Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Shikamaru

άντε ρε που ξέρεις και τους gorrilazz :P ωραία sig.
Ιαν 20 2009 18:31
Φωτογραφία

Erisadesu → Nomedor

καλά εσύ εισαι τόσο καιρό εδώ μέσα και τώρα σε είδα λολ
Ιαν 20 2009 13:17
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Erisadesu → Putin

δεν μπορώ σε λατρεύω.
Ιαν 19 2009 00:34
Φωτογραφία

Putin → Erisadesu

Πάτα με.
Ιαν 18 2009 23:55
Φωτογραφία

Nighteyes → Erisadesu

Αυτά, πως σου φαίνονται; [url=http://img179.imageshack.us/my.php?image=zuraex8.gif]ImageShack - Image Hosting :: zuraex8.gif[/url] [url=http://img407.imageshack.us/my.php?image=gintamafly2lk2.gif]ImageShack - Image Hosting :: gintamafly2lk2.gif[/url]
Ιαν 18 2009 19:10
Φωτογραφία

Nighteyes → Erisadesu

Αν έχεις βρει κάποιες ακόμα, μπορεί να καταφέρω να κάνω κανένα συνδυασμό. Αν σε ενδιαφέρει πες μου. Μου χρειάζεται λίγο εξάσκηση στο photoshop.
Ιαν 18 2009 00:29
Φωτογραφία

Sunabouzu → Erisadesu

χεχε, οταν βγηκε το OP της Μαριας, αποφασισα να το κλεψω
Ιαν 17 2009 22:55
Φωτογραφία

Erisadesu → Sunabouzu

πότε άλλαξες λολ!!!!!!!!!!!
Ιαν 17 2009 22:49
Φωτογραφία

Erisadesu → Anelis

ευχαριστώ!!!
Ιαν 17 2009 22:16
Φωτογραφία

Erisadesu → Nighteyes

το φόρεσα...βασικά ήθελα να συνδιάσω αυτη την sig με μια άλλη εικόνα.
Ιαν 17 2009 22:16
Φωτογραφία

Anelis → Erisadesu

ku ku ku το νέο siggy σου τα σπάει
Ιαν 17 2009 22:03
Φωτογραφία

Erisadesu → Putin

ότι τι πότε πρόλαβες και φόρεσες και σετάκι Μαρία η Ιερή;
Ιαν 17 2009 21:47
Φωτογραφία

Erisadesu → kakashi sensei

απλά ήθελα να βάλω την elizabeth...μήπως να ξαναγυρίσω το νικ μου σε erisabetsu?
Ιαν 17 2009 21:41
Φωτογραφία

kakashi sensei → Erisadesu

eri τι εγινε αλλαξοπιστησαμε? εγινες και εσυ gintama-tard?
Ιαν 17 2009 19:43