Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Zoro

Nαι ήταν λίγο περίεργη γι αυτο την άλλαξα...... Have a nice shitday!!!! kisses >x<..... (and curses)
Δεκ 02 2008 16:16
Φωτογραφία

Nomis Tnomleb → Zoro

τι σημασια εχει?
Δεκ 02 2008 16:13
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Έχω εργαστήριο....και πάνω που πάω να φύγω μπαίνεις εσύ και ξεκινάς το πόστου...ποιός ξέρει τι θα βρω μόλις γυρίσω σε μερικές ώρες...you just made my shitday,arigato:smokingg: Τα λέμε αργότερα και...μην το παρακάνεις:roar: Α,και btw για την πρώτη εικόνα στο gif me up ένα έχω να σου πω...hentaiiiiiii xDDD
Δεκ 02 2008 16:12
Φωτογραφία

Zoro → Nomis Tnomleb

ααα είναι το αληθινό σου όνομα δλδ:hahaha: ok,sry άλλο είχα καταλάβει...ωραίο όνομα,από που είσαι δλδ αν δεν ρωτάω πολλά?
Δεκ 02 2008 16:09
Φωτογραφία

Nomis Tnomleb → Zoro

ετσι γεννηθηκα,τι ενοεις τυχαιο?
Δεκ 02 2008 16:06
Φωτογραφία

Zoro → Nomis Tnomleb

Ναι αυτό λέω....από ποιό videogame/σειρά προέρχεται? Ή είναι τυχαίο και εσύ το σύνθεσες?:?
Δεκ 02 2008 16:03
Φωτογραφία

Nomis Tnomleb → Zoro

αν ενοεις το ονομα μου...ϋπαρχει και στα videogames nai!:) το λεω αντιστροφα για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις...ο κοσμος ειναι περιεργος μερικες φορες...
Δεκ 02 2008 16:01
Φωτογραφία

Zoro → Nomis Tnomleb

Είναι κάποιος χαρακτήρας από καμία σειρά/παιχνίδι?:hmmm: (κάνα Castlevania μου θυμίζει...)
Δεκ 02 2008 15:27
Φωτογραφία

Nomis Tnomleb → Zoro

με συγχωρεις,οντως zoro ειναι! το μπερδευω μερικες φορες!:D ναι ειναι το ονομα μου αντιστροφα οπως το προφερες.
Δεκ 02 2008 13:20
Φωτογραφία

Zoro → Yunancy

OK,αλλά μόνο επειδή το ζήτησες xD Απ όσο άκουσα ναι,στο manga στο τέλος πεθαίνει η ροζομάλλα(μην ρωτάς,δεν ξέρω πως)....χαρά?:P Όσο για το γεγονός ότι δεν πας να δεις ταινία αν δεν ξέρεις το τέλος της,να υποθέσω ότι δεν πας ποτέ σε πρεμιέρες δλδ? xDDD Δεν έχω προτιμήσεις να σου πω την αλήθεια...και σε ταινίες και σε anime βλέπω άνετα σχεδόν τα πάντα;) Βerserk είπα,δεν πεθαίνουν οι κεντρικοί κεντρικοί...αλλά έχει μια ιδιαίτερα δυνατή στιγμή στο τέλος...anw,κρίμα αλλά όπως θες...(πάντως αφού λες ότι δεν σ'αρέσουν τα χαζοκοριτσίστικα anime θα έπρεπε να δώσεις μια προσπάθεια και σε αυτό xP) Για την misa πάλι,ξέρω αρκετά αγόρια που την προτιμούσαν ακριβώς επειδή ήταν χαζούλα και απλή(είμαι μέσα σε αυτά xD)...τα κορίτσια ενώ συνήθως το θεωρούν υποτιμητικό αυτό και γι αυτό δεν την πάνε απ όσο έχω παρατηρήσει...για άλλη μια φορά κάνουμε παρέα με τα ακριβώς αντίθετα άτομα:P Aυτά και πάλι miss λολ...τα λέμε σύντομα ^_^
Δεκ 02 2008 07:26
Φωτογραφία

Zoro → endless_inspiration

Έτσι,να το ξαναπιάσεις όταν προλάβεις γιατί σε περιμένουν πολύ επικές,περιπετειώδεις,συγκινητικές και αστείες στιγμές...;) Anw,τα λέμε:P
Δεκ 02 2008 04:32
Φωτογραφία

Zoro → Nomis Tnomleb

Τπτ φίλε μου,thx για το request και σενα:P (και είναι Zoro,όχι Zorro...damn,όλοι λάθος το κάνουν Τ__Τ) ...τι περίπλοκο όνομα το δικό σου ενώ...από που προέρχεται? (Belmont Simon διαβάζεται ανάποδα είδα...έχει σχέση ή όχι?Ποιός είναι?)
Δεκ 02 2008 01:40
Φωτογραφία

Nomis Tnomleb → Zoro

oi! zorro!arigatou για την αποδοχη... Οne piece rules![IMG]http://www.anime.gr/forums/%5BIMG%5Dhttp://i81.photobucket.com/albums/j224/not_so_conventional/one%20piece%202/538391.gif%5B/IMG%5D[/IMG][IMG]http://www.anime.gr/forums/%5BIMG%5Dhttp://i114.photobucket.com/albums/n242/LittleMonkeyDLuffy/Usopp.gif%5B/IMG%5D[/IMG][IMG]http://www.anime.gr/forums/%5BIMG%5Dhttp://i10.photobucket.com/albums/a108/mickeycatluv/One%20Piece%20pics/Animation1.gif%5B/IMG%5D[/IMG]
Δεκ 02 2008 01:04
Φωτογραφία

endless_inspiration → Zoro

το εχω σταματησει απο το καλοκαιρι:emptyonexg1: .....ειμαι καπου στο 60+!!!! αλλα καπια στιγμη θα το ξαναρχισω!!!!!!!!!!
Δεκ 01 2008 21:19
Φωτογραφία

Zoro → iristella

I only say...I'll fix the situation...place your trust in me:tensai:
Δεκ 01 2008 06:27