Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Dante80 → Melkor

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Γεια σου τανας!! Ποιο λινκ βρε? ps: Ι bought some MtG cards, με κόλλησες...XD[/SIZE][/FONT]
Σεπ 07 2009 15:57
Φωτογραφία

Melkor → Dante80

ρε Γιωργο, οταν μπορεσεις δωσε εκεινο το λινκ για τον Jorg, γιατι με εχουν πιασει τα μαζοχιστικα μου και θελω να το μελετησω
Σεπ 07 2009 15:34
Φωτογραφία

Dante80 → Matsu

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Ακόμα ψιλοκουτσαίνω, για εξετάσεις δεν πήγα πάντως...δεν το γλυτώνω όμως, μην μου μείνει και κουσούρι. Κατά τα άλλα, με τεντώνουν στην δουλειά, διπλοβάρδιες κτλ. Όλα καλά γλύκα?...:Blissfull:[/SIZE][/FONT]
Σεπ 07 2009 01:59
Φωτογραφία

Matsu → Dante80

Τι τραβας ο ερμος ε?Τι εγινε με το ποδαρι θα μας πεις?εξετασεις εκανες?σε κουτσαναμε τελειως? (δεν επρεπε να κατσω στα ποδια σου...το ξερω)
Σεπ 07 2009 01:18
Φωτογραφία

Dante80 → Matsu

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]MATSU CHANNNN!![/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]:nanana:[/SIZE][/FONT]
Σεπ 07 2009 01:11
Φωτογραφία

Matsu → Dante80

DANTE SAMAAAAAAA!:wooi2::wooi2::wooi2:
Σεπ 07 2009 01:10
Φωτογραφία

Matsu → Dante80

Μπιφτεκια γεμιστα με καπνιστο τυρι....και συνοδευτικα πατατουλες, τις οποιες πρωτα τις εβρασα, και μετα τις τηγανησα (υπερσυνταγη), και σαλατουλα χωριατικη με ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ (kukuku κσες εσυ που θα το δεις) και ριγανιτσα...οποτε εχεις ρεπο μιλα για να ερθεις για μαμ.. Με το ποδι οντως δεν ειπες..τι εγινε?
Αύγ 31 2009 01:57
Φωτογραφία

Melkor → Dante80

ολα καλα αδελφε. σκεφτομαι αργοτερα το βραδυ να κανω ενα thread για το Blue Gender μιας και ειδα οτι δεν εχουμε. επισης, οι χουντικοι mods Iristella & Fingolfin, μου απαγορευσαν να ανοιξω αλλα δυο , με τιτλους "Ανιμε και Αυτοικανοποιηση: Τη βρισκετε?" και "Μουσικη και Χεσιμο: Σας Βοηθαει?" αντιστοιχα... σαν δε ντρεπονται...
Αύγ 30 2009 20:10
Φωτογραφία

Dante80 → Matsu

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Γεμιστά μπιφτέκια άκουσα....:nanana:[/SIZE][/FONT]
Αύγ 30 2009 19:49
Φωτογραφία

Dante80 → Melkor

XD....now thats sth to post there...^^ Ολα καλά man?
Αύγ 30 2009 19:48
Φωτογραφία

Melkor → Dante80

αφεντικο, τι λεει το ποδι? κατι για να δειξεις στα παιδια στο astro empires [url]http://img5.imageshack.us/i/1251563313739.jpg/[/url]
Αύγ 29 2009 19:27
Φωτογραφία

Konata → Dante80

Σάτυρε δεινάστη! Καλά έκανες όμως :P
Αύγ 27 2009 10:06
Φωτογραφία

Dante80 → Matsu

[IMG]http://gochicagocard.com/blog/files/2008/03/chicago-symphony-orchestra.jpg[/IMG] [URL="http://greek.swedishportal.net/www/img/9_372.jpg"][B]ΠΙΟΤΗΤΑ[/B][/URL]
Αύγ 23 2009 02:06
Φωτογραφία

Strawhat_NikosDante80

Ενταξη, θα ειμαι φρονιμο παιδι....
Αύγ 21 2009 10:19
Φωτογραφία

Dante80Strawhat_Nikos

Accepted. Πρόσεχε την πορεία σου μεγάλε, ότι μπαίνει βγαίνει κιόλας...
Αύγ 21 2009 10:19