Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Ame Warashi

:hmmm:....που αναφέρεσαι?με μπέρδεψες:nanana: Εγώ μόνο το Berserk έχω διαβάσει ολόκληρο και τα Vampire Knight,Boys Next Door(και λίγο One Piece)...δεν έχω ιδέα από άλλα manga...πες μου όμως πoιο σε ενδιαφέρει και θα σε κατευθυνω εγώ στο κατάλληλο άτομο/μέρος :P (εκτός κι αν εννοούσες Berserk xP) Όντως πάει καιρός από τότε που τα παμε τελευταία φορά...διακοπές χάλια...κάηκαν λόγο κεραυνού λάπτοπ,μόντεμ και η σύνδεση δεν λειτουργεί...το κερασάκι στην τούρτα? Λόγω ημερών δεν μπορώ να καλέσω κανέναν να τα φτιάξει :unlucky: ...έτσι την βγάζω σε net cafes όποτε μπορώ :P Κατά τ'άλλα,μέχρι να τα ξαναπούμε [IMG]http://i261.photobucket.com/albums/ii68/chelle3570A/merrychristmas.gif[/IMG] [IMG]http://i479.photobucket.com/albums/rr154/elmyra35/merry-christmas.gif[/IMG] ...καλά να περάσεις αυτές τι μέρες...τα λέμε όταν θα χω ξανά πρόσβαση σε νετ :P
Dec 26 2008 04:44
Photo

Zoro → Yunancy

[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y224/ShinobiNoShi/Amane%20Misa/MisaChristmas.jpg[/IMG] [IMG]http://i156.photobucket.com/albums/t18/misery3579/amane%20misa/1179188968584.jpg[/IMG] [B][COLOR=Magenta]Merry Xmas[/COLOR][/B] και σε σενα nancy-chan,καιρό είχαμε να τα πούμε...καλές γιορτές,καλά να περνάς :P
Dec 26 2008 04:31
Photo

Zoro → jimmare

Έγινε,πάω τώρα....για την τελευταία εικόνα λέω μόνο :nbleed: Χεχε και πάλι τα λέμε,καλά χριστούγεννα :P
Dec 26 2008 04:23
Photo

Zoro → iristella

....και ανταποδίδω στις ωραίες εικόνες:nbleed: [IMG]http://i268.photobucket.com/albums/jj11/death_note_gurl_15_/Death%20Note/Untitled456-1.jpg[/IMG] [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v610/permanent-transition/holidays/xmas/anime/merry-deathnote-xmas.jpg[/IMG] [IMG]http://i51.photobucket.com/albums/f375/metamagic/dn1.jpg[/IMG] [IMG]http://i182.photobucket.com/albums/x108/i-like-manga/manga/L_by_GingerPoodle.jpg[/IMG] [IMG]http://i182.photobucket.com/albums/x108/i-like-manga/manga/L_is_Santa_by_tryscicle.jpg[/IMG] [IMG]http://i136.photobucket.com/albums/q185/wesfischer13/Anime/christmas_11.jpg[/IMG] [B][COLOR=Magenta]Merry Xmas[/COLOR][/B] once again...:ureshii:
Dec 26 2008 04:19
Photo

jimmare → Zoro

Ευχαριστω και ριξε μια ματια στα τελευταια post του Gif me up Scotty... Υ.Γ.Η iristella εχει μπει στο πνευμα των χριστουγεννων λογω της παρακατω φωτογραφιας...
Dec 26 2008 03:24
Photo

iristella → Zoro

Α και κατι ακομη....... [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/a47ed870f305d77e17c006c4e9160cc7.jpg[/IMG]
Dec 26 2008 03:06
Photo

iristella → Zoro

hahahha!!! Merry Christmas zoro kuun!!!!!! I hope you have the time of your life full of joy happyness and lots of candy!!!! [IMG]http://i208.photobucket.com/albums/bb263/agnikai/ouranChristmas1.jpg[/IMG] They say that those who judge a presents value by whether its nature is material or not are fools..... and i am not a stupid person (not at this kind of things anw) ... And i think that you already know the answer to what you asked.... In any case,,,,, [IMG]http://i250.photobucket.com/albums/gg266/PirateNinjaHanyou/Robin-1.jpg[/IMG] Merry christmas again!!!!!!!!! And happy holidays......
Dec 26 2008 03:02
Photo

Zoro → jimmare

[IMG]http://i110.photobucket.com/albums/n114/clarad001/naruto%20pics/icons/narutochristmas5sg.gif[/IMG] Χρόνια πολλά και από μενα jimmare-kun xD...καλές γιορτές και καλά να περνάς!:drink:
Dec 26 2008 02:48
Photo

Zoro → iristella

[IMG]http://img181.imageshack.us/img181/5868/cd558fe6ob8.png[/IMG] Δεν ήταν να σου βάλω εικόνα,τα παμε ήδη....αλλά οι 2 κύριοι στα δεξιά φώναζαν για σένα xD Δεν κρατήθηκα....[COLOR=Magenta][B]happy xmas[/B][/COLOR] from me too then,hope you liked my presents :3 (all kinds of them,not only material ones xD) :ureshii:
Dec 26 2008 02:38
Photo

Zoro → Robin

Φυσικά ρομπιν-τσαν....καλά χριστούγεννα λοιπόν,αν και αργοπορημένα! (sry αλλά δεν έχω πισι αυτές της μέρες...ούτε νετ xD) [IMG]http://i132.photobucket.com/albums/q24/danileite/danimilk/One_piece___Merry_xmas_by_WeirdAlch.jpg[/IMG] Καλά να περάσεις όπου κι αν είσαι και τα ξαναλέμε κάποια στιγμή λοιπόν...have fun!!!:drink:
Dec 26 2008 02:26
Photo

tsintori → Zoro

Οi marimo, χρόνια πολλά......
Dec 25 2008 23:50
Photo

Ame Warashi → Zoro

zoro μου τι κάνεις?χρόνια πολλάααααα! :D πάει καιρός... :) πώς περνάς διακοπούλες ?χρειάζομαι τις γνώσεις σου!ήρθε η ώρα να φάω spoiler!!!! :P αφορά συγκεκριμένο άτομο...έχεις διαβάσει μήπως το manga?θα σου μαι υπόχρεη! :)
Dec 25 2008 15:13
Photo

Yunancy → Zoro

[IMG]http://i62.photobucket.com/albums/h93/neta1957/Art%20of%20all%20kinds%20%20and%20tats/christmas024.gif[/IMG]
Dec 25 2008 14:13
Photo

jimmare → Zoro

Kαλα χριστουγεννα! [URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img122.imageshack.us/img122/9952/christmasonepiecenv1.jpg[/IMG][/URL]
Dec 25 2008 11:56
Photo

Robin → Zoro

Thnx ^___^ Ki esy na peraseis poly kala Zoro-kun kai tha ta poume syntoma, no matter what, etsi? ;) :)
Dec 22 2008 00:02