Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
moonheart → Anyparktos
lulz an exeis diathesh mpes irc... eimai monh m me agoria p milane gia porn pc kai lolisXD
duo episodia eida basika... mexri tis 12 giati meta me phran oi kammeno ithl na bgoume.. mh nomiseis k ego shmera den phga k bibliothkh k etsi so...
Αύγ 28 2008 02:40
Anyparktos → moonheart
Lulz,στο youtube το βλέπεις?Πάντως απο [oyasumi] που το είδα εγώ είναι μόνο 4 GB και δεν εχω κανενα παραπονο πχιότητος...Για πες εντυπωσεις!
Btw,πολυ offline είμαι τον τελευταιο καιρο,ξερω,αλλα παιζει μπολικο διαβασμα και σημερα μας εβγαλε και ενας φιλος για γενεθλια οποτε δεν μπηκα καν το βραδυ(μολις γυρισα σπιτι...)
Αύγ 28 2008 02:27
moonheart → Anyparktos
yay (>o<)y
-----------> [URL]http://www.imageshack.gr/files/w6qbk769inxd1twkpwcu.jpg[/URL]
Αύγ 27 2008 21:33
red pyramid → Anyparktos
Εμ, μου άρεσε η σειρά/ Και εγώ τους βρήκα συμπαθέστατους τους χαρακτήρες, απλά είχε πρόβλημα η ανάπτυξη. Το ευχαριστήθηκα, μην ανυσηχείς.
Αύγ 27 2008 11:11
Anyparktos → red pyramid
OMG!Και νόμιζα οτι σου άρεσε η σειρά...Damn...Μόνο εγώ βρήκα τόσο βασανισμένους τους χαρακτήρες?Btw,και τη μουσική την αδικησες λιγακι,στις δραματικες σκηνες ηταν αρκετα "δυνατη"...Anyway,απο την αλλη γουστα ειναι αυτα...Μαλλον θα φταιει που βρηκα εθιστικους τους χαρακτηρες ως συνολο.I mean,ok,μερικα τμηματα του story παραειναι ουρανοκατεβατα αλλα οι χαρακτηρες ειναι "δυνατα" ψυχογραφημενοι...
Αύγ 27 2008 02:47
Ptomahawk → Anyparktos
[url=http://rapidshare.com/files/140292951/Demotivational_Megapack.zip]RapidShare: Easy Filehosting[/url]
To demotivational megapack που έφτιαξα
Αύγ 26 2008 18:30
Anyparktos → IlPalazzo
WAIT είπες υποψήφιο thread?!?Υπάρχει ήδη κάτι τέτοιο πάνε ποσταρε το εκεί!Αν δεν το βρίσκεις προσφατα εκανα εκει post πανε στο show posts στο profile μου...
Αύγ 26 2008 16:10
Anyparktos → noname
Yup,i know,το δοκίμασα...Προβλήματα με το twmn(αμα το ξερεις-ασυρματο θεσ/νικης)
Έπεσε 1 κόμβος και τώρα θέλω να δω πόσα hops ειναι μέχρι τον ISP(THMMY)
Αύγ 26 2008 15:48
Anyparktos → moonheart
Πάλι τα ίδια...Θα ξαναπέσει ούτως ή άλλως και πρέπει και να διαβάσω οπότε msn τελος...Μεχρι το βραδυ at least!
Αύγ 26 2008 15:37
moonheart → Anyparktos
lulz mlk... kai pano pou eixes xarei eh?XD
den peirazei ntee T3T kouragio:P
an paizei irc pshsou
Αύγ 26 2008 13:40
Anyparktos → moonheart
To internet μου δεν ψηνεται καθόλου Τ3Τ
Μετα βιας μπορώ να την παλέψω profile comment...
Αύγ 26 2008 13:37
red pyramid → Anyparktos
Ya ya -chan rulez λέμε!
P.s. για κάποιο λόγο λατρεύω να σπαμμάρω στο προφίλ σου ε :p
Αύγ 26 2008 13:09
Anyparktos → red pyramid
Favorite character in something that has romance?Nevar!:P
Οκ,πλακα κανω,τυχαίνει να έχω μερικές φορές favorites αλλά απο δω δεν είχα.
Εκτός κι αν εξαιρέσεις μια "συμπόνοια" πιο έντονη απ'ότι προς τους υπόλοιπους χαρακτήρες που έχω όταν τυραννιέται η Hikari.Και φυσικά,comic relief duo Kizuna-Remon,i <3 those two!
Αύγ 26 2008 01:34


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
