Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kirenahana → LucyBR

oh, thank you thank you! Αφού είσαι και συ εδώ, θες να κανονίσουμε να βγούμε για καφέ και fangirling?
Jul 29 2009 17:47
Photo

LucyBR → Kirenahana

somehow ημουν απολυτα σιγουρη γι αυτο! :D διαβασα και λεπτομερειες στο thread σου... με το καλο και του χρονου που λενε! \X33/ Aθηνα με βρισκεις as well... δεν προβλεπεται να το κουνησω και πολυ απο δω αλλωστε αλλα τι να γινει! :sigh2: [SIZE=1]btw random, αλλα πηρε το ματι μου οτι ειδες το Yuuki? oh my... ;_________;[/SIZE]
Jul 27 2009 21:44
Photo

LucyBR → Tea-chan

i am honoured που σκεφτηκες να μου το spamαρεις m(_ _)m καλα κανεις και υπενθυμιζεις στον κοσμο τις "¨χαρες του εγγαμου βιου" XDDD
Jul 27 2009 21:40
Photo

Kirenahana → LucyBR

uberεκπληκτικά δε λες τίποτα!!! Το spree ξεκίνησε σημερα :Ρ... Που σε βρίσκω?
Jul 27 2009 17:29
Photo

Tea-chan → LucyBR

Μόλις σήμερα! Φρέσκο, ζεστό πράμα, μόλις βγήκε! Από τον παραγωγό στον καταναλωτή! :D
Jul 27 2009 16:02
Photo

LucyBR → Kirenahana

ooooh welcome!! =DDD να φανταστω οτι περασες uberεκπληκτικα στη Γαλλια?? Χ33 μια χαρα on my part, watching spree και ξερο ψωμι! ΧD
Jul 27 2009 15:30
Photo

Kirenahana → LucyBR

ohayo!!! πως τα περνάς? Πως πάει το καλοκαίρι μέχρι τώρα? Εγώ μόλις γύρισα Αθήνα...
Jul 27 2009 14:52
Photo

LucyBR → Tea-chan

:OOOOOOOOOOO χρωματισε τελικα η Franny εκεινο το θεικο lineart?? *bliss*:blingeye2::blingeye2: thanx a million for the heads up! m(_ _)m
Jul 27 2009 14:04
Photo

Tea-chan → LucyBR

O hasbando σου στις δόξες του. Απόλαυσε. [spoiler=Προσοχή στις λιποθυμίες!][IMG]http://fc06.deviantart.com/fs49/f/2009/207/9/a/Mononoke_by_Franny_from_Japan.jpg[/IMG][/spoiler]
Jul 27 2009 08:00
Photo

LucyBR → Nighteyes

κατι ειναι κι αυτο! μπορει στην πορεια να φτιαξει και να αφησει θετικη εντυπωση τελικα, ποτε δεν ξερεις :3 απο την so far εμπειρια μου στα jdramas τουλαχιστον αυτο εχω παρατηρησει. Οταν το supernatural ειναι κυριο στοιχειο σε μια σειρα, δουλευει μονο στα tokusatsu και στα mystery dramas το πολυ. Απο κει και περα, ειναι λιγο καπως (imo τουλαχιστον)... :/ :/
Jul 25 2009 16:56
Photo

Nighteyes → LucyBR

Κοίτα κακό δεν θα το έλεγα. Έχω δει πολύ χειρότερα. Ακόμα είναι νωρίς βέβαια. Πάντως είναι αρκετά σύντομο οπότε δεν είναι χάσιμο χρόνου. Το supernatural έχεις δίκιο είναι λίγο κάπως.
Jul 25 2009 16:48
Photo

LucyBR → Nighteyes

hmmmm, i see! το supernatural σκηνικο δε δουλευει και τοσο καλα στα jdramas πολλες φορες... :/ να σου πω την αμαρτια μου κι οταν προβαλλοταν δε μου ειχε γεμισει το ματι at first glance, αλλα δε το χω δει κιολας για να εχω αποψη u__u και στην τελικη, τοσα καλα dramas υπαρχουν τιγκα στα bishies (απο water boys μεχρι ROOKIES π.χ.), απ αυτο παραπονο δεν εχουμε! XD
Jul 25 2009 16:29
Photo

Nighteyes → LucyBR

Τελικά είδα το μισό του 1ου επ και μετά κοιμήθηκα. Τώρα θα δω το 4(Είναι 30λεπτα τα επ). Το cast συμπαθητικό, αλλά πιο πολύ μ' αρέσει σε φωτό παρά σε video. Τουτέστιν δεν μου άρεσαν τελικά και τόσο πολύ, αλλά εγώ είμαι και περίεργο τρένο. Πάντως θα ευχαριστηθεί το μάτι σου να βλέπει άντρες. 3 γυναίκες είχε ως τώρα κι αυτές διακοσμητικές. Από κει και πέρα βλέπεται ευχάριστα αλλά υστερεί σε σκηνοθεσία και κάτι ακόμα που δεν έχω εντοπίσει.:nosey:
Jul 25 2009 16:16
Photo

LucyBR → Nighteyes

:hahaha: οι αυπνιες εχουν γινει δευτερη φυση πια! ΧD μια φορα παντως εχει ωραιο cast! ;3
Jul 25 2009 15:27
Photo

Nighteyes → LucyBR

:congrats:Οι αυπνίες θα μας φάνε. Btw έβαλα στο μάτι [URL="http://wiki.d-addicts.com/Tokyo_Ghost_Trip"]αυτό[/URL] που το εντόπισα λόγω trivia, το κατεβάζω τώρα, και ενώ λέω να κοιμηθώ με τρώει να δω το πρώτο επεισόδιο.:awww: Αν είναι καλό την έβαψα. Θα προσπαθήσω να αντισταθώ.:stubborn:
Jul 25 2009 03:35