Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → mono

Οκ, καλύτερα :D
Feb 12 2012 00:53
Photo

mono → OdyMonaxos

Ε κάνεις λάθος :P
Feb 12 2012 00:39
Photo

OdyMonaxos → mono

Γιατί αυτή την εντύπωση έχω. (το κάνω c-p από κάτω γιατί μάλλον δεν το δες)
Feb 12 2012 00:34
Photo

OdyMonaxos → iristella

Μ' αρέσεις ρε μούτρο, που έκραξες στο νήμα για τη μπάλα. Έχεις μπει ποτέ σε αθλητικό σάιτ να δεις σχόλια; :P
Feb 12 2012 00:18
Photo

OdyMonaxos → mono

Ω!! Edit: Γιατί αυτή την εντύπωση έχω.
Feb 11 2012 23:56
Photo

mono → OdyMonaxos

Σταμάτα βρε, δεν είπα κάτι τέτοιο :P Απλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος που το έχω έτσι...Μου άρεσε και το βαλα, simple as that.
Feb 11 2012 23:40
Photo

OdyMonaxos → mono

Οκ, οκ, οκ, κατάλαβα, πάσο, δεν ξαναρωτάω τίποτα γιατί το μόνο που γίνεται είναι να σου πρήζω τα νεύρα.
Feb 11 2012 23:19
Photo

mono → OdyMonaxos

Because...
Feb 11 2012 22:22
Photo

OdyMonaxos → mono

Αλήθεια;; Περίμενα κάτι πιο φαντεζί!!! Γιατί δεν το γράφεις ώστε να το καταλαβαίνουμε ρε;
Feb 11 2012 21:07
Photo

mono → OdyMonaxos

fujoshi XD
Feb 11 2012 21:04
Photo

OdyMonaxos → mono

Τι σημαίνουν τα κάτζι(;;) του usertitle σου;
Feb 11 2012 20:54
Photo

OdyMonaxos → Anelis

Black dog fan?? Πολύ σωστή σε βρίσκω!!!
Feb 11 2012 18:45
Photo

OdyMonaxos → mono

Κανένα απολύτως, πέρα από μια απερίγραπτη ανικανοποίητη περιέργεια :P Δεν θα μπορούσα να μείνω με την απορία. Προφανώς και ήθελα να σβηστούν. Νομίζω καλώς.Ποιος έχει όρεξη να διαβάζει ηλίθια σενάριά μου;
Feb 11 2012 10:26
Photo

mono → OdyMonaxos

Ναι. Αφού έγραφαν "σβήστε με ". Υπάρχει κάποιο θέμα?
Feb 11 2012 10:22
Photo

OdyMonaxos → mono

Χμ. Εσύ έσβησες τα πόστς μου. Σωστά;
Feb 11 2012 10:14