Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → JoHnAroC

Χαχα μια χαρα,καιρο ειχαμε να τα πουμε!! Εχω εξεταστικη και λιωνω απο την ζεστη/θυμο μιας και ειμαι απο τους λιγους που τελειωνουν μετα τις 20 Ιουλιου:knock-knock: Εσυ τι λεει,εξετασεις/υγεια πως πανε?? Τελος,τι σε κανει να νομιζεις οτι εισαι μεσα στο ποσοστο??XD [χαρα στο κουραγιο σου που το παραδεχτηκες παντως,μιας και δεν ειπωθηκαν ονοματα...αλλοι προσβαλλονται αλλα εσυ τπτ...nice!]
Jul 04 2008 04:09
Photo

GkLoc → Zoro

xaxa,LOL,Μoυ εβγαλες και ολας Nick Μαριμο!! YOSH,Then I Will Be The SanjiK!!@@!!!!!! Και Επισης,Παντα Θα Ειμαι Ο CAPTAAAAAAAAIN GkLopp,και να περιμενεις επιστροφη,Πολλυ συντομα(ΜΟΥΧΑΧΑ)!!!! Ναι,Κιολας,τελευταια μαζευτηκαμε Πολυ Εros Εδω,Oμως Δεν Πειραζει,Χωρανε Πολλυ στην παρεα,Απορω τι θα μου πει ο ξαδελφος μολις με δει(Θα Αρχισει με κατι Ντροπιαζεις τον Sanji ρε και τετοια!!!) AYTAAAA,See ya shitty marimo!!!! Until The Next Fight.....
Jul 04 2008 04:07
Photo

JoHnAroC → Zoro

geiaaaaaaaaaaaaa sou zoroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D ti kaneis agori mou pws ta pernaaas???
Jul 04 2008 04:06
Photo

Zoro → JoHnAroC

Καλα ε αφησες και την ατακα σου βραδιατικα!!!XD Να δω τι θα πουν οταν την δουν!!^^
Jul 04 2008 04:05
Photo

Zoro → GkLoc

Ναι το ειδα στο group.... Καλα μεσα σ'ολους αυτον που ηδη εχουμε κορεσμενο βρηκες να υποδιθεις?? [παει δυαληθικαμε στους eros!!] Ηδη εχουμε 2 ero-cooks(και ο ενας ειναι συγγενης σου) +μια βοηθο!! Τωρα θα χουμε κουαρτετο δλδ?!! [και ο καπετανιος παει??....damn ηθελα να ακουσω κι αλλες ιστοριες απο τον manly gklopp!!] Αλλα αν αυτο επιθυμεις δεν παω κοντρα... I'll kill you all cooks...one after the other!!![IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y96/thedevilex/roronoa-zoro-2.jpg[/IMG] Nα σε λεω Sanjik τωρα δλδ?? (προφερετε sanGK!!)
Jul 04 2008 03:56
Photo

GkLoc → Zoro

HAHA,How do you like my ero-Style!!!!!!! It was time to change charachter,and Personality!!!! Understand Shitty Marimo[Sanji Style]
Jul 04 2008 03:45
Photo

iristella → Zoro

Φυσικα και το ειδα....και σου απαντησα οτι σκεφτηκα και Plan b......ναι το πολυ μεχρι δεκεμβρη και τελειωσα...Οχι ρε γιατι να φυγω απο το forum?? Εδω θα μεινω για να σας τρομοκρατω.... Αντε φευγω τωρα (για αλλη μια φορα καλη νυχτα)!!! ΒΒ
Jul 04 2008 00:47
Photo

Zoro → iristella

Btw,στο L group το τελευταιο μου μυνημα ειχε και secret....ελπιζω να το δες!! Δλδ οταν λες να τελειωσεις φετος εννοουσες σεπτεμβρη??Και αν καθυστερησεις το πολυ ποσο θα σου παει??(δεκεμβρη ξερω γω??) Τελος,αν τελειωνεις φετος ελπιζω να μην σε χασουμε απο forum/group....θα πεσει η ποιοτητα του φορουμ!! Sorry που ρωταω κι αλλα,τα βαλα και για να τα θυμαμαι αυριο αν ειναι...αν δεν μπορεις/θες να απαντησεις τωρα τα λεμε αυριο απο msn.... OK??Τα λεμε!!:bye2:
Jul 04 2008 00:44
Photo

iristella → Zoro

Kανονικα φετος απολυομαι...εννοω παιρνω πτυχιο αλλα αν μου το κανουν ετσι και χανω αδικα μαθηματα δεν βλεπω προκοπη. Το αλλο το μαθημα θα το δωσω σεπτεμβρη αλλα το κακο ειναι οτι δεν ειναι μονο του....Εχω και αλλα...Και θελω να απρω και κανα καλο βαθμο.....Tεσπα τα λεμε απο αυριο....Παω να την πεσω τωρα,,,,,καλη συνεχεια ευχομαι.......
Jul 04 2008 00:30
Photo

Zoro → iristella

[παλι καλα που δεν ειμαι εγω η αιτια δλδ!!:nanana:] Καλα και τωρα το αλλο μαθημα μπορεις να το δωσεις σεπτεμβρη ή το χασες μεχρι την επομενη εξεταστικη?? Btw,ποσα χρονια θες περιπου για να τελειωσεις μιας και τα λεμε??(εγω πανω κατω 3,αλλα μ'αρεσει η φοτιτηκη ζωη,η εξεταστικη μονο ειναι ξενερα...μακαρι να κρατουσε κι αλλο) Εχω λοιπον να σου πω μερικα πολυ ενδιαφεροντα πραγματα αυριο στο msn...αφορουν και αρκετα την συμμαχια μας!!!:kill4u: Τα λεμε,καλη επιτυχια αυριο!! Ξεκουρασου,ονειρα [B]γλυκα του L[/B],και ο Marimo θα σε προσεχει αρα μην ανυσηχεις!!:hero: Τα λεμε συντομα!!:byejg9:
Jul 04 2008 00:14
Photo

iristella → Zoro

OK εγινε...... Αυριο απογευματακι προς βραδακι μαλλον..... εκνευριστηκα γιατι εχουν αλλαξει το προγραμμα της εξεταστικης μου απροειδοποιητα 4 φορες και μολις εμαθα οτι εχασα ενα μαθημα.... και δεν ειναι το πρωτο που χανω ετσι σε αυτην την εξεταστκη....Μας εχουνε γ....ει κυριολεκτικα (φουρκα mode / on)
Jul 04 2008 00:04
Photo

Zoro → iristella

Κι εγω για να ευθυμησω εμπαινα και χαιρομαι αν τα καταφεραμε με σενα!!^^ Το ζεσταινομαι το καταλαβαινω,το εκνευριζομαι ομως?? [με ποιον κακομοιρο??XD] Περνα να χαιρετησεις μετα...αυριο οταν τελειωσεις και ξεκινησει ο πολεμος μπεκα και msn να σου πω 2-3 πραγματα!! (παλι τπτ το φοβερο μην νομιζεις,απλα αυτη την φορα εγω πρεπει να στο πω,δεν ειναι ερωτηση...)
Jul 03 2008 23:58
Photo

iristella → Zoro

Οπου να ναι παω και εγω σιγα σιγα.....Γι αυτο μπηκα για να πουμε καμια τρελα να ευθυμησω και λιγο...... Δεν βλεπω μπροστα μου τωρα...και ζεσταινομαι και εχω εκνευριστει...
Jul 03 2008 23:47
Photo

Zoro → iristella

Ειπα κι εγω,μην μαλωσουμε γι αυτο!! Poor iri-chan,σε νιωθω πολυ,κι εγω ετσι ημουν πριν μερικες μερες και ετσι θα ξαναειμαι συντομα!!:( Παντως βλεπω οτι την ορεξη στο group την εχεις!! Ειναι απλα που δεν ακους την συμβουλη μου...get some zzzzs girl!!! Να σε φυλαξω εγω το βραδυ,μιας και μπορω,για να επανορθωσω??
Jul 03 2008 23:43
Photo

iristella → Zoro

Δεν τα πηρα....Απλα ειμαι απιστευτα κουρασμενη και depressed....... Η δαιμονικη αυρα παντα υπαρχει......Δεν ειναι σημερινο φαινομενο..
Jul 03 2008 23:38