Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
OdyMonaxos → BloodyPrincess
Βαλ' την σε spoiler tag
[SPOILER]έτσι, σαν εμένα και το FSM[/SPOILER]
ή ετοιμάσου για ban. Έχουμε κάποιους κανόνες που δέχτηκες όταν μπήκες.
Ιαν 25 2012 01:02
BloodyPrincess → OdyMonaxos
ωχχ..... !!
κ γ αυτο δν μπορω ν εχω αυτην την φωτογραφια(που ειναι κ τελια((θελω να την ζωγραφισω)) ;) )
ως signature?
Ιαν 24 2012 15:48
Kenny → OdyMonaxos
Διότι το pun με το admoenistrator δεν δουλεύει το ίδιο καλά. Plus, I'm the CEO of Latza Inc now.
Η υπογραφή σου μια χαρά μου φαίνεται. FSM, βλέπω, keep the faith!
Ιαν 24 2012 13:28
Tenshi → OdyMonaxos
Θα σας παρακαλούσα να με προμηθεύετε και με άλλες φωτογραφίες τέτοιου είδους για να σας παρέχω πλήρη προστασία!! :P
Χεχε!! Σε ευχαριστώ πολύ!! :D
Ιαν 24 2012 13:00
OdyMonaxos → mono
Βάλε [URL="http://www.thegreenhead.com/imgs/guillotine-cigar-cutter-1.jpg"]αυτό [/URL]για άβαταρ. Πιο στυλ από το Ροβεσπιέρο.
Ιαν 24 2012 09:41
OdyMonaxos → iristella
Καλά, διάβασα στην αρχή "ρώτησε τον Kenny". Αν με κυνηγάει με το δίκανο μετά δεν θα 'χει κι άδικο...
Δεν ήταν απλά εύστοχη πρόβλεψη. Ήταν αναπόφευκτο. Τουλάχιστον έχεις κι εσύ τώρα λίγο sig glory.
Ιαν 24 2012 03:43
iristella → OdyMonaxos
Ξέρω γω? Είναι πολύ sexy γι αυτό λέω μην προκαλέσαι εγκεφαλικά και αρρυθμίες. Τεσπα ρώτησα και τον Kenny and he says it is ok. XD
Πώς πεφτω μέσα σε αυτές τις προβλέψεις μου όμως. :)
Ιαν 24 2012 03:22
OdyMonaxos → iristella
Είναι τροποποίηση έργου καλλιτέχνη της περιόδου Edo, του Hokusai. Απλά έβαλαν το FSM αντί για το χταπόδι, πιστή μου χριστιανή.
Επίσης κοτζάμ thread ecchi έχουμε. Τόσο κακή η μακαρονάδα;
Μια και λέμε μακαρονάδα, μπέηκον ή κιμά, τι προτείνεις;
Ιαν 24 2012 03:18
iristella → OdyMonaxos
Oι διαστάσεις καλές είναι. Για την εικόνα μεσ το σποιλερ δεν ξέρω. :P Είμαστε PG13 forum
Ιαν 24 2012 03:09


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
