Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → BloodyPrincess

Βαλ' την σε spoiler tag [SPOILER]έτσι, σαν εμένα και το FSM[/SPOILER] ή ετοιμάσου για ban. Έχουμε κάποιους κανόνες που δέχτηκες όταν μπήκες.
Ιαν 25 2012 01:02
Φωτογραφία

BloodyPrincess → OdyMonaxos

δηλαδη τοσο τρομερο ειναι?
Ιαν 24 2012 15:48
Φωτογραφία

BloodyPrincess → OdyMonaxos

ωχχ..... !! κ γ αυτο δν μπορω ν εχω αυτην την φωτογραφια(που ειναι κ τελια((θελω να την ζωγραφισω)) ;) ) ως signature?
Ιαν 24 2012 15:48
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → OdyMonaxos

Έτσι :P
Ιαν 24 2012 14:55
Φωτογραφία

Kenny → OdyMonaxos

Διότι το pun με το admoenistrator δεν δουλεύει το ίδιο καλά. Plus, I'm the CEO of Latza Inc now. Η υπογραφή σου μια χαρά μου φαίνεται. FSM, βλέπω, keep the faith!
Ιαν 24 2012 13:28
Φωτογραφία

Tenshi → OdyMonaxos

Θα σας παρακαλούσα να με προμηθεύετε και με άλλες φωτογραφίες τέτοιου είδους για να σας παρέχω πλήρη προστασία!! :P Χεχε!! Σε ευχαριστώ πολύ!! :D
Ιαν 24 2012 13:00
Φωτογραφία

Maya-chan → OdyMonaxos

Ευχαριστώ πολύ. ^^
Ιαν 24 2012 10:44
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Συγχαρητήρια για την προαγωγή!!!
Ιαν 24 2012 10:25
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Βάλε [URL="http://www.thegreenhead.com/imgs/guillotine-cigar-cutter-1.jpg"]αυτό [/URL]για άβαταρ. Πιο στυλ από το Ροβεσπιέρο.
Ιαν 24 2012 09:41
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Καλά, διάβασα στην αρχή "ρώτησε τον Kenny". Αν με κυνηγάει με το δίκανο μετά δεν θα 'χει κι άδικο... Δεν ήταν απλά εύστοχη πρόβλεψη. Ήταν αναπόφευκτο. Τουλάχιστον έχεις κι εσύ τώρα λίγο sig glory.
Ιαν 24 2012 03:43
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kenny

Η υπογραφή μου είναι οκ ή πρέπει να την αλλάξω;
Ιαν 24 2012 03:25
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Ξέρω γω? Είναι πολύ sexy γι αυτό λέω μην προκαλέσαι εγκεφαλικά και αρρυθμίες. Τεσπα ρώτησα και τον Kenny and he says it is ok. XD Πώς πεφτω μέσα σε αυτές τις προβλέψεις μου όμως. :)
Ιαν 24 2012 03:22
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Είναι τροποποίηση έργου καλλιτέχνη της περιόδου Edo, του Hokusai. Απλά έβαλαν το FSM αντί για το χταπόδι, πιστή μου χριστιανή. Επίσης κοτζάμ thread ecchi έχουμε. Τόσο κακή η μακαρονάδα; Μια και λέμε μακαρονάδα, μπέηκον ή κιμά, τι προτείνεις;
Ιαν 24 2012 03:18
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Oι διαστάσεις καλές είναι. Για την εικόνα μεσ το σποιλερ δεν ξέρω. :P Είμαστε PG13 forum
Ιαν 24 2012 03:09
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Είμαι οκ τώρα;
Ιαν 24 2012 02:34