Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → Tea-chan
Να σε πω, κάνα link για τις extra σελίδες του tankoubon παίζει; Μου 'βαλες περιέργεια τώρα.
PS: And stop burying Hancock-sama in the thread, you can forgive her, for she is beautiful. XD
Αύγ 31 2010 16:58
Zoro → Night Wizard Seal
[QUOTE]Όσο για το ΗΧΗ στο μέλλον θα το δώ. Μπορεί να το δώ όταν θα έχει τελειώσει. Οψόμεθα :P[/QUOTE]As you wish, απλά έχε υπόψιν σου πως παίζει να έχεις πατήσει τα 30 όταν γίνει αυτό. :hahaha:
Αύγ 29 2010 20:32
Night Wizard Seal → Zoro
Εγώ σήμερα γύρισα από τις διακοπές...
Τι να κάνουμε, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα μελλούμενα :P
Τα τσάπτερ θα τα δώ σε λίγο γιατί μόλις γύρισα.
Όσο για το ΗΧΗ στο μέλλον θα το δώ. Μπορεί να το δώ όταν θα έχει τελειώσει. Οψόμεθα :P
[spoiler] Και να αφήσεις τo φωκάκι ήσυχο :P [/spoiler]
Αύγ 29 2010 20:19
Zoro
→
LDMTHEAWESOME
Μάλλον του Ossan εννοείς. Δεν θυμάμαι και πολύ καλά τι είχε παιχτεί εκεί, αλλά και καλά ήθελα να πω ότι του έκανα πλάκα, μιας και trademark σου.
Επίσης welcome back for the what? 4th time? Να δω πόσο θα κρατήσει. XP
Αύγ 29 2010 17:55
LDMTHEAWESOME
→
Zoro
εχω δει ενα παλιο ποστ σου στο προφιλ του σερεστρουμ το οποιο λεει You just have been LDMED τι εννοεις?
Αύγ 29 2010 17:51
didimakia → Zoro
Χαχα. ειχα και μαλωματα παλαιοτερα σε εκεινο το θρεντ. εριξα και μια μπηχτη στο rate thy neighbour :P
Αύγ 28 2010 20:12
Zoro → didimakia
Έτσι! Και να αποφεύγεις το "Περί καπνίσματος" thread όσο το φοράς γιατί θα σε λιντσάρουν. XD
Αύγ 28 2010 20:09
didimakia → Zoro
Shitty Cook? STFU Marimoooo! :P
Δεν ειναι ο Sanji αλλα who cares? :P
Πολλοι θα το δουν, λιγοι θα το κτλβουν :P
Αύγ 28 2010 20:06
laraska → Zoro
διαβαζω πολυ γρηγορα. 1 σελιδα σε ενα λεπτο, βιβλιου παντα. το διαβαζα και ποσταρα κατευθειαν παντως, δεν το ειχα τελειωσει ολο ;)
Αύγ 28 2010 20:05
Zoro → didimakia
Domo! XD
Shitty Cook, huh? Nice, το avatar ειδικά πολύ πετυχημένο, αλλά μιλάμε όντως για τον Sanji ή κάποιον που καπνίζει απλά και τον πάσαρες γι' αυτόν; :P
Αύγ 28 2010 20:03
Zoro → laraska
Μα καλά τι reading rate έχεις; Πότε πρόλαβες να το διαβάσεις ολόκληρο; :P
Αύγ 28 2010 20:01
Zoro → Jorg
[IMG]http://img507.imageshack.us/img507/4453/clipboard01qk.jpg[/IMG]
Πρέπει να το έχεις βάλει στο both εσύ και το αλλάζεις στο vertical, για να το έχεις όπως εγώ. Μπορείς να το βάλεις και horizontal να επαναλαμβάνεται μόνο, αλλά εμένα δεν μου άρεσε. Επίσης μπορείς να βάλεις και none, για να εμφανίζεται μόνο μια φορά στην αρχή. ;)
Αύγ 28 2010 18:50


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
