Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → iristella

iri-chan is back:wooi2::nbleed: [παρ οτι το ξερω εδω και μερικες ωρες ας το κανω επισημο!!XDD] ....GROWL!! The forum is crumbling with your return!! Beware everyone,spam posting misa hime is back!!:kakaka: Nice to have u back,u still haven't answered me in some threads:hehehe:
Sep 24 2008 00:13
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

Παναγια μου-μη λες adieu- το adieu αναφερεται σαν ενα τελειωτικο αντιο σε στυλ πεθαινω/παω εξορια! Lol Τεσπα με αυτα δεν εχω προβλημα εγω, Εγω στα ιταλικα σκαλωνω σε θεματα λεξιλογιο στις συνδετικες λεξεις. Δηλαδη ξεχναω πως ειναι το εξαλλου, επιπροσθετως και τετοια.. Με λιγα λογια, για να ξερω μια σοβαρη εκθεση ειμαι με το ελληνο ιταλικο στο χερι και δεν μπορω να τα μαθω με τιποτα. Απο γραμματικα/συντακτικα ειμαι κομπλε-yo kata! Εσυ πως και ξες ιταλικα? Θα μου πεις ενας σωστος onepiece-λατινος-εραστης-ζορο-σαντορυου πρεπει να ξερει την γλωσσα του παθους **Zoro fangirl mode off**
Sep 23 2008 22:28
Photo

endless_inspiration → Zoro

ναι απο naruto ειναι αλλα πρεπει να το προχωρησεις παρα πολυ για να συναντησεις αυτο τον χαρακτηρα....(νομιζω οτι το εχει δειξει στο anime) c u around!!!!
Sep 23 2008 19:39
Photo

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ναι απο μικρος....οταν λες "ο" σκετο σημαινει "ή" ,ενω οταν το βαζεις με h μπροστα,"ho" σημαινει "εχω"....επισης αλλο λαθος εκανα με το "anno" που σημαινει "ετος" και το "hanno" που σημαινει "εχουν" και τελος φυσικα με το ποτε μπαινει ο τονος στο "e" {οταν σημαινει "ειναι" δλδ} και ποτε οχι {οταν σημαινει "και" δλδ}....μικροβλακειες αλλα απο μικρο με μπερδευαν αρκετα:P Περα απο τετοιες μικρολεπτομεριες με [B]τονους[/B] και [B]h[/B] ευκολα ειναι σαν γλωσσα,κι εσυ καλα τα ξερεις φαινετε...:) Γαλλικα αλλη ωραια γλωσσα αλλα την ειχα μαθει μονο στο γυμνασιο,τωρα adieu,τα ξεχασα σχεδον ολα:cry5:
Sep 23 2008 17:52
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

Α καλα το questo me to quello το κανω παντα λαθος (κι ας ξερω τη διαφορα) Τωρα για τους τονους στο e... Επρεπε να ανοιξω πινακα χαακτηρων και βαριομουν (Γαλλικα γραφω ακομα χειροτερα που θελουν 200 τονους οταν ειμαι pc) Τωρα για το lingua (το αφηνω ασχολιαστο!!) Που λες δλδ που ειναι η δυσκολια με το ho? Ξεχναγες το h?
Sep 23 2008 17:31
Photo

Zoro → Ame Warashi

LoL οχι ρε ειναι πολυ ανοιχτο ατομο,αν θες πες οτι εγω στο πα να την ρωτησεις...στην χειροτερη της το λεω εγω....anw,οπως θες εσυ,no prob! Τπτ λοιπον,bb!!^^
Sep 23 2008 16:06
Photo

Ame Warashi → Zoro

θα ήθελα να μάθω αλλα ειναι καπως να τη ρωτησω στο ξεκαρφωτο για τη φιλανδια ρε συ... τεσπα thnx! :) see yaaaa
Sep 23 2008 16:01
Photo

Zoro → Ame Warashi

Αστα,κι εγω ειχα δυσκολια να συγκεντρωθω λογω ανιμε...τα ατιμα καταστρεφουν ζωες:if: Παντως μιας και ειπες φινλανδια,μια αλλη κοπελα απ το φορουμ σπουδαζει εκει,αν εχεις περιεργεια για το πως ειναι το μερος just ask her:)[orion19] Οσο για το op,ναι παραδεχομαι οτι ο ace οντως ειναι πολυ cool....αλλα παντα μετα απο Zoro!!!^^ Εγινε λοιπον,καλα να περνας,τα λεμε~~!!~~;)
Sep 23 2008 14:34
Photo

Ame Warashi → Zoro

αααα! :D Μια χαρά σε βλέπω!κι εγώ θέλω να πάω έξω κάποια στιγμή αλλά πιοοοοοο βόρεια(τρέλα με φιλανδία και νορβηγία)η εξεταστική ετσι κι ετσι,ξεκίνησα κουνούρια ανιμε και τρέχω να τα προλαβω όλα... :P προχώρησα λίγο,τα τοπ μου αλλάξανε!ο ζορο στο νο2 αλλα έχω φάει κόλλημα με τον Portgass!!!! :D
Sep 23 2008 14:30
Photo

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

μικρες διορθωσεις,καθαρα για τυπικους λογους lingue-->lingua,ενικος:P questo-->quello,+ τονους στο 1ο και 3ο "e" [sensei mode offXDD] Κατα τ'αλλα ευγε,μπορει να φαινετε ευκολη γλωσσα{καλα συγκριτικα με τα ελληνικα σιγουρα!!}αλλα εχουν πολλα μικροσημεια που θελουν προσοχη,οπως το h στο "ho" πολλοι το κανουν λαθος{κι εγω παλια} και το ξεχνανε,αλλα εσυ το εβαλες....φαινετε το κατεχεις πια!!:riiight:
Sep 23 2008 14:21
Photo

Zoro → Ame Warashi

Ελα ρεεεεη!!:hi: Ναι τελειωσα με εξεταστικη και τελικα μου βαλαν το ιντερνετ μια βδομαδα νωριτερα:wooi2: Ξεκινησα μαθηματα βεβαια:thumbdown:,αλλα εχω αρκετο ελευθερο χρονο τωρα που ειναι αρχη ακομη!!{τερμα το μπλοκο!!} Οσο για τον τοπο των σπουδων μου δες το μυνημα που μου αφησε η κοπελα κατω απο σενα στο προφιλ μου και θα καταλαβεις:P Εσυ πως πας??Εξετασεις ακομη??Ολα καλα?? One Piece το προχωρησες καθολου??
Sep 23 2008 14:15
Photo

Ame Warashi → Zoro

που σαι εσυ καλεεε?τι κανεις? :) τελειωσες?
Sep 23 2008 14:07
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

Perche pensavo che l'italiano e una lingua facile se uno parla il francese allora ho studiato l italiano per un anno e ho superato il celi 3 xD La verita e che per leggere quello che irene diceva, μου ειχαν βγει τα μάτι-ους (ειναι λατινικο!)!
Sep 23 2008 13:16
Photo

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

piu piu-chan io parlo l'italiano perche sono italiano,questo voleva dire irene!!;) Tu com'e' che conosci la lingua???
Sep 23 2008 02:31
Photo

Zoro → iristella

g.....gom.....gomenasai my two mistresses!!:nanana: iri τα εργαλεια ξερεις που ειναι,οταν επιστρεψεις u may use them on me:awww::cry5:
Sep 23 2008 01:19