειρατης...φαντασου ποσο εκανε να κινησει τον Arlong ο Luffy,αυτος θα ναι το λιγοτερο 2-3 φορες πιο δυνατος!!Νομιζω ο Johhny και ο Yosaku τον αναφερανε....δεν το θυμοσουν ε?? Δεν δειξανε την εμφανιση του,μονο την σκια "νομιζω"...δεν ξερουμε πως θα ναι δλδ,εκτος απο το οτι θα ναι "ψαρανθρωπος" και πιο δυνατος απο τον Αrlong...προβλεπεται τρελη φαση πιο κει!!! Κι εκεινο ειναι ενα απο τα fan art για το πως μπορει να ναι...μακαρι να ναι ετσι τελικα...φοβερος!!! Το site ειναι [URL="http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=71390"]αυτο[/URL]....εχει αρκετες εικονες να δεις...ελπιζω να χεις χρονο!!!^^
Jul 03 2008 19:08
Photo

GkLoc → Zoro

NAι,Ναι,Δωσε μου Το site!!! Oχι δεν τον ξερω,παιζει κανεναν σημαντικο ρολο μετα?????
Jul 03 2008 19:02
Photo

Zoro → iristella

Καλα αυριο προβλεπεται μαραθωνιος στα group δλδ?? Can't Wait Kis...εεε R-chan!!:nanana: Καλο διαβασμα και ξεμπερδεμα,συντομα κι εμενα με περιμενουν τα ιδια:(,αλλα ας μην τα σκεφτομαι τωρα! Τα λεμε,καλη επιτυχια!!:gotit:
Jul 03 2008 18:55
Photo

iristella → Zoro

Kαλα πηγε αλλα εχω κι αλλη αυριο καιδεν μπορω να παρω τα ποδια μου!!! Οσο για το νεο μου παρατσουκλι δν απανταω σημερα αλλα απο αυριο "there will be blood" που λεμε...... και δεν θα ειναι δικο μου.....
Jul 03 2008 18:52
Photo

Zoro → koukouroukou

Αν θα σαι μεσα λιγο ακομη απανταω το πμ,αλλιως τα λεμε συντομα!!!^^
Jul 03 2008 18:48
Photo

Zoro → iristella

Χεχε κριμα,αλλα απο αυριο ευελπιστω οτι θα σε δουμε πιο συχνα το σαββ/κυριακο??(πες ναι!!:nanteee:) Δες κι εσυ τα 2 groups...η 3η ταινια χτες,λογω της msn συζητησης μας δεν μπορεσα να την τελειωσω...μου λειπει μια ωρα ακριβως...μιας και θα φυγεις θα την δω τωρα και μετα θα παω στο thread...παντως αυτη η ταινια βρηκε κι εμενα κατα επι το πλειστον αρα δεν θα εχω αντιπαραθεσεις(ελπιζω) στο thread!! Αυτα,εχω παλι 1-2 πραγματα να σου πω msn,αλλα μην χαλιεσαι,οποτε προλαβεις εχουμε χρονο,κι αυριο αν θες... Τα λεμε λοιπον,Kisa Kisa!!!:hihi2: EDIT:Η εξεταση ολα καλα??
Jul 03 2008 18:47