Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → laraska

Ο τριτος η ο τεταρτος στη σειρα που με ψηφισε ειναι σιγουρα δολοφονος. Και ολοι οι υπολοιποι μετα (δεκαπενταχρονα που επηρεαζονται ευκολα εξαιρουνται)
Οκτ 16 2010 13:03
Φωτογραφία

laraska → °•πίΟu-πίΟu•°™

τα μεγαλα μυαλα συναντιουνται ..
Οκτ 16 2010 13:01
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → laraska

Mπραβο ρε Λαρασκα, αυτο ακριβως που ειπα κι εγω! Επιτελους μια φωνη της λογικης εκει μεσα! Α, βαλε ψηφο btw, το ξεχασες.
Οκτ 16 2010 12:37
Φωτογραφία

meidei → laraska

Μάλιστα. Ίσως τελικά να πρέπει να βάλω την πληροφορία στο προφίλ (υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να είμαι ακόμα ένας κύπριος που σπουδάζει στα Γιάννενα, αν και στόχος είναι η Θεσσαλονίκη)
Οκτ 14 2010 22:35
Φωτογραφία

laraska → meidei

οχι, αλλα το καταλαβα απο το λινκ που εδωσες ...στα γιαννενα ειναι πολυ κυπριοι που σπουδαζουν
Οκτ 14 2010 22:24
Φωτογραφία

meidei → laraska

Ναι· να υποθέσω το ίδιο;
Οκτ 14 2010 22:11
Φωτογραφία

laraska → meidei

ρε απο κυπρο εισαι?
Οκτ 14 2010 22:06
Φωτογραφία

laraska → Nikos21

ωραιο σκεπτικο! αλλα ηταν τοσο πολυ ? δεν το προσεξα! πολυ καλη σκεψη παντως!
Οκτ 14 2010 19:35
Φωτογραφία

Nikos21 → laraska

ναι οντως τα πα λιγο κινεζικα :P ...(one piece manga spoilers σε περιπτωση που μπει καποιος π δεν διαβαζει μανγκα) [SPOILER]λοιπον το τελευταιο chapter(προ τιμε σκιπ) που ειδαμε εμεις τους sh μαζι ηταν στο 513 που βγηκε μεσα 2008 (που τους ξαποστειλε ο κουμα)... τωρα το 598 που τους ξαναδαμε μαζι μετα το ταιμ σκιπ βγηκε οκτωβρη 2010... οποτε λεω μηπως ο οντα εκανε το ταιμ σκιπ να διαρκεσει 2 χρονια, για να ταυτιστει ο χρονος που κανανε οι sh να ειδωθουνε με τον χρονο που τους βλεπαμε κι εμεις χωρια;[/SPOILER]
Οκτ 14 2010 12:20
Φωτογραφία

Tea-chan → laraska

Νόουπ.
Οκτ 14 2010 09:01
Φωτογραφία

laraska → Tea-chan

μου εσβησες ποστ στο ουαν πιςς σεκσιον ?
Οκτ 13 2010 22:24
Φωτογραφία

laraska → Nikos21

αυτο που ρωτησες ηταν λιγο περιεργο ...δεν καταλαβα τι ενννοεις
Οκτ 12 2010 19:14
Φωτογραφία

laraska → didimakia

την ειδα, αλλα δεν μου αρεσε το τελος ... μετα θα σου πω πιο μετα
Οκτ 12 2010 14:43
Φωτογραφία

didimakia → laraska

Tην ειδες τελικα?
Οκτ 12 2010 11:31
Φωτογραφία

didimakia → laraska

Τα σπαει απειρα μαν. θα μεινεις με το στομα ανοιχτο :D
Οκτ 12 2010 00:05