Community Status Updates
Erisadesu → Adventurer
χρόνια πολλά αυτιστικό σκατουλάκι
ότι επιθυμείς και του χρόνου εκτός ιδρύματος.
Apr 23 2009 10:22
Adventurer → MogDevil
Ιδεα δεν εχω, απλα ζητησα τη φωτογραφια της, δεν της μιλησα :nosey:
Apr 09 2009 01:02
MogDevil → Adventurer
καλα τελος παντων μια διαφοτηση θα η8ελα η κοπελα στην φοτο _5149 πια ειναι????
Apr 08 2009 23:38
Adventurer → Seraphimon-T.K.
Καταλαβα, αλλα χαιρομαι που το εχεις ακομα στα υποψιν. Ναι, ενημερωσε και στο thread για να γνωριζουν και οι υπολοιποι τι συμβαινει ;)
Apr 08 2009 15:09
Seraphimon-T.K. → Adventurer
Το θεμα δεν ειναι αν μπορω ή οχι! Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει το απαραίτητο υλικό. Εκτος αν γίνει καποια αλυσίδα με ημιτελές υλικο.... Απο τη στιγμη που το γκρουπ που ασχολειτε εχει μεινει στάσιμο δεν μπορω να κανω κατι. Το να κανω μια αλυσίδα που δεν εχει την πρώτη σεζον ολοκληρωμένη (που ειναι κ αυτο που θελουν και οι περισσοτεροι) νομιζω ειναι δώρο-άδωρον. Ηθελα να κανω ενα σχολιο οταν ειδα το νεο ποστ αλλα το ξεχασα :colddd: Οποτε ενημερωσε με αν θα πρεπει να παω να το κανω πλεον αφου ενημερωσα εσενα..
Apr 08 2009 14:40
Adventurer → Seraphimon-T.K.
Γεια σου Seraphimon, ηθελα να σου κανω μια ερωτηση. Πριν απο πολυ καιρο [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%F7%FC%EB%E9%E1-%D0%F1%EF%F4%DC%F3%E5%E9%F2/2652-digimon-all-seasons-5.html"]ειχες πει οτι θα εκανες μια αλυσιδα με Digimon[/URL] για την οποια πολλα ατομα ειχαν δηλωσει ενδιαφερον (και δηλωνουν ακομα). Πριν τρεις μηνες ο Kenny [URL="http://www.anime.gr/forums/requests/622-digimon.html#post269773"]αφησε να εννοηθει[/URL] οτι ακομα δεν την εχεις παρατησει. Τελικα τι ισχυει, ενδιαφερεσαι ακομα να την κανεις (προς χαρα και τερψη πολλων φορουμιτων) ή δεν μπορεις πλεον;
Apr 08 2009 13:08
Adventurer → MogDevil
Κι εσυ κανε κατι με τα greeklish αφου απαγορευονται στο φορουμ (και στα vms).
Apr 08 2009 12:59
Bab → Adventurer
Αφού χρησιμοποιήσα λίγο το Visitor Messages άργησα να συνειδητοποιήσω πως έπρεπε να απαντήσω εδώ...oh, well...κάλιο αργά παρά αργότερα...
Copy paste από 19-12-08 16:19:
Ευχαριστώ :D
:kakashithumbup:
Apr 07 2009 15:39
MogDevil → Adventurer
kala re fotografe tis simforas kane kati gia avta kokina matia
Apr 07 2009 01:57
Vegita Sempai → Adventurer
Χρόνια και ζαμάνια Γιάννη.
Τι κάνει η Θεσσαλονίκη που μου έχει λείψει;
Είχε ανέβει ο Μήτσος με τον Γιάννη το Σαβ/κο που μας πέρασε,μπορεί και να τους πέτυχες πουθενα.
Anyway,μιας και στο είχα πει,αυτό είναι το topic με το amv που έφτιαξα με 2 φίλους.
[url=http://www.animemusicvideos.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=93376]AnimeMusicVideos.org • View topic - Fragrance[/url]
Κατέβασε το όποτε νομίζεις και πες μου γνώμες.
Μην ανησυχείς για ανιμε που δεν έχεις δει,είναι spoiler-free amv και τελείως διαφορετικό σε σχέση με ότι έχω φτιάξει μέχρι πρότινος....
Τα λέμε!!
Apr 06 2009 07:57


This status update has reached the maximum number of replies allowed
