Community Status Updates
Dio Brando → BloodyPrincess
Ναι,ξενερα.Το ειδες το Naruto?
Και μπορεις να μου κανεις μια χαρη?Προσπαθησε να μπεις στο forum του mangastream.
Eμενα δεν μου το βγαζει.Θελω να δω αμα ειναι το ιδιο και σε εσενα.
Feb 01 2012 16:18
BloodyPrincess → Dio Brando
εννοειται αμα σκευτεσαι οτι ΧΙΟΝΙΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και δεν το εστρωσε...
και 2 φορες μαλιστα!! :/
Feb 01 2012 16:15
BloodyPrincess → Dio Brando
χαχαχ ναι πολυ... :hahaha::unlucky:
κ εδω χιόνισε (πολυ λογικα xD) αλλα σταματησε :sigh2:
πηγες?εμας καν δεν μας αφησαν να το χαρουμε λιγακι.....
Feb 01 2012 16:02
Dio Brando → BloodyPrincess
Εισαι μικρουλα:P
Πως ηταν το σχολειο?Εδω χιονισε για λιγο αλλα σταματησε.
Feb 01 2012 15:55
BloodyPrincess → Dio Brando
ναι...εγω...το μικρο της animeπαρεας :unlucky::unlucky::unlucky:
και σιγα που ειμαι μικρη!! xD ;PP
Feb 01 2012 15:52
BloodyPrincess → Dio Brando
οοοοοοοοοο τι εχεις κανει?? (πλακιτσα δν ειναι αναγκη και να πεις ;) )
αχχαχα εισαι εισαι (μικρος) :hehehe:
Feb 01 2012 15:46
BloodyPrincess → Dio Brando
αχαχχαχχα γιατι εσυ δεν εισαι μικρος..! :P
αχχαχαχ τις παρασκευες δν μπορω γιατι τα σαββατα το πρωι (12-_-)εχω ζωγραφικη .... αρα εχω μονο τα σαββαρα ;/ xD ;P
Feb 01 2012 00:48
Dio Brando → BloodyPrincess
Kοιμησου γτ εισαι και μικρη:P
Να διαβαζεις μεχρι τα χαραματα,παρασκευες και σαββατα.
Feb 01 2012 00:31
BloodyPrincess → Dio Brando
omg 9ελω να το δωωω!!! :wooi2:
καλα,λεγε μου τετοια να μην κοιμαμαι το βραδυ και να κα9ομαι και να διαβαζω μεχρι τα χαραματα! ;Ρ
Feb 01 2012 00:10
Dio Brando → BloodyPrincess
Μα σοβαρα.Θα δεις να εμφανιζονται πολυ δυνατοι τυπαδες.Και εκει που θα πεις οτι ο Luffy ειναι δυνατος,θα δεις ποσο αδυναμος ειναι για τα μεγαλα φρουτα.
Jan 31 2012 21:58
BloodyPrincess → Dio Brando
οk νταξει....
δεν παιζει...9α λιωσω!
οταν μου λενε τετοια τοτε ειναι που λιωνω πραγματικα!! :wis:
Jan 31 2012 21:56


This status update has reached the maximum number of replies allowed
