Community Status Updates
Melkor → iristella
σιγουρα δεν ειναι η μερα μου. ελπιζω η δικια σου να ειναι καλυτερη
Jun 03 2008 13:52
Anyparktos → Melkor
Όχι ρε για το αντίστοιχο thread(ichigo mashimaro) καλά πλάκα έκανα ούτως ή άλλως...Η περιγραφή του στο anidb δεν μου φαινόταν για ecchi...Πάω να ξανακοιτάξω!
Jun 03 2008 13:39
Melkor → Anyparktos
γαι το ecchi united thread λες? παλιοτερα ειχα βαλε ιαρκετουτσικες φωτο αλλα μετα βαρεθηκα, κυριως να προσπαθω να ξεχωρησω ποιες δεν ειναι παρατραβηγμενες
Jun 03 2008 13:32
iristella → Melkor
Aυτο δεν ηταν personality test.τιμωρια απο τον θεο ηταν XD
Edit:Kαι Gatou ε? Οσο παει χειροτερευει....Yare yare δεν ειναι η μερα σου σημερα :hahaha:(και ναι εχεις δικιο ειμαι κακια)
Jun 03 2008 12:38
Melkor → Ptomahawk
ειναι σποιλερ αυτο που ειπες γαι ακατσουκι. θα σε χεσουν, σβηστο η βαλε σποιλερ
Jun 03 2008 12:11
Hellraider → Melkor
Αυτη την στιγμη καθαριζουνε την μαυρη τρυπα.Ε βρηκανε εκει ενα post που αναφεροτανε για το SR και σβησανε το δικο μου για να βαλουνε 3 posts που μιλαγανε για αυτο.Ενταξει δεν εγινε και τιποτα αλλα δεν καταλαβα με τι λογικη το κανανε αυτο.Πηγενε στο Thread και δες.Το Post της Orion19 ητανε το πρωτο οταν ειχα φτιαξει το Thread.
Jun 03 2008 11:35
iristella → Melkor
ναι αλλα ειχε τον Owen και την Μπελουτσι οποτε την ειδα μεχρι τελος αδιαμαρτυρητα....
Jun 02 2008 22:48
iristella → Melkor
Το ειδες και εσυ ε???XDDD Και το ειχα δει την ιδια μερα με το 171 οποτε καταλαβαινεις τι συνειρμοι μου ηρθαν κατευθειαν XDDDDD
Jun 02 2008 22:44
Ptomahawk → Melkor
Το βαρέθηκα το παλιό και ψάχνοντας στις pics που έχω βρήκα μία που δεν ήθελε resize :P
Jun 02 2008 18:45


This status update has reached the maximum number of replies allowed
