Jump to content


Community Status Updates


Photo

LucyBR → amaya3

[SIZE=1][quote]Btw, her ukes remind me of Kame for some reason[/quote] anoooo~ τωρα θα με κανεις να τσακιστω να διαβασω εργα της out of sheer curiosity ο____Ο [/SIZE]
Oct 31 2009 00:21
Photo

eleni_rocks → LucyBR

Sankyu sankyu!!!! ^^ Ωραια profile pic :P
Oct 21 2009 12:00
Photo

LucyBR → eleni_rocks

hello to you too *waves* ωραιο avatar :p
Oct 20 2009 23:24
Photo

eleni_rocks → LucyBR

Γεια σουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!! ^__^
Oct 20 2009 23:19
Photo

LucyBR → QueenofHearts

το forum δεν εχει spoiler tag για τις profile pics, my hands are tied! :nanana: srsly now tho, θα εκρυβες τετοιο υπεροχο δημιουργημα κατω απο warnings?? we'll gladly burn our retinas away λεω γω! :drink::drink:
Sep 20 2009 00:02
Photo

QueenofHearts → LucyBR

Φταις! Γιατί το βάζεις εκεί χωρίς προειδοποίηση να έρθω με γυαλιά ηλίου και μπούργκα σαν καλή Sunako!
Sep 19 2009 23:54
Photo

LucyBR → QueenofHearts

μα τι φταιω κι εγω η κακομοιρα που ο Kame λαμπει τοσο ως supreme creature of the light? :bath: same for your pic gifts btw *____* /fawns over her husbando :wooi2:
Sep 19 2009 22:15
Photo

QueenofHearts → LucyBR

Θα με πεθάνεις μ'αυτές τις profile pictures σου!!:awww: [SPOILER][IMG]http://www.anime.gr/forums/picture.php?albumid=366&pictureid=9669[/IMG][/SPOILER]
Sep 19 2009 20:54
Photo

LucyBR → Glastenen

ooh naisuuu~ *__* καλες επιλογες, το booklet του All the Best ειδικα ειναι drewl :wooi2: (και οι κομματαρες guaranteed ofc X3/) με το καλο οι αγορες! ;DD *shuts up finally γιατι με το fangirling δε θα κοιμηθουμε ουτε του χρονου :ppp*
Sep 05 2009 01:14
Photo

LucyBR → Glastenen

:hahaha::hahaha: don't feel bad, we're all peas in a pot! XDDD λειπουν τα ψαρια απ' τη θαλασσα?? Χ333/ (εκτος απ την a2a γιατι δε μπορεσε τελικα να αποφυγει το γαμο :/) γενικως παντως ειναι σα να καλεις αλκοολικους σε γιορτη βοτκας or something >DD we'll be there! =w=/ oyasumi! :**
Sep 05 2009 01:07
Photo

Glastenen → LucyBR

oohhhh I got [URL="http://www.yesasia.com/global/arashi-photo-album-sekai-wa-arashi-wo-matteiru-limited-edition/1021192718-0-0-0-en/info.html"]this[/URL] and [URL="http://www.yesasia.com/global/arashi-all-the-best-1999-2009-3cd-first-press-limited-edition-korea/1021095444-0-0-0-en/info.html"]this[/URL] and saved some mags for later :33
Sep 05 2009 01:06
Photo

Glastenen → LucyBR

ναι ναι! ισχύει! το έχω σκεφτεί! γι' αυτό και έχουμε μοιράσει τα fanclubs μεταξύ μας xD ooohhh damn προσπαθώ να το αγνοήσω (προσπαθούσα εδώ και 2 χρόνια βσκ...) αλλά δεν μπορώ, αν είναι τα τζάννιζ αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με λατρεία xD (omg τι γράφω και είναι και public...=_=). Μη και λείψει καμία το Σάββατο! Απ'τις 9 θα έχει Arashi fever *___* tonikaku, oyasumi ne ^^
Sep 05 2009 01:01
Photo

LucyBR → Glastenen

ooh dude, join the club "το je μ'εκανε να καταπατησω ο,τι ειχα πει οτι δε θα κανω ποτε και τωρα φευγουν φασκελα απ ολο το συμπαν"... ειμαι κι εγω ενδοξο μελος... -___-;;; για χαρη της τσεπης σου σου το ευχομαι, αν και ολα τα περιμενεις in this fandom *experience talking* το "καλο" ειναι οτι αμα χρεωκοπησετε κι οι 2 σε διαφορετικα πραγματα, βοηθατε και η μια την αλλη in a way XDD edit: παντως ειμαι πολυ περιεργη να δω τι σ'εκανε και ξοδεψες 2 σουπερμαρκετ σε janniz uberσατανισμα/κραιπαλη (a.k.a. τι καλο τσιμπησες :33) XDD
Sep 05 2009 00:55
Photo

Glastenen → LucyBR

...και συγκεκριμένα έλεγα ότι δε θα αγοράσω ποτέ αυθεντικά JE stuff, για διάφορους λόγους... ώρα για φασκέλωμα *αυτομουτζώνεται και με τα 2 χέρια και 2 πόδια* anyway, θέλω να πιστεύω ότι μόνο για τους Arashi θα χρεωκοπήσω, για τον Riida ρε γμτ Τ^Τ η αδερφή μου πάλι δεν ξέρω...xD
Sep 05 2009 00:40
Photo

LucyBR → Glastenen

παλι καλα που αυτες οι ψυχες εχουν πολλες photoshoots και η δωροδοκια θα ειναι μακρά και καρπερη ελπίζω ;DD that's what everyone says μεχρι να πεσουν στην shopping-κρεπάλη του je +____+ την πατησαμε δε λες τιποτα, αλλα τουλαχιστον you are not alone ολοι στο ιδιο καζανι χρεωκοπιας βραζουμε :333 too late for that! :kakaka:
Sep 04 2009 23:45