Jump to content


Community Status Updates


Photo

LucyBR → Night Wizard Seal

daijobou, ολοι απο καπου ξεκιναμε, it only takes time :3 glad you happened to like them! ^^ I totally agree with what you said, απλως επειδη προσωπικα ακουω πολλα ειδη μουσικης, αλλα οχι οποιοδηποτε συγκροτημα/καλλιτεχνη, ειμαι της αποψης οτι δε μπορεις να προτεινεις οτιδηποτε σε καποιον, it might backfire :/ αφου επιμενεις τοσο ομως (xD) θα σου προτεινω μερικες μπαντες που προσωπικα θεωρω πολυ αξιολογες: ΒUCK-TICK -even if you've listened to them, listen to them more XD-, Tokyo Jihen, Yoshida Kyoudai, Kalafina, Kiyoharu/Kuroyume/SADS (αυτα τα 3 πανε μαζι γιατι ειναι projects του Kiyoharu), 9GOATS BLACK OUT, capsule the best way is your way tho :3 λιωσε και ακου οσο περισσοτερο μπορεις και θα βρεις πολλα και διαφορα imo =w= my pleasure if i helped a bit ^^;
Jan 10 2010 04:23
Photo

Night Wizard Seal → LucyBR

ΟΟΟΟΟ ありがとうございます !!Ευχαριστώ πάρα πολύ. Πολύ ωραίες πάντες. Δεν τις είχα ακούσει ποτέ:hihi2:. Είμαι πολύ άχρηστος ως αναφορά αυτήν την μουσική πριν λίγους μήνες άρχισα να ακούω. ___________________________________________________________________________ Άκουσα τραγουδια και από τις δύο πάντες. Έχω να πώ Τέλειο:kawaii:ρισπέκτ,υπέροχη μουσική. Ακόμα και στην μουσική που ακούω εγώ, μου αρέσει πολύ η πάντα να έχει αρμόνιο(που δημιουργεί πιο ατμοσφαιρική μουσική) και όταν έχουν παράξενα όργανα. Αυτό το όργανο που παίζει ό τυπάς στους Kagrra είναι :nod2:ρισπέκτ :nod2:. Χίλια μπράβο που το βάλανε. :if: Ευχαριστώ lucy-san!!!!!! Και όποια άλλη πρόταση έχεις μετα χαράς να την δεκτώ. Μην σε νοιάζουν τα γούστα. Φυσικά και ο καθένας έχει τις δικές τους προτιμήσεις, αλλά ποτέ δεν σκότωσε κανέναν το να κοιτάξει και πέρα από τα χωράφια του, μπορεί να βρεί κανα χρυσό αυγό :gotit: Ευχαριστώ και πάλι :nod:.
Jan 09 2010 13:40
Photo

LucyBR → Night Wizard Seal

well, in those cases it's 'help me and i'll help you' :3 το να σου προτεινω γενικως και αοριστως, αμφιαβαλλω αν θα βοηθουσε και πολυ :/ tastes vary, people are different... elaborate a bit στο τι θα ηθελες να ακουσεις και ευχαριστως να σου προτεινω ο,τι μπορω/ξερω ^^;; με βαση τους Onmyouza, ισως να σου αρεσουν οι Galneryus -αν δεν εχεις ακουσει ηδη- ή οι Kaggra, (για το traditional element της υποθεσης)
Jan 09 2010 01:11
Photo

Night Wizard Seal → LucyBR

Πολύ Ιαπνωέζιkoκαλλιτεχνική πόρωση βλέπω :) Μια χαρά :) Μπορείς να μου προτίνεις κανένα συγκρότημα ιαπωνέζικο; Οποιουδήποτε είδους. Γενικώς ακούω πιο βαριά μουσική αλλά στην ιαπωνέζικη ειμαι τελείως ουδέτερος. Ακόμα και πόπ θα ακούσω ^^. Αλλά ξέρω πολύ λίγα. Το συγκρότημα που μου αρέσει τρελά είναι Onmyouza...
Jan 08 2010 14:58
Photo

LucyBR → Night Wizard Seal

η a~chan των Perfume :3 (and i second the 'πανεμορφη' part :wooi2:)
Jan 08 2010 00:24
Photo

Night Wizard Seal → LucyBR

Lucy-san, αυτή η πανέμορφή κοπελιά που έχεις για άβαταρ ποια είναι ;;;;;^^
Jan 07 2010 13:09
Photo

LucyBR → iristella

sou? :hmmm: don't worry tho, it's legit. εγω L word ειδα στο post, that's it! go on freely :3b
Nov 28 2009 09:36
Photo

iristella → LucyBR

Lol να σου πω στο tv series pic trivia επειδή έκανα edit ήταν το L word ή το One tree hill? γιατί ήμουν ανάμεσα στα δύο. Ξανακοίτα λίγο please . Σαλάτα τα έκανα Τ^Τ
Nov 28 2009 01:28
Photo

Glastenen → LucyBR

Τη μέρα που θα μάθω ότι θα γίνει ντράμα το Ouran θα φορέσω τα καλά μου, θα πάω να φάω μια κρέπα με φράουλα και σαντιγί, και μετά θα κατέβω περπατώντας από το Σύνταγμα ως το Πασαλιμάνι ουρλιάζοντας ασυναρτησίες καθ'όλη τη διάρκεια της διαδρομής ^_________^
Nov 19 2009 16:14
Photo

LucyBR → iristella

'an alcoholic is always happy to be passed a drink' if you catch my drift ;33 XDD thank you :blingeye2: (το πρωτο ειδικα ειναι all kinds of moe X33)
Nov 16 2009 00:56
Photo

iristella → LucyBR

Thought i Should drop these here. :333 hope you like them [spoiler][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/4214884.jpg[/IMG][/spoiler] [spoiler][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/5755153.jpg[/IMG][/spoiler]
Nov 15 2009 05:37
Photo

LucyBR → Glastenen

[U][B]inoriteomg[/B][/U] ;A; ;A; θα σκασω μεχρι να ανακοινωθει το cast!! [s]*γκουχ*αντε να παιρνει σειρα και το Ouran*γκουχ*[/s]
Nov 13 2009 17:24
Photo

Glastenen → LucyBR

[B]asdasdasdYFHF^$%^#%^#%@%$#!!! ;___;[/B] (^@Yamato Nadeshiko Dorama)
Nov 13 2009 10:55
Photo

LucyBR → amaya3

daijobou, και να μην υπηρχε, i just feel like investigating anything that involves the word 'Kame' XDD *is currently reading* it's not like i don't see what u mean.... εριξα ενα βλεφαρο και στο σχεδιο του Virgin Love and i wouldn't be surprised if you told me she's actually a secret KT fangirl :pp ευτυχως ή δυστυχως δεν ειναι τοσο prominent xD απλως... uhmm.. yeah... ^^;;; o seme στο King&Prince ειναι λιγο scary παντως oO;
Oct 31 2009 00:40
Photo

amaya3 → LucyBR

xDD Take a look at King & Prince. Αν δεν βρεις ομοιότητα μην ανησυχήσεις. Απλά εγώ δεν πάω καλά DX
Oct 31 2009 00:25