Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Melkor → kith
ναι βρε παλικαρι μου, δεν ειπα οτι τα κανεις μονο για να τα κανεις. ηρεμησε, δεν σε κατηγορησα, συζητηση κανουμε. απλα σου ειπα, μου φαινεται περιεργο, γτ νομισα οτι αυτα τα μελη δεν ειναι ενεργα, αλλΑ τελικα φαινεται οτι μπηκαν εστω και μια φορα για να σε κανουν accept
Μάι 31 2008 13:30
kith → Melkor
βασικα κιτα δεν ειναι οτι κανω και Friend Request απλα να περναει ι ωρα 8α ι8ελα να κατσο να σιζιταω με ολους για το οτιδιποτε εγω τους κανω και οπιος μου λει κατι του απανταω μαρεσι ι σιζητισι γενικως
Μάι 31 2008 13:23
Melkor → kith
ναι ρε c, απλα θεωρουσα οτι εχουν κανει ενα account εδω κα ιμετα το ξεχασαν το forum. τεσπα, δεν ειπα οτι εχω προβλημα με αυτο, απλα μου εκανε εντυπωση
Μάι 31 2008 13:13
kith → Melkor
εεε ναι το 8εμα ειναι να πατισουν Accept Οχι και να ειναι ενεργοι κιολας
Μάι 31 2008 13:12
Melkor → neo^
μαστορα, θελω τη φωτο που εχεις για avatar. αλλα δεν την βρηκα πουθενα. παιζει να μπορεις να την ανεβασεις τουλαχιστον στο bleach group?
η αν μπορεις να μου πεις που μπορω να τη βρω? thanks mate
Μάι 31 2008 13:03
Melkor → kith
πωπω ρε φιλαρακι, νταξ ειπαμε αλλα οχι κα ιετσι. 177 ατομα?
η πλακα ειναι οτι βλεπω ατομα στη friend list σου που τα εχω δει οτι υπαρχουν σαν μελη μονο στο members list, και δεν εχω δει ουτε ενα ποστ τους ( τωρα τελευταια )
Μάι 31 2008 12:53
Melkor → BarbasSs
μολις σηκωθηκα βασικα :D
ε και εγω απο τοτε επαιζα dota και περυσι ειδικα επαιζα πολυ, αλλα απο τοτε που εβαλα ιντερνετ σπιτι το παρατησα . βαριεμαι. παντως φυγανε πολλααααα λεφτα στα web
Μάι 31 2008 09:19
BarbasSs → Melkor
παντα μεσα ποτε δε κοιματε............
χεχ
μολις ειδα οτι παιζεις και Dota.....
εγω ξεκινησα απο την ενδοξη 5,32......καψιμοοοοοοοοοοο
περισι ειπα αντε φτανει αρκετο χρημα εφυγε.........
Μάι 30 2008 23:42
iristella → Melkor
arigato!!!!!!!!!arigato!!!!!!!!!arigato!!!!!!!!!arigatoo!!!!!!!!!arigato!!!!!!!!arigato!!!!!!!!!!!
Μάι 30 2008 22:42
Melkor → LiosAlfa
ελπιζω να μπορεσες αν κρατησεις το account τουλαχιστον. κα ινα μην εχασες τους χαρακτηρες. εγω τα ιδια , λεω να διαβασω να τελειωνω
Μάι 30 2008 22:31
Melkor → odin
την αφεντρα την εχεις στο τσεπακι σου, αλλα εμενα οχι. θα τον μπουκωσω με τριγωνα, τσουρεκια και υπερπιτογυρα μεχρι αηδειας και σκασμου... μουχαχαχαχαχαχαχαχα
ποια σοου μπιζνα και πρασινα αλογα τωραααα. μη σου πω οτι και μεχρι μεταλ θα τον βαλω να ακουσει. μουχαχαχαχαχαχαχα
Μάι 26 2008 20:38
BarbasSs → Melkor
σε καμια ωρα θα την κανω περιμενω την μανα να φτιαξει κανα φαι να παρω μαζι...
Μάι 26 2008 09:58
Melkor
αααα τωρα με πιανεις αδιαβαστο. θελω και εγω να μαθω. ακομα δεν εφυγες τελικα?
Μάι 26 2008 09:13


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
