Jump to content


Community Status Updates


Photo

Namida → Pastor_Of_Muppets

Όταν προτοείδα το αβα σου, νόμιζα ότι είναι κανονικό μάτι, και τρέχει σπέρμα από μέσα... τελικά είναι κάτι λιγότερο διεστραμένο. Κρίμας
Dec 09 2008 13:29
Photo

Namida → Kenny

Γεια σου Κεννυ, κατι πεδια μου ηπαν οτι ασχολισε με ανιμεσ. Μληπωσ εχεισ κανενα καλο να μου προτινησ μιασ και ησαι κολιμενοσ και συ?
Dec 06 2008 20:27
Photo

Namida → Dante80

Ήθελα να σε ρωτήσω αν το avatar σου είναι από κάποιο άνιμε. Είναι πολύ ενδιαφέρον για cosplay
Dec 05 2008 13:35
Photo

iristella → Namida

Ηello........ Just woke up!!!!! You called sir? ^^
Dec 03 2008 14:12
Photo

noname → Namida

ok Thenx πάντως
Dec 03 2008 12:58
Photo

Namida → noname

To έχω δει στα ελληνικά, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ το τέλος τέλος. Ήταν τα δύο πλάσματα και μιλούσαν, και νομίζω είπαν κάτι άκυρο του τύπου είναι ώρα να κοιμηθεί ή κάτι τέτοιο. Αν δεν κάνω λάθος, συνεχίστηκε λίγο ακόμα... Σόρρυ, μάλλον έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που το είδα.
Dec 03 2008 10:11
Photo

noname → Namida

hi το birth από ότι κατάλαβα το έχεις δει στα Ελληνικά ^^ θυμάσαι καθόλου τι λέγαν στη τελευτά σκηνή ? γιατί στο original δεν λέγαν τπτ αλλά στο Ελλήνικο dub υπήρχε ένας διάλογος ...
Dec 01 2008 19:39
Photo

iristella → Namida

Thank you!!!!!!! Να σαι καλα΄....... Ναι το είχα βρει πρόσφατα κατά τύχη και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!!!
Nov 27 2008 22:32
Photo

Namida → iristella

Kawaii avatar desu:wooi2:Κουνάει και τα αυτάκια του!!!
Nov 27 2008 09:43
Photo

pointman-aka-thenewguy → Namida

ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.αληθεια τι μαυριλα ειναι αυτη εδω περα?
Nov 24 2008 12:40
Photo

Namida → pointman-aka-thenewguy

Τα στοιχεία του πρέπει να δώσεις στον προηγούμενο είναι η διεύθυνση σου (όνομα, οδός, περιοχή, πόλη, Τ.Κ.) και το κινητό σου, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση επικοινωνία αν δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.
Nov 24 2008 12:05
Photo

Namida → scream18

Ναι στείλε μήνυμα με τα στοιχεία σου στον μάτου. Εκείνος έχει ολοκληρώσει την αντιγραφή, και θα σου τα στείλει γρήγορα. Όσο για το άλλο που λες, περισσότερο σαν συμβουλή στο είπα. Φαντάσου π.χ. να βρεθείς με 40+ ντιβιντι και να πρέπει να τα αντιγράψεις όλα μέσα σε μια βδομάδα. Βέβαια, εσύ ξέρεις το χρόνο σου καλύτερα. Εγώ θεώρησα καλό να κάνω την παρατήρηση, για αυτό και την έκανα
Nov 22 2008 20:24
Photo

Azathoth → Namida

:S efoson ime noob ke den vrika to diko su mail su zito an ginete na me kanis add esi :P [email]the_flame_alchemist@live.com[/email] gomen ala dn to vrika =/ :nod:
Nov 20 2008 22:42
Photo

ichigo13 → Namida

Thanks man!Και θα ήταν ακόμα καλύτερη αν μπορούσα να ανεβάσω την 270+ ΚΒ gif εικόνα αλλά δεν μπορούσα,οπότε αναγκάστηκα να την μικρύνω και χάλασε κάπως η ποιότητα!
Nov 20 2008 11:15
Photo

Namida → ichigo13

Η υπογραφή σου τα σπάει!!!!!!!!!
Nov 20 2008 10:05