Jump to content


Community Status Updates


Photo

psofia → Erisadesu

Mπες msn ή IRC τώρα, θεά μου!
Jan 23 2009 14:19
Photo

psofia → mono

Πού ξέρεις ιταλικά μαρή? :P
Jan 23 2009 13:57
Photo

psofia

Υay καθυστερημένα τα καταφέρατε! Πήρα 20% warning. Πηγαίντε κλάστε λίγο τώρα.
Jan 23 2009 13:54
Photo

psofia → 1oneiromono

Εδώ anime.gr :P
Jan 23 2009 13:45
Photo

1oneiromono → psofia

εχω καιρο να πατησω msn thats all ,κολησα και με ενα παιχνιδι για το pc αυτο το καιρο(the witcher).Εσυ τι προλαβαινεις να κανεις αυτο το καιρο απο ελευθερο χρονο?
Jan 23 2009 13:40
Photo

psofia → Hanzo

Mhn pas se kommoti pou proteine o Sfyris. Tha katalikseis me malli konto san tou Sfyri. MHN KOUREUTEIS KAN RE GAMOTO >_>
Jan 23 2009 00:01
Photo

Hanzo → psofia

Καταλαβαινω αλλα να ερθεις αυριο ρε.Απλα ξυπνα πρωι. Παρε λακ ξερω και γω τι αλλο και πειραματισου.Απο τωρα μην σου πω. Ξερεις οτι δεν ειμαι της λογικης "μαλλι ειναι μακραινει".... Τεσπα λεω να παω και εγω να παρω το χαος το σαββατο παντως σε εναν κουλο κομμοτι που προτεινε ο σφυρης οποτε θα χεις συμπαρασταση.....
Jan 22 2009 23:38
Photo

psofia → Hanzo

Malaka, dn thelo na ertho sxoleio aurio. Piga sto kommotirio, alla dn diorthothike to malli... :(
Jan 22 2009 23:11
Photo

psofia → °•πίΟu-πίΟu•°™

Σε κακοποίησαν όταν πρωτομπήκες στο forum? Καημένο κορίτσι...
Jan 22 2009 22:50
Photo

psofia → Sponis

Nαι εντάξει μέχρι εκεί έχω καταλάβει. :P
Jan 22 2009 15:48
Photo

Sponis → psofia

Πόσοι χρήστες θα παίξουν; 10; οκ θα φτιάξεις τη λίστα σε ραντομ σειρά, όχι όπως έχουμε δηλώσει. Δλδ. πχ Mitsos Kitsos Lakis Makis Takis Soula Koula Foula Piou Liou έχουν δηλώσει για να παίξουν. Εσύ θα τους ανακατέψεις [όπως θες] και θα έχουμε πχ Makis Lakis Foula Mitsos Liou Kitsos Takis Piou Soula Makis Koula OK μέχρι εδώ;
Jan 22 2009 15:37
Photo

psofia → Sponis

Tίποτα. :|
Jan 22 2009 15:19
Photo

Sponis → psofia

τι δεν κατάλαβες βρε ξανθομπούμπουρα;
Jan 22 2009 15:14
Photo

psofia → Sponis

Eντάξει, μην παραιτείσαι πάντως! Όσο για το C&D, είμαι της θεωρητικής. :|
Jan 22 2009 13:33
Photo

Sponis → psofia

[π]Σοφάκι μου, δε βλέπω να μπαίνω σε berserker mode πια. Και τόση σημασία που δίνω σε ορισμένους, μόνο αξία τους δίνω... για το C&D κάνεις randomize τη λίστα με όποιον τρόπο θες. εγώ πχ την έκανα με ζάρι. έτσι για να μην έχουν οι παίκτες τη σειρά που δήλωσαν. Μετά φτιάχνεις μία πατέντα και την εφαρμόζεις σε όλους. Δλδ. έχεις 16 παίκτες, 01 εώς 16. Ο 1 έχεις τον 2 4 8, άρα ο 2 έχει 3 6 10 κτλ. Η πατέντα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο Ν έχει στη λίστα τον Ν+1, Ν+3, Ν+7. Εσύ το κανονίζεις αυτό... αντιλαβού ή είσαι της θεωρητικής;
Jan 22 2009 10:33