Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Όχι και ομαδούλα η Αρμάνι ρε. Με προπονητή τη Σκαριόλα. Με άσσο τον μάγειρα τον Κουκ, με δυάρι τον μικρό Νικόλας, με τριάρι το Μαλάκ Χαίρστον, με τεσσάρι το Μπάτμαν και με σέντερ τον Καρδίτσιαν Τζάιαντ. Πως λέγεται η ανταγωνιστική συμμορία; Spaghettiallabolognese;
Ιαν 21 2012 11:23
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

A...εγώ δεν ξέρω τίποτα. Εγώ έχω άλλες ασχολίες, πιο σημαντικές. Αν δεις και τα καθήκοντά μου στο μανιφέστο μας δεν κάθομαι να ασχολούμαι με ομαδίτσες...λέμε τώρα. Επίσης, μην κοροϊδεύεις το όνομά μας. Ο αρχηγός μας κατέληξε μετά από πολλές διαβουλεύσεις και προτάσεις στο κρείττον των αποτελεσμάτων. (Μην ανησυχείς όλοι το κάνουμε.)
Ιαν 21 2012 11:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Stalker, εγώ; Μα εγώ; Τι είδους μαφιόζοι είστε; Σάλτσα. Εξήγα τι έχουν πάθει οι παίκτες της και χάνουν από τον Παναθηναϊκό μέχρι και τον Μπετσίροβιτς. Τους προμηθεύσατε χαλασμένο πέστο βρωμερό κύκλωμα; (Πάλι τα γράφω στον εαυτό μου ο μακάκας...)
Ιαν 21 2012 11:13
Φωτογραφία

OdyMonaxos

Stalker, εγώ; Μα εγώ; Τι είδους μαφιόζοι είστε; Σάλτσα. Εξήγα τι έχουν πάθει οι παίκτες της και χάνουν από τον Παναθηναϊκό μέχρι και τον Μπετσίροβιτς. Τους προμηθεύσατε χαλασμένο πέστο βρωμερό κύκλωμα;
Ιαν 21 2012 11:05
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Pfffff, stalkers gonna stalk! Όχι, δε συνωμοτούμε εναντίων των οίκων μόδας, αν είναι δυνατόν...κι αν το κάναμε θα σας το λέγαμε? Τι είδους μαφιόζοι ελιμαστε? Για την Armani Jeans δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη. Δικό τους τεράστιο πρόβλημα.
Ιαν 21 2012 10:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Melis_Nin

Είναι και αυτό μια παρομοίωση. Μ' αρέσουν κάτι τέτοια παιχνίδια της σκέψης. Ερώτηση, πως διάολο είναι χόμπι να πίνεις καφέ, ρε καΐδι; :P
Ιαν 21 2012 10:47
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Συνομωτείτε κατά των οίκων μόδας; Γι' αυτό παίζει τόσο χάλια η Αρμάνι Τζήνς;
Ιαν 21 2012 10:35
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Osama Bin Laden

Αυτό ήταν σε ένα μικρό μονόστυλο: "Ο διάσημος ντετέκτιβ L που είχε αναλάβει την υπόθεση ανακοίνωσε σήμερα δημοσίως την παραίτησή του λόγω της αποτυχίας του στην υπόθεση των "εκρηκτικών δεμάτων" ..."δεν υπάρχουν στοιχεία για να ερευνήσω ...δεν μπορεί να βγει κανένα συμπέρασμα από τις επιθέσεις ...παραιτούμαι της υπόθεσης ...ελπίζω ο Kira να καταφέρει να βρει τον ένοχο που αδυνατούμε να ξεσκεπάσουμε"
Ιαν 21 2012 10:19
Φωτογραφία

Osama Bin Laden → OdyMonaxos

Αν τα πακέτα ήταν κόκκινα με τέτοιο σχήμα [spoiler] [IMG]http://www.our-big-day.co.uk/images/uploads/I_am_not_a_suspicious_package.jpg[/IMG][/spoiler], με τις διευθύνσεις γραμένες στα ενοχιανά, ώστε να μην τις καταλαβαίνει κανείς, μηχανισμό που χρησιμοποιεί θειάφι σαν εκρηκτική ύλη, ύψος 50 cm, πλάτος 70 cm, μεικτό βάρος 5 kg, ωφέλιμο 3.8 και με τον μετρητή να μετράει με λατινικούς χαρακτήρες τότε όχι δεν γνωρίζω τίποτα αλλά ξέρω ότι σίγουρα αυτή είναι μια δουλειά για τον: [spoiler] L :P [/spoiler]
Ιαν 21 2012 10:01
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Osama Bin Laden

Πρωτοσέλιδο της SD: "Νέο "πακέτο τρόμου" εκρηγνύεται σε τζαμί στην Καζαμπλάνκα" "Σοκ έχει προκαλέσει η νέα έκρηξη από πακέτο αγνώστου αποστολέα ...τον τελευταίο καιρό το φαινόμενο είναι συχνό ...οι στόχοι φέρονται να είναι τελείως ασυνάρτητοι ...μεταξύ άλλων εργαστήριο φυσικής στο βόρειο πόλο, καλύβα ιθαγενή σαμάνου στον Αμαζόνιο και η ουγγρική πρεσβεία στις Φιλιππίνες ...τα πακέτα και η ισχύς των βομβών είναι παρόμοια σε κάθε έκρηξη ...η έρευνα της Ιντερπόλ καλύπτεται από πέπλο μυστηρίου αλλά διαρροές λένε πως δεν προχωράει ... ανεπαρκείς οι απόπειρες σύνδεσης με γνωστές τρομοκρατικές οργανώσεις ...περιμένουμε την επόμενη έκρηξη" Γνωρίζεις τίποτα για το θέμα;
Ιαν 21 2012 08:36
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kamui

Κατέβασες τελικά Focus;
Ιαν 21 2012 00:05
Φωτογραφία

Vagelio → OdyMonaxos

Λογικό το βρίσκω. Όσο για τα σενάρια, πέρα της πλάκας πρέπει να τα πιάσω και αυτά κάποια στιγμή XD
Ιαν 19 2012 22:56
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Vagelio

Ναι, πες το και request. Και, μόνο αν θες, στο τζάμπα, φοιτητής είμαι :P Αν και όσο είμαι εδώ πάνω δεν έχει νόημα να το συζητάμε. Να κορεστούν εδώ οι θέσεις εργασίας και να ανοίξουν τα πράματα στην Ελλάδα; Άσε τη ζωγραφική και πιάσε τα σενάρια :P
Ιαν 19 2012 22:32
Φωτογραφία

Vagelio → OdyMonaxos

Μπορεί και στη Γερμανία να κορεστούν οι θέσεις εργασίας στο μέλλον. Ή μπορεί να φτιάξει το θέμα ανεργεία εδώ (πόσο hopeless πρέπει να είμαι για να το λέω αυτό, προσπαθώ σκληρά να το πιστεψω XD) Δεν το είχα δει. Παραγγελία με έννοια request? Γιατί τζαμπέ κάνω μόνο αν με εμπνεύσει το θέμα και έχω την όρεξη και τον χρόνο. Με πληρωμή δεν έχω δεχτεί ποτέ και δεν ξέρω αν το δικαιούμαι την στιγμή που δεν είμαι επαγγελματίας.
Ιαν 19 2012 22:19
Φωτογραφία

Osama Bin Laden → OdyMonaxos

You got a mail today: [spoiler][IMG]http://www.our-big-day.co.uk/images/uploads/I_am_not_a_suspicious_package.jpg[/IMG][/spoiler]
Ιαν 19 2012 21:35