Jump to content


Community Status Updates


Photo

Seirios → Zoro

zhta sugnwmh tora apo thn aksiagapith tsunade gia thn anedia sou....
Mar 08 2009 03:41
Photo

Seirios → Zoro

όχι δεν παράκουσες εντολές....για αυτό σου λέω..στην γωνιά σου εσύ...να σταματήσουν παρακαλώ πολύ τα πονοιρά βι εμς προς όλους και όλες....μην ατνιμιλήσεις..το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουλιθήσεις τις εντολές...
Mar 08 2009 03:30
Photo

Seirios → Zoro

oops....ti thimithika ti thimithika... αγαπητέ ζορό στην γωνιά σου...μιλάει ο μάστερ τώρα..από το σαββάτο κάνεις ότι θες...μέχρι τότε είσαι στο έλεος μου..μη με κάνεις να το εκμεταλευτω...
Mar 08 2009 03:25
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Worry Not,θα τα θυμηθείς όλα τώρα...βλέπεις δεν ήταν το απλοϊκό και βαρετό πόκερ...ήταν το άλλο,το καλό,το ενδιαφέρον...αν με πιάνεις.:himitsu: ...και έχασες!:hehehe:
Mar 08 2009 03:22
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Τα νέα για το μαλλί μου βλέπω διαδόθηκαν παντού, να δω όταν πάω για μανικιούρ τι θα γίνει :hahaha: Έχω χάσει κάπου κ δεν το θυμάμαι???:hahaha:Μήπως παίξαμε κανα ποκεράκι κ έχασα κ σου χρωστάω? Ωραία αφού θα μείνεις παραπάνω περιμένω να μου πεις...με έχει φάει η αγωνία βλέπεις, σε λίγο θα αρχίσω να τρώω κ τα νύχια μου κ θα χαλάσει το μανικιούρ κ θα τρέχω πάλι να μου φτιάξουν το νύχι...μπλα μπλα μπλα:hahaha:
Mar 08 2009 03:19
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Θα μου τα πεις όλα καλέ,έχουμε χρόνο.:orly: Κανονικά δεν θα με προλάβαινες,αλλά για τα *arc's line* και το ωραίο σου μαλλί και μόνο θα μείνω λίγο παραπάνω...αφού σου πα,σου φεξε βρε! Είδες τι κάνω για σενα;Και με περιμένουν και τόσες δουλειές και φίλοι εκεί πάνω και εδώ δεν έχω απολύτως τπτ να κάνω εδώ κι όμως αποφάσισα να μείνω:blingeye2: *σλούρπ χ 2* (οκ ίσως το παράκανα λιγάκι με το γλύψιμο:hehe:...σε καλόπιασα όμως ε;παραδέξου το!) Μωρ δάνειο δεν έχεις ζητήσει,έχεις χάσει όμως κάπου αν θυμάσαι καθόλου.:wis: (το καλό που σου θέλω να θυμάσαι:mador2:)
Mar 08 2009 03:10
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Αχ εύχομαι αυτά που μου έτυχαν να μην σου τύχουν ποτέ, αλλά τέλος καλό όλα καλά! Κατεβαίνω αύριο Αθήνα, λες να σε προλάβω???:bike: Κ μάζεψε το γλύψιμο, σίγα μην ήρθες για τα μάτια μου τα μπιρμπιλοτά κ τα αλλήθωρα! Εμμ..χρέος?:wis:Από όσο θυμάμαι δεν έχω ζητήσει δάνειο από σένα marimo:hahaha: Περιμένω details πάνω σε αυτό το θέμα...οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους δεν λένε? (ή μήπως το αντίθετο???:hahaha:)
Mar 08 2009 03:01
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Tsunade-samaaaaaaaaaaa:nanana:...πως σε χάσαμε έτσι ξαφνικά;εδώ άλλοι έκαναν ολόκληρο ταξίδι για τα μάτια σου και μόνο *σλούρπ* και μας γράφεις έτσι;δεν πιστεύω να ξέχασες το χρέος σου εεεεε;:ureshii: Άντε βρε,τελικά σου φεξε lucky b....eautiful,ίσως προλάβεις να με δεις,περισσότερες λεπτομέρειες από εμεσέ.:orly: Και θενξ που με θυμήθηκες,δεν σταματάνε ποτέ να με εκπλήσσουν το πόσα άτομα μου κάνουν τις ευχές τους και τώρα,να 'σαι καλά.:wooi2: (το μαλλί σε καθυστέρησε αλλά το θυμήθηκες,αυτό μετράει:hehe:) εύχομαι να τα πούμε,κάπου,σύντομα.^^
Mar 08 2009 02:47
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Χρόνια πολλά marimo!Ναι ξέρω χάθηκα άλλά με βρήκε η Νικολούλη...μην χαθεί άνθρωπος τσουπ αμέσως να ψάξει για αυτόν.Ούτε να χαθούμε δεν μπορόυμε με την τύπισσα... :P
Mar 08 2009 02:36
Photo

iristella → Zoro

Πας καλά? Αστο μη μου πεις.....πάλι ληγμένα ε?:hahaha:
Mar 07 2009 14:10
Photo

Zoro → Ame Warashi

Βόλο κανονικά,αλλά με τις σπουδές πια κατεβαίνω πολύ σπάνια,γιορτές κυρίως xD Καλή συνέχεια με την σειρά μας και όλα,τα λέμε.:P
Mar 07 2009 07:06
Photo

Zoro → GkLoc

Καλώς τον κι ας ήρθε τελευταίος.:wooi2: Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές GK,να σαι καλά λοιπόν και μην ανυσηχείς,μου αρκεί που το θυμήθηκες στο τέλος.;)
Mar 07 2009 07:01
Photo

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πάνω που φεύγω και ήδη σκέφτεσαι πότε θα με ξαναδείς;:awww: Με συγκίνησε αυτό:wooi2:,αλλά δεν έχω ιδέα δυστυχώς,ανάλογα με το πως κάτσει...το μέλλον θα δείξει.:P Mε τον Γιάννη δεν θα χάσουμε επαφή μην ανυσηχείς,και στο νετ θα μπορώ να τον ζαλίζω γι αυτό και άλλα πολλά xD Ναι,πήραμε τις φώτος αλλά δεν είδα πουθενά αυτήν που τόσο διαφημίζει,γι αυτό χάρηκα,δεν ξέρουμε ποιός και αν την έχει xP ...πωπω πρέπει να είσαι πολύ περήφανη που σύκρινες τον εαυτό σου με τον Naruto τώρα,τι να πω,όπως την βρίσκει ο καθένας:hehe:
Mar 07 2009 06:52
Photo

Zoro → iristella

[IMG]http://img3.imageshack.us/img3/5854/24131353.jpg[/IMG] ...so long.:bye:
Mar 07 2009 06:46
Photo

Ame Warashi → Zoro

ευχαριστώ αλλά μη μου το θυμίζεις! :P χαίρομαι που ησύχασες...εγώ ηρέμησα επιτέλους,σκέφτομαι να κατέβω καμιά αθήνα άμα προλάβω...από που είσαι εσύ καλέ?
Mar 06 2009 22:06