Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

mono → psofia

μωρηηηηηηηηηηηη!θα σε φαω ζωντανη!:madtodeath: τι πηγες και εκανες?αφου το στοιχημα ηταν λιγο πολυ στημενο:bahhh: next time my treat!:stubborn:
Ιαν 26 2009 04:12
Φωτογραφία

psofia → SirJim

Aποφάσισες τι θα κάνεις?
Ιαν 25 2009 13:08
Φωτογραφία

psofia → Glastenen

Λατρεύω τη sig σου!
Ιαν 24 2009 02:04
Φωτογραφία

SirJim → psofia

Λογική αντίδραση.... Αλλά και πάλι, είναι άκυρο.... :hahaha: Φυσικά και ψήνομαι για meeting, αλλά εξαρτάται από μέρος και ώρα... (δεν έχω και όσο free time θέλω... :S )
Ιαν 24 2009 01:49
Φωτογραφία

psofia → SirJim

Eγώ πάντως άρχισα να τσιρίζω και να χτυπιέμαι! Ψήνεσαι για meeting? :O
Ιαν 24 2009 01:37
Φωτογραφία

SirJim → psofia

Και τι θες να κάνω?? :P Δεν διαβάζω κάθε μέρα ότι "εκεί που καθόμουν μια χαρά, έρχεται η μάνα μου μου κόβει τα μαλλιά" και να έχει συμβεί πραγματικά... Πάντως αν μου το έκανε αυτό ενώ είχα τα μαλλιά, ούτε και γω δεν ξέρω τι θα έκανα... Πειραία μένω, Αγία Σοφία κοντά...
Ιαν 24 2009 01:32
Φωτογραφία

psofia → Chaos-Silver

ΠΕΣ ΤΑ!! ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ, ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ. ΣΕ ΑΠΟΘΕΩΝΩ.
Ιαν 23 2009 23:26
Φωτογραφία

psofia → SirJim

Μη γελάς για τα άμοιρα τα μαλλάκια μου! Μη γελάς! Ρε πού μένεις?
Ιαν 23 2009 22:34
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

O Naruto δεν θα κρατήσει πολύ χωρίς το sage mode. :|
Ιαν 23 2009 22:23
Φωτογραφία

psofia → Mercyful

ΣΝΙΦ. Τα μαλλάκια μου. :(
Ιαν 23 2009 15:18
Φωτογραφία

psofia → Dxs

Σκάσε εσύ προδότη... Που μου έχεις κανονίσει κιόλας! (just joking)
Ιαν 23 2009 14:56
Φωτογραφία

Dxs → psofia

Αν δε ξαναφας μπαν, δεν ησυχαζουμε :)
Ιαν 23 2009 14:52
Φωτογραφία

mono → psofia

εκανα τρια χρονια... μαρη? κανενας σεβασμος στους ηλικιωμενους πια!αλλο ενα 10% warning στην κυρια απο μενα! ποιος και γιατι στο ριξε ρε?
Ιαν 23 2009 14:51
Φωτογραφία

psofia → Dxs

Περιμένω απάντηση για το θέμα που λέγαμε!
Ιαν 23 2009 14:30