Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → ice_hime

Συγχαρητήρια για την προαγωγή Γωγώ!!!! Άντε μετά απ' αυτό και το πτυχίο!!!
Ιαν 23 2012 23:31
Φωτογραφία

mono → OdyMonaxos

Εσείς να είστε καλοί μαζί μου :nanana:
Ιαν 23 2012 23:30
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Συγχαρητήρια για το πρασίνισμα!!!! Be gentle and mercyfull!!!
Ιαν 23 2012 23:22
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5hIE0vKQf6w&feature=related[/YOUTUBE] Μην τον κάνεις ban που ανέβηκε στην ταράτσα, για χάρη σου το στήσαμε όλο αυτό!!!!
Ιαν 23 2012 23:18
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

domo domo domo... Mε το καλό να περνάμε ζάχαρη παρεούλα. Ωραίο τραγουδάκι μου έβαλες. :3
Ιαν 23 2012 23:13
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

The [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen [/FONT][/COLOR][/B]is not dead. Long live the [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen[/FONT][/COLOR][/B] !!!!! [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=n7_2Vg2PZ2Y[/YOUTUBE] [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ckRX0k9owAY[/YOUTUBE] (Και άσπρο και μαύρο γιατί από fluffy happy spambot γίνεται wild law enforcer). Άντε ρε Ειρήνη μπράβο για τη σκληρή δουλειά και την προαγωγή!!!
Ιαν 23 2012 23:11
Φωτογραφία

OdyMonaxos → BloodyPrincess

Για την υπογραφή υπάρχει περιορισμός διαστάσεων 700 μήκος επί 250 ύψος. Μετράει ΚΑΙ το κείμενο!!! Και μέγεθος αρχείου 120 kb.
Ιαν 23 2012 23:00
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Night Wizard Seal

Hail NWS :P Τι γίνεται; Προς τι η χαιρετούρα;
Ιαν 23 2012 22:57
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → OdyMonaxos

Hail OdyMonaxos :P
Ιαν 23 2012 19:39
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Vagelio

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=KhraiPTORhI[/YOUTUBE]
Ιαν 23 2012 16:15
Φωτογραφία

Vagelio → OdyMonaxos

Aπλώς δεν έχω κάνει τον κόπο για περαιτέρω ψάξιμο ακόμα.
Ιαν 23 2012 16:07
Φωτογραφία

Vagelio → OdyMonaxos

Don't worry, το έχω ακουστά :)
Ιαν 23 2012 16:07
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Vagelio

[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster[/url]
Ιαν 23 2012 15:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Vagelio

It's too tight. Δεν χωράει το πλοκάμι!!!
Ιαν 23 2012 15:56
Φωτογραφία

Vagelio → OdyMonaxos

No problem. Τέτοια quotes αξίζουν να γίνουν sigs.
Ιαν 23 2012 15:52