Jump to content


Community Status Updates


Photo

dennisuke → Zoro

Under Fire ε? Καταλαβαίνω, μην προστεθώ κι εγώ :P Take your time to answer to my pm. Εδώ έχεις ενισχύσεις από μένα :dwarf:
Oct 18 2008 14:02
Photo

Zoro → evaofadawn

Ναι μην ανυσηχείς,μπορεί να έχω πολύ περιέργεια να τα ακούσω,αλλά είμαι πάλι λιγάκι busy,όπως χτες:hot:..καλά να λες που πρόλαβα να στο στείλω το σημερινό;) OK λοιπόν,take your time,μην σε κουράσω αφού δεν μπορείς τώρα(τα δικά μας θέλουν και μπόλικο γράψιμο XD)και αν είναι αύριο το βλέπω.....oyasumi για σήμερα λοιπόν,πάω στις ασχολίες μου,πας στο πάπλωμα...τα λέμε αύριο αν είναι,διακρίνω ένα ενδιαφέρον στον τόνο σου πάντως,χαίρομαι;P:gn2::byejg9:
Oct 18 2008 02:35
Photo

evaofadawn → Zoro

έλα βρε Zoro! διάβασα το pm σου κ έχω πολλά να σου πω, αλλά πραγματικά δε μπορώ τώρα, θα σου απαντήσω αύριο το πρωί! αυτή τη στιγμή νιώθω σαν να έχω φάει μπουνιά στο στομάχι! δε ξέρω τι έπαθα αλλά από τη στιγμή που γύρισα σπίτι νιώθω εντελώς σκατά ενώ ήπια μόνο 1 ποτό!! λες να ήταν καμιά μπόμπα?! πέφτω για ύπνο πριν πέσω στο πάτωμα.... μα τι σκατά?!
Oct 18 2008 02:27
Photo

Zoro → Robin

Άστα Robin-chan,2 πράγματα είναι άπειρα,το σύμπαν και τα anime,και για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος:P Κατάλαβα,κι εσύ πρόβληματα δλδ,χεχε και ποιός δεν έχει πια στις μέρες μας....deal with them;) Ότι χρειαστείς πάντως για να βρεις κάποιο anime ή γενικά κάποια βοήθεια,όποτε θέλεις έλα ρώτα με,έχω μια α πείρα σε net thingies! Καλή Συνέχεια και σε σένα λοιπόν,θα τα πούμε:byejg9:
Oct 18 2008 01:47
Photo

Zoro → dennisuke

dennis-kun σου απαντάω τώρα αμέσως στο pm,μην νομίζεις ότι σε ξέχασα:P Btw,πόσο κάηκες με το arcade?:oo: Για να πέρασες και τον Adventurer στο type test(που δεν είχα φτάσει ούτε στο μισό του High Score του!!),όντως τώρα καταλαβαίνω γιατί μου λεγες για σπάσιμο και πονοκέφαλο:hahaha: EDIT:sry,μάλλον θα το κάνω αργότερα και θα το δεις αύριο τελικά....μου έτυχαν πολλά,λυπαμαι:hot:
Oct 18 2008 00:31
Photo

Phantom Duck → Zoro

Δεν ξέρω, δεν έχω δει One Piece. Ο μόνος Ζορο που γνωρίζω είναι ο άλλος, ο μασκοφόρος με την μπέρτα και το καπέλο :hahaha: Όσο για το poll σιγά το πράμα, 5 κουμπάκια πάτησα.
Oct 18 2008 00:07
Photo

Zoro → Phantom Duck

Whoa!That was fast!:oo: Δεν το περίμενα να γίνει την ίδια μέρα που έστειλα το pm,μετά σου λένε service! Thanx και πάλι Phantom:Blissfull: PS:Το Zoro τονίζεται στο πρώτο ο,ο άλλος είναι απλά συνονόματος:P
Oct 17 2008 23:52
Photo

Zoro → GkLoc

Yup,laugh or get spanked;) Για το παιχνίδι ελπίζω να ξέρεις πως αντιγράφετε με το DVD Decrypter όπως είπα,καν το με προσοχή και σε αργή ταχύτητα για να σου βγεί καλά η αντιγραφή και να παίζει ΟΚ....να σου πω επίσης ότι στην αρχή είναι λίγο δύσκολο και ίσως σε ξενερώσει,αλλά παλεψέ το,πιο κει γίνετε αρκετά έως πολύ καλό. Eιδικά για τους fans της σειράς,όπως είπα,είναι must γιατί οι μάχες μοιάζουν πολύ με αυτές του manga και τα 3D βιντεάκια είναι κορυφαία;) Καλή Συνέχεια λοιπόν ILG:P
Oct 17 2008 23:04
Photo

GkLoc → Zoro

HAHAHAHAHAHAHAHA i should laugh now? btw,κατεβαζω το Berserk game με torrent μιας και στο Rapidshare με το καινουργιο modem μου αφηνει μονο ενα αρχειο να κατεβαζω καθε φορα,μου εχει παει 87%,μεχρι να κοιμηθω θα εχει κατεβει πιστευω,αντε και θελω να το παιξω επιτελους...
Oct 17 2008 23:00
Photo

Zoro → GkLoc

Τσέκαρε το μύνημα που μου άφησε ο Dante στο προφίλ μου,αυτό με τα links και θα καταλάβεις! Άσε,με την iri για λίγο είχαμε ξεραθεί στα γέλια:bleh:
Oct 17 2008 22:57
Photo

GkLoc → Zoro

Eνταξει ρε δεν εγινε και τιποτα[Νευρακια,νευρακια] Ποιος ειναι ο I Lub Griffith???
Oct 17 2008 22:55
Photo

Robin → Zoro

Αυτό έλειπε, να σε ξεχάσω κιόλας!! Μα τα ongoing anime που βλέπω είναι πάνω από δέκα, προσπαθώ να προχωρήσω και κάποια μεγάλα παλιά, κλάφτα :if:Αυτή είναι η μεγάλη μου ντροπή, με το ζόρι έχω κατεβάσει μερικά στο pc, τα βλέπω πάντα online, βιάαααααααζομαι :hahaha: Θα το έχω υπόψην μου όμως, thnx Zoro-kun ^^ Άσε, άσε, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο :cry5: γι'αυτό περιμένω και δε σου ζητάω κι εσένα msn ακόμα :D Να περνάς καλά κι εσύ και καλό weekend ^__^
Oct 17 2008 22:53
Photo

Dante80 → Zoro

Well απλά πέτυχα τυχαία την συζήτηση και είπα να βοηθήσω λίγο..XD Τα λέμε man...^^
Oct 17 2008 19:53
Photo

Zoro → Dante80

Ρε Dante ακριβώς λίγα δεύτερα πριν μου αφήσεις το vm είδα το προφίλ μου να το έχουν επισκεφτεί 3 admins και άρχισα να σκέφτομαι "wtf,τι τρέχει?",όσπου βλέπω τον χρήστη με κεφαλαία "I LUB GRIFFITH!!!" και με το που επισκέφτομαι το προφίλ του τα δα όλα! Άπειρο respect στην ιδέα,έπεσα κάτω με το που το είδα:hihi2: Και δεν το λέω μονο εγώ...και με την iristella που μίλαγαμε,μόλις της το έδειξα πνίγηκε στα γέλια,παέι την χάσαμε κι αυτήν...xDD :nod:We humbly bow:nod: ΕDIT:Α,του το ξανάκανες κανονικό,never mind,υπάρχουν οι εικόνες για να πιστοποιήσουν όσα είδαμε:P
Oct 17 2008 19:47
Photo

Dante80 → Zoro

Ένα δωράκι από μένα... [url]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/17-10-20088-18-48.jpg[/url] [url=http://www.anime.gr/forums/members/i-lub-griffith-.html].aNiMe//GR Forums - View Profile: I LUB GRIFFITH!!![/url]
Oct 17 2008 19:20