Jump to content


Community Status Updates


Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Εκει που θα πας τωρα ειναι πολυ καλο αλλα δεν συγκρινετε με αυτο που ακολουθει πιο μετα.
Jan 31 2012 21:30
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

ποοο 9α κατσω και 9α καω ολη μερα! ;Ρ
Jan 31 2012 21:30
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

γιατι παντα ολοι μου λενε οτι ειμαι ενα βημα πισω και οταν φτανω στο σημειο οπου ειναι και αυτοι τιποτα? :unlucky:
Jan 31 2012 21:28
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Εισαι πολυ πισω.Μεατ απο το chapter 300 κατι.Εκει αρχιζει ο χαμος.
Jan 31 2012 21:23
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

:orly: ποιο σημειο?????
Jan 31 2012 21:19
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Ηταν τα Χριστουγεννα:P To OP ειναι επος πραγματικα.Ειδικα απο ενα σημειο και επειτα.
Jan 31 2012 21:18
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

το ΟΡ ειναι μεγαλυτερο απο το Bleach.... εγω το Bleach εκανα να το δω περιπου δυο με δυομισι μηνες............. κι εσυ ερχεσαι και μου λες οτι το "τελειωσες" σε μια εβδομαδα?? :unlucky::emptyonexg1:
Jan 31 2012 21:16
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

χαχα,τι εγινε?
Jan 31 2012 21:13
Photo

BloodyPrincess

δεν εχω ελπιδες εε? :unlucky::deadga6:
Jan 31 2012 21:08
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

:terror2::hot::unlucky: ........................................................................................................................ :deadga6::deadga6::deadga6:
Jan 31 2012 21:06
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

2 μηνες?Εγω τελιωσα το Bleach σε μια βδομαδα:P
Jan 31 2012 20:52
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

αχχαχχαχαχχαχαχ αυτο περιμενα να μου πεις xD ;PP ok,9α *διαβασω* το ΟΡ πρωτα (ε δεν 9α του αφιερωσω 2 μηνες?νομιζω οτι ειναι αρκετο) μιας και που ειναι μανγκα και φευγει ευκολα και γρηγορα ;) :P :drink:
Jan 31 2012 20:50
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Kαλουτσικο ειναι μωρε.Δες πρωτα το OP:P
Jan 31 2012 20:41
Photo

BloodyPrincess

αξιζει να το δω? αυτο ρωταω .... ;)
Jan 31 2012 20:35
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Κοιτα,αμα εχεις χρονο δες το.
Jan 31 2012 20:33