Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Melkor → zade

Έλα, άρχοντα μεσαίε, [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6671"]εδώ[/URL] είναι. το προτείνω απο ΑnCo^2
Σεπ 17 2010 10:17
Φωτογραφία

Erebos → Melkor

Πω ρε τί καμμένο ήταν αυτό το Hen Semi... :uhh: Δεν πάει καλά ο mangaka του :P
Σεπ 14 2010 18:44
Φωτογραφία

Erebos → Melkor

Arigatou :D
Σεπ 14 2010 11:41
Φωτογραφία

papp0us → Melkor

LOl! Καλά το είχα βάλει εγώ notification στο anidb, βρώμαγε ανωμαλία η δουλειά:ballumad: Downloaaaading, downloaaadiiing:awww:
Σεπ 14 2010 10:49
Φωτογραφία

Melkor → papp0us

ρίξε και σε [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7431"]αυτό[/URL] μια ματιά. πέθανα στα γέλια χτες που το είδα. όπου Abnormal Physiology βλέπε Sexual Perversion.
Σεπ 14 2010 10:37
Φωτογραφία

Melkor → Erebos

I very strongly recommend [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7431"]this[/URL] Abnormal Physiology stands for Sexual Perversion....
Σεπ 14 2010 10:35
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Melkor → zade

Αδελφέ περαστικά σου. Ελπίζω να ήσουν τυχερός και να μπόρεσες να πας σήμερα στην πρεμιέρα. Εγώ θα πάω από βδομάδα με τα υπόλοιπα ρεμάλια να το φχαριστηθούμε όπως πρέπει. Τουλάχιστον πέρασες εξαιρετικά στις διακοπές, είμαι σίγουρος. Καλή συνέχεια φίλος. Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.
Αύγ 19 2010 20:56
Φωτογραφία

zade → Melkor

Τι λέει ρε ; Καιρό έχουμε να τα πούμε.Όλα καλά; Εγώ μόλις γύρισα από ταξίδι 20 μερών σε 12 ευρωπαΙκές χώρες.Και φυσικά γύρισα άρρωστος και είμαι τ'αβλα στο κρεβάτι.Ελπίζω να γίνω καλά ως την πεμπτη για να πάω να δω το Expendables. καλά να περνάς ρε μαν
Αύγ 17 2010 16:50
Φωτογραφία

meidei → Melkor

Διασταύρωσα επίσης τον χρήστη και δεν είναι αυτός που του πρότεινα τα σάιτ. Συμβαίνουν κι αυτά. Ας αφήσουμε τώρα την κοινότητα να επιλέξει την τύχη του. Χαίρομαι που ανάλυσες τις θέσεις σου με αυτό το μήνυμα πάντως. Μπορώ να καταλάβω καλύτερα τι εννοούσες πλέον.
Αύγ 03 2010 19:15
Φωτογραφία

Melkor → meidei

[QUOTE]Στα μάτια των πολλών ίσως. Δεν σημαίνει ότι ισχύει και αντικειμενικά.[/QUOTE]ακριβώς. γι'αυτό συνήθως δεν δίνω δεκάρα τι νομίζει ο κόσμος για μένα. [QUOTE]Σωστό. Σε κρίνω [I]για[/I] την συμμετοχή σου σε ένα συγκεκριμένο νήμα. [/QUOTE]εννοούσα οτι συνήθως κάνω πολύ χειρότερα... Μια συμβουλή. όχι μόνο το φόρουμ, αλλά το ίντερνετ ολόκληρο χωράει τους πάντες και τα πάντα. Μάλιστα, λόγω ανωνυμίας, βγαίνουν πιο ακραίες συμπεριφορές στην επιφάνεια, όπως είμαι σίγουρος οτι γνωρίζεις. Απλά μην δίνεις τόση πολύ σημασία σε μένα, και σε καθένα σαν και μένα. τα δικά σου νεύρα θα σώσεις. πάντως, μάλλον δεν κατάλαβες οτι το πρόβλημα μου ήταν κυρίως η έλλειψη συγκεκριμένου θέματος, παρά οτιδήποτε άλλο. και όπως βλέπεις με το σημερινό, ένα άλφα δίκιο το είχα...
Αύγ 03 2010 18:16
Φωτογραφία

meidei → Melkor

[QUOTE]meidei, παντού και πάντα, οι παλιότεροι έχουν μεγαλύτερο κύρος.[/QUOTE] Στα μάτια των πολλών ίσως. Δεν σημαίνει ότι ισχύει και αντικειμενικά. ;) [QUOTE]απλώς είπα οτι δεν με έχεις δει εν δράσει, γιαυτό και δεν με ξέρεις.[/QUOTE] Σωστό. Σε κρίνω [I]για[/I] την συμμετοχή σου σε ένα συγκεκριμένο νήμα. [QUOTE]for the bloody record, η αφέντρα μου η Λίζα μέχρι τώρα θα σε είχε ρωτήσει αν τον έχεις γκόμενο και κόπτεσαι τόσο πολύ...[/QUOTE] Ίσως να είναι παράλογο που στηρίζω κάποιον άγνωστο χωρίς να έχω προηγούμενα δείγματα του χαρακτήρα του, το παραδέχομαι. Απλά όπως θέλω να μου δίδουν μια πρώτη ευκαιρία, έτσι δίνω κι εγώ στους άλλους. Όπως και να 'χει, είναι φανερό ότι αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα διαφορετικά. Το φόρουμ ωστόσο είναι αρκετά ευρύχωρο για να χωράει όλους μας, παλιούς και νέους.
Ιούλ 30 2010 16:39
Φωτογραφία

Melkor → kelborn3

as always, your wisdom humbles me... XD
Ιούλ 30 2010 13:23
Φωτογραφία

kelborn3 → Melkor

Επειδη το μσν σου ειναι κλασσικα γτπ εχω να σου δωσω κατι που βρηκα σημερα στο fb.Μεγαλες σοφιες απο τα παλια χρονια. [IMG]http://img291.imageshack.us/img291/460/1269027958098.jpg[/IMG]
Ιούλ 30 2010 13:15
Φωτογραφία

zade → Melkor

Έλα ρε αφεντικό! Καιρό έχουμε να σε απολαύσουμε.Η επιστροφή ειναι προσωρινή ή μόνιμη;
Μάι 09 2010 00:33