Jump to content


Community Status Updates


Photo

Ptomahawk → Adventurer

Αύριο κανονικά στις 2 το session. Btw χρόνια πολλά!!
Apr 24 2009 14:11
Photo

Erisadesu → Adventurer

χρόνια πολλά αυτιστικό σκατουλάκι ότι επιθυμείς και του χρόνου εκτός ιδρύματος.
Apr 23 2009 10:22
Photo

Tea-chan → Adventurer

To έπιασα! XD
Apr 14 2009 15:04
Photo

Cassiel → Adventurer

Advy κοίτα λίγο τo Gmail σου πριν την Κυριακή:P
Apr 10 2009 20:44
Photo

MogDevil → Adventurer

ελεος τελος παντων thx anyway
Apr 09 2009 11:47
Photo

Adventurer → MogDevil

Ιδεα δεν εχω, απλα ζητησα τη φωτογραφια της, δεν της μιλησα :nosey:
Apr 09 2009 01:02
Photo

MogDevil → Adventurer

καλα τελος παντων μια διαφοτηση θα η8ελα η κοπελα στην φοτο _5149 πια ειναι????
Apr 08 2009 23:38
Photo

Adventurer → Seraphimon-T.K.

Καταλαβα, αλλα χαιρομαι που το εχεις ακομα στα υποψιν. Ναι, ενημερωσε και στο thread για να γνωριζουν και οι υπολοιποι τι συμβαινει ;)
Apr 08 2009 15:09
Photo

Seraphimon-T.K. → Adventurer

Το θεμα δεν ειναι αν μπορω ή οχι! Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει το απαραίτητο υλικό. Εκτος αν γίνει καποια αλυσίδα με ημιτελές υλικο.... Απο τη στιγμη που το γκρουπ που ασχολειτε εχει μεινει στάσιμο δεν μπορω να κανω κατι. Το να κανω μια αλυσίδα που δεν εχει την πρώτη σεζον ολοκληρωμένη (που ειναι κ αυτο που θελουν και οι περισσοτεροι) νομιζω ειναι δώρο-άδωρον. Ηθελα να κανω ενα σχολιο οταν ειδα το νεο ποστ αλλα το ξεχασα :colddd: Οποτε ενημερωσε με αν θα πρεπει να παω να το κανω πλεον αφου ενημερωσα εσενα..
Apr 08 2009 14:40
Photo

Adventurer → Seraphimon-T.K.

Γεια σου Seraphimon, ηθελα να σου κανω μια ερωτηση. Πριν απο πολυ καιρο [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%F7%FC%EB%E9%E1-%D0%F1%EF%F4%DC%F3%E5%E9%F2/2652-digimon-all-seasons-5.html"]ειχες πει οτι θα εκανες μια αλυσιδα με Digimon[/URL] για την οποια πολλα ατομα ειχαν δηλωσει ενδιαφερον (και δηλωνουν ακομα). Πριν τρεις μηνες ο Kenny [URL="http://www.anime.gr/forums/requests/622-digimon.html#post269773"]αφησε να εννοηθει[/URL] οτι ακομα δεν την εχεις παρατησει. Τελικα τι ισχυει, ενδιαφερεσαι ακομα να την κανεις (προς χαρα και τερψη πολλων φορουμιτων) ή δεν μπορεις πλεον;
Apr 08 2009 13:08
Photo

Adventurer → MogDevil

Κι εσυ κανε κατι με τα greeklish αφου απαγορευονται στο φορουμ (και στα vms).
Apr 08 2009 12:59
Photo

Adventurer → Bab

Χεχε, σωστο σε βρισκω :P You're welcome!
Apr 07 2009 17:41
Photo

Bab → Adventurer

Αφού χρησιμοποιήσα λίγο το Visitor Messages άργησα να συνειδητοποιήσω πως έπρεπε να απαντήσω εδώ...oh, well...κάλιο αργά παρά αργότερα... Copy paste από 19-12-08 16:19: Ευχαριστώ :D :kakashithumbup:
Apr 07 2009 15:39
Photo

MogDevil → Adventurer

kala re fotografe tis simforas kane kati gia avta kokina matia
Apr 07 2009 01:57
Photo

Vegita Sempai → Adventurer

Χρόνια και ζαμάνια Γιάννη. Τι κάνει η Θεσσαλονίκη που μου έχει λείψει; Είχε ανέβει ο Μήτσος με τον Γιάννη το Σαβ/κο που μας πέρασε,μπορεί και να τους πέτυχες πουθενα. Anyway,μιας και στο είχα πει,αυτό είναι το topic με το amv που έφτιαξα με 2 φίλους. [url=http://www.animemusicvideos.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=93376]AnimeMusicVideos.org • View topic - Fragrance[/url] Κατέβασε το όποτε νομίζεις και πες μου γνώμες. Μην ανησυχείς για ανιμε που δεν έχεις δει,είναι spoiler-free amv και τελείως διαφορετικό σε σχέση με ότι έχω φτιάξει μέχρι πρότινος.... Τα λέμε!!
Apr 06 2009 07:57