Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Osama Bin Laden

Go read Claymore
Jan 23 2012 15:47
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

Το κωτ ήταν από την υποδοχή μου στο φόρουμ. Σ ευχαριστώ πάντως βρε συ. Ελπίζω να βγεί καλό.
Jan 23 2012 15:46
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

[QUOTE=iristella;541201]Αγαπητό πόδι καλωσήρθες. Είμαι σίγουρη ότι σε πολύ λίγο καιρό θα έχεις γίνει πλοκάμι. :D [/QUOTE] In the italian cuisine, you love spaghetti. In japanese erotica, spaghetti loves you!!
Jan 23 2012 15:44
Photo

Vagelio → OdyMonaxos

Τhere you go, φαίνεται ok στα 250 το μακαρονοτέρας σου [url]http://s285.photobucket.com/albums/ll80/Vagelio4ever/?action=view¤t=tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500-1.jpg[/url] Τι ήθελες να βάλεις στο κείμενο αν επιτρέπεται; XD
Jan 23 2012 15:35
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

Τα σβησα όλα και θα επανέλθω. Καν το αν θες και στα 250 και χαιρέτα το κείμενο. Τόσους μήνες τώρα τους χάλασε μια αράδα.
Jan 23 2012 15:31
Photo

Osama Bin Laden → OdyMonaxos

το τελείωσα. Αν βαριέσαι ρίξε μια ματιά.
Jan 23 2012 15:31
Photo

Vagelio → OdyMonaxos

Μπορείς να κλέψεις λίγο από το κείμενο τότε. (την υπογραφή σου πάντως δεν μου την εμφανίζει, είσαι σίγουρος ότι δεν βγαίνει?)
Jan 23 2012 15:28
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

Βασικά τα λάθη είναι 3. 1. Η αναλογία 2,8/1 μήκος/ύψος. Υπογραφή είναι, όχι αγγούρι!!! 2. Το κείμενο μετράει και χάνω 50 Pixel γεμάτα. 3. Το σάιτ είναι ψυχοπαθές ή έχει φετίχ με τις ζαρτιέρες και τη Μίρια, δεν μ' αφήνει να τη σβήσω!!!
Jan 23 2012 15:20
Photo

Vagelio → OdyMonaxos

Θα μπορούσα να cropάρω τις άκρες για να χάσει μόνο σε ύψος, αλλά θα χαλάσει την σύνθεση :/
Jan 23 2012 15:17
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

Δεν ξέρω , παραείναι μικρή. Θα την βάλω πιλοτικά.
Jan 23 2012 15:04
Photo

Vagelio → OdyMonaxos

Καινούργια sig? [url]http://i285.photobucket.com/albums/ll80/Vagelio4ever/tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500.jpg[/url]
Jan 23 2012 14:55
Photo

OdyMonaxos → iristella

20 πίξελ η σειρά; Σωστό φαρμακείο είν' η κυρά Ρήνη και βερεσέ δε δίνει!!!
Jan 23 2012 14:45
Photo

OdyMonaxos → Vagelio

Βρε συ Βαγγελιώ, κάνε όποτε μπορέσεις ένα resize στα 200 px ύψος, γιατί δεν έχω photoshop. [IMG]http://30.media.tumblr.com/tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500.jpg[/IMG]
Jan 23 2012 14:39
Photo

iristella → OdyMonaxos

Υπολόγιζε ότι κάθε γραμμή κειμένου είναι περίπου 20pixels. Px το quote που μου έβαλες πρέπει να είναι λίγο πιο πάνω από 40 pixels αν είναι δύο σειρές.
Jan 23 2012 14:30
Photo

OdyMonaxos → Osama Bin Laden

Καλά, πόσταρε εσύ το κείμενο όμως[B] (στο σωστό blog!!!)[/B] και βλέπουμε
Jan 23 2012 14:26