Community Status Updates
Marius → Dante80
Hi! Sorry if I bother you, but can you make the english language available on this forum? I don't know greek at all...
Aug 18 2009 20:25
Musashi → Dante80
...και με 2μερη καθυστερηση απανταω κι εγω, χα χα χα! Καλα εισαι αμιγκο? Κι εγω ελπιζω να τα πουμε παλι απο κοντα! Αντε, ολα καλα ωρε!!! P.S. Κατεβασα Suzumiya Hahiru και συνεχιζω με Clonnad, χα χα χα χα!!!!
Jul 20 2009 11:28
Dante80 → Musashi
[QUOTE]Ooooooooi!!!!! Τι χαμπαρια αμιγκο?? Τρεχεις εμαθα ε? Ελπιζω να τα ξαναπ(ι)ουμε!!! Α, καλημερα :)[/QUOTE]
Χεχε, τώρα το είδα το μνμ σου ο κόπανος. Χρόνια και ζαμάνια man, ελπίζω να τα πούμε από κοντά...^^
Jul 18 2009 06:03
Dante80 → MitHuNa
[QUOTE]ou ouuuu Dantee danteeeee πες μου λιγο ποια ειναι η συμπαθέστατη κοπελα στο αβαταρ σουυ??[/QUOTE]
Καλημέρες, τώρα το είδα το μνμ σου ο κόπανος. Είναι μια δουλειά artwork του range murata...^^
Jul 18 2009 06:02
Musashi → Dante80
Ooooooooi!!!!! Τι χαμπαρια αμιγκο?? Τρεχεις εμαθα ε? Ελπιζω να τα ξαναπ(ι)ουμε!!! Α, καλημερα :)
Jul 05 2009 10:26
MitHuNa → Dante80
ou ouuuu Dantee danteeeee πες μου λιγο ποια ειναι η συμπαθέστατη κοπελα στο αβαταρ σουυ??
Jun 27 2009 22:48
Melkor → Dante80
αφεντικο, το ξερω οτι σας πανε πιπ@-πωλο στη δουλεια, αλλα βρες μιση ωρα και κανε ενα review για το now and then here and there.
May 31 2009 20:42
mono → Dante80
Μπορεί να χάθηκε η μάχη αλλά όχι ο πόλεμος.
Η αντίσταση θα συνεχιστεί όσο έχω τη Rei στο πλευρό μου:hero:
Καλημέρα :)
And don't forget...Rei is watching ya...[SPOILER][IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/AnimeMahou-21939.jpg?t=1242025594[/IMG][/SPOILER]
May 11 2009 09:08
Dante80 → mono
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]duly noted.
Kaληmorning mam' & HaND :nod2:
[/SIZE][/FONT]
May 11 2009 08:44
mono → Dante80
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1238361334523.jpg?t=1242024031[/IMG]
May 11 2009 08:41


This status update has reached the maximum number of replies allowed
