Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Petran79 → Radagast
απλα οταν εγινε η πρωτη αλυσιδα δεν τα ειχα αγορασει ή δεν ειχε γινει rip. Που να κανω τριτη αλυσιδα τωρα......θα παρασυρθω και θα βαλω πολλα DVD
Οκτ 23 2008 02:44
Radagast → Petran79
Να σου πω ρε συ, είδα πως έχεις όλα τα έργα του Kawamoto σε DVD ή καλά rips, ειδικά το DVD με τα shorts είναι κορυφή, αλλά και οι 2 ταινίες απίστευτες. (είδα πως έβαλες τη μια ταινία σε adn). Πως και δε τα έβαλες αυτά όλα μαζί σε μια αλυσίδα;; Εγώ πάντως θα σκότωνα για τα συγκεκριμένα. Ειδικά το DVD με τα shorts (που δε τα βρίσκω πουθενά σε καλό quality) :P
Οκτ 23 2008 01:36
Radagast → Petran79
Μπορείς να αλλάξεις και τα εξής [B]όταν[/B] φυσικά βρεις χρόνο : στο 5 (είναι η ταινία του 52 το La bergère et le ramoneur), στο 97 (είναι η ταινία του 77), στο 122 είναι το Adieu, και σε μερικά άλλα μπορείς βασικά να βάλεις και τον αγγλικό τίτλο. (σε όσα δεν έχουν.)
Οκτ 04 2008 00:55
Radagast → Petran79
Τσέκαρε το [url]http://www.anime.gr/forums/241541-post7.html[/url] σε κάποια φάση.
Οκτ 03 2008 08:51
red pyramid → Petran79
Όταν λές υπάρχουν και φεμινιστικές θεωρίες εννοείς τις απόψεις ότι η πορνογραφία μειώνει το γυναικείο φύλο? αυτό κατάλαβα τουλάχιστο απο αυτά που έλεγες στο ποστ και το έχω απορία.
Σεπ 11 2008 02:43
Petran79 → red pyramid
πως γραφεται με λατινικους χαρακτηρες το ονομα του και ποιος ο τιτλος του βιβλιου στο πρωτότυπο;
Οταν ξαναρχισω τη λογοτεχνια θα το εχω υποψιν μου. ευχαριστω για την προτροπή.
Ιούλ 23 2008 12:30
red pyramid → Petran79
Πάντως και το άλλο βιβλίο, του Βιάν, είναι εξαιρετικότατο. Πραγματικά αξίζει με τα χίλια να το διαβάζεις, πιστεύω θα νιώσεις και πάλι αυτές τις εφιαλτικές στιγμές
Ιούλ 22 2008 23:35
ichigo13 → Petran79
L θέλω να ρωτήσω κάτι!Βασικά από τις σειρές που αναφέρεις στο World Master piece Theater μπορείς να μου προτίνεις μια η οποία να είναι ιδιαίτερα συγκινιτική και λυπητερή?Να σε αγγίζει δηλαδή!
Ιούν 22 2008 10:29
Petran79 → ichigo13
δεν εχω δει πολλα επεισοδια οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη. Το αν επαναλαμβανεται και καταντα βαρετο αυτο καλυτερα να το διαπιστωσεις μονος σου. Μπορει να βαρεθεις φτανοντας στο 20ο, μπορει στο 150ο, μπορει ομως και να σου αρεσει και να το δεις ολο
Ιούν 07 2008 11:44
ichigo13 → Petran79
L πια είναι η αποψή σου για το one piece γενικά?Πιστεύεις ότι επαναλαμβάνεται τόσο πολλύ όσο και τα άλλα shonen anime?Ευχαριστώ
Ιούν 06 2008 22:21


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
