Community Status Updates
OdyMonaxos → Vagelio
Το κωτ ήταν από την υποδοχή μου στο φόρουμ. Σ ευχαριστώ πάντως βρε συ. Ελπίζω να βγεί καλό.
Jan 23 2012 15:46
OdyMonaxos → Vagelio
[QUOTE=iristella;541201]Αγαπητό πόδι καλωσήρθες. Είμαι σίγουρη ότι σε πολύ λίγο καιρό θα έχεις γίνει πλοκάμι. :D [/QUOTE]
In the italian cuisine, you love spaghetti. In japanese erotica, spaghetti loves you!!
Jan 23 2012 15:44
Vagelio → OdyMonaxos
Τhere you go, φαίνεται ok στα 250 το μακαρονοτέρας σου [url]http://s285.photobucket.com/albums/ll80/Vagelio4ever/?action=view¤t=tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500-1.jpg[/url]
Τι ήθελες να βάλεις στο κείμενο αν επιτρέπεται; XD
Jan 23 2012 15:35
OdyMonaxos → Vagelio
Τα σβησα όλα και θα επανέλθω. Καν το αν θες και στα 250 και χαιρέτα το κείμενο. Τόσους μήνες τώρα τους χάλασε μια αράδα.
Jan 23 2012 15:31
Vagelio → OdyMonaxos
Μπορείς να κλέψεις λίγο από το κείμενο τότε.
(την υπογραφή σου πάντως δεν μου την εμφανίζει, είσαι σίγουρος ότι δεν βγαίνει?)
Jan 23 2012 15:28
OdyMonaxos → Vagelio
Βασικά τα λάθη είναι 3.
1. Η αναλογία 2,8/1 μήκος/ύψος. Υπογραφή είναι, όχι αγγούρι!!!
2. Το κείμενο μετράει και χάνω 50 Pixel γεμάτα.
3. Το σάιτ είναι ψυχοπαθές ή έχει φετίχ με τις ζαρτιέρες και τη Μίρια, δεν μ' αφήνει να τη σβήσω!!!
Jan 23 2012 15:20
Vagelio → OdyMonaxos
Θα μπορούσα να cropάρω τις άκρες για να χάσει μόνο σε ύψος, αλλά θα χαλάσει την σύνθεση :/
Jan 23 2012 15:17
Vagelio → OdyMonaxos
Καινούργια sig? [url]http://i285.photobucket.com/albums/ll80/Vagelio4ever/tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500.jpg[/url]
Jan 23 2012 14:55
OdyMonaxos → iristella
20 πίξελ η σειρά; Σωστό φαρμακείο είν' η κυρά Ρήνη και βερεσέ δε δίνει!!!
Jan 23 2012 14:45
OdyMonaxos → Vagelio
Βρε συ Βαγγελιώ, κάνε όποτε μπορέσεις ένα resize στα 200 px ύψος, γιατί δεν έχω photoshop.
[IMG]http://30.media.tumblr.com/tumblr_kqp3g9RZfv1qzqhrjo1_500.jpg[/IMG]
Jan 23 2012 14:39
iristella → OdyMonaxos
Υπολόγιζε ότι κάθε γραμμή κειμένου είναι περίπου 20pixels. Px το quote που μου έβαλες πρέπει να είναι λίγο πιο πάνω από 40 pixels αν είναι δύο σειρές.
Jan 23 2012 14:30
OdyMonaxos → Osama Bin Laden
Καλά, πόσταρε εσύ το κείμενο όμως[B] (στο σωστό blog!!!)[/B] και βλέπουμε
Jan 23 2012 14:26


This status update has reached the maximum number of replies allowed
