Community Status Updates
Tea-chan → Adventurer
Καλά ρε, μέχρι τις 5 το πρωί το έβλεπες...;
Τηλέφωνο θα πάρω μετά τις 4. Έχω μάθημα το μεσημέρι.
Apr 15 2010 09:41
Adventurer → Tea-chan
Το ειδα ολοκληρο (οπως θα ξερεις ηδη!!) , ενδιαφερον μου φανηκε επειδη ειχα δει μπολικα επεισοδια απο τις 2 πρωτες σεζον, μερικα γεγονοτα τα θυμομουν μερικα τωρα τα εμαθα. Δε θα τα προτεινα σε οποιον δεν εχει δει τη σειρα παντως... εκτος αν εχει δει Abridged οποτε αξιζει για την ατακα "They make speeches for world peace, for friendship, for the heart of the cards etc etc" :hihi2:
Παρεμπιπτοντως Πεμπτη ξημερωνει, οποτε τσεκαρε Odeon (παρ'τους τηλεφωνο κατα προτιμηση) και πες μου αν αποφασισες να δουμε την ταινια την Παρασκευη.
Apr 15 2010 04:21
Adventurer → Tea-chan
Ε ΟΧΙ! Πριν λιγο ειδα το τελευταιο βιντεο του Nostalgia Critic και εψαχνα στο υπολοιπο site μπας και βρω κατι ενδιαφερον, και μολις τωρα τα παρατησα... και βλεπω το ποστ σου. Παρακολουθεις το σπιτι μου βρε καθαρματιδιο; :oo: :oo:
Παω να το τσεκαρω!
Apr 14 2010 23:16
Tea-chan → Adventurer
Πιστεύω να έχεις πάρει [url=http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/linkara/hopr/]αυτό[/url] μυρωδιά. Εάν όχι, είτε έβλεπες, είτε δεν έβλεπες τη σειρά, φεύγεις.
Apr 14 2010 22:57
Erisadesu → Adventurer
και σε συνέχεια σε αυτο που σου έγραψα...μη περιμένεις να σε κεράσω γλυκό
Apr 14 2010 15:11
Adventurer → Bab
Εκεινο το ποστ οντως εγινε στα Ρωσσικα, θα καταλαβεις αν ριξεις μια ματια [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8421"]σε αυτο το thread[/URL] (και προσεξεις την ημερομηνια) :P
Apr 09 2010 17:43
Adventurer → Tenshi
Μικρο ειναι το ματι σου! Οπου να'ναι επιστρεφω, στο ενδιαμεσο ευτυχως καποιος γειτονας αφηνει ανοιχτο το ασυρματο ιντερνετ του που και που και ετσι εχω επαφη με τον "εξω κοσμο"!
Apr 08 2010 22:39
GhostPrince → Adventurer
αλη8ως ανεστη μαν και χρονια πολλα.....το μικρινα καπως για τσεκαρε να μου πεις :P
Apr 07 2010 08:14
Adventurer → GhostPrince
Καλησπερα GhostPrince, Χριστος Ανεστη. Θα ηθελα να σου θυμισω οτι στο φορουμ μας το μεγιστο επιτρεπτο υψος για μια υπογραφη ειναι τα 250 pixels, και η δικη σου τα ξεπερναει αρκετα (250 ειναι η εικονα, ~50 το spoiler και το ενδιαμεσο κενο). Θα σε παρακαλουσα να τη μικρυνεις ωστε να συμμορφωνεται με [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=918"]τους Κανονες μας[/URL]. Ευχαριστω.
Apr 07 2010 02:07


This status update has reached the maximum number of replies allowed
