Jump to content


Community Status Updates


Photo

zennith666 → Kenny

Να φανταστώ για γιορτές στους γονείς έεε? οκ Καλά να περάσεις και να μας ξανα έρθεις!!!
Dec 23 2011 10:57
Photo

zennith666 → Kai

Από jump διαβάζω OP,Bleach,NAruto,d.gray-man,KHR kai αλλα τα οποία μου διαφέυγουν γιατί ποτέ δεν μπορώ ν α συγκρατοίσω mangaka kai publishers(memory error you know ?? )
Dec 23 2011 10:56
Photo

Kenny → zennith666

Κατέβηκα Κρήτη, man. Εδώ πέρα δεν έχω την πολυτέλεια να είμαι στο Internet για πολύ ώρα. Sorry που δεν σε προειδοποίησα, αλλά ούτε εγώ ο ίδιος σχεδίαζα να κατέβω τόσο νωρίς. :P
Dec 23 2011 02:39
Photo

Black Kaiser → zennith666

[QUOTE]Θα σε δώ στον ύπνο μου!![/QUOTE]Δεν στο εύχομαι. Δες καλύτερα την Erza ή την Lucy στον ύπνο σου. :P
Dec 23 2011 00:33
Photo

Kai → zennith666

Ισχύει. Όσα έχω διαβάσει από αυτά που έχει προτείνει ως τώρα δεν με έχουν απογοητεύσει. Και ναι, μ' έκανε κι εμένα να κατεβάζω και να προτιμώ το batoto για online reader. Είναι master στο brainwashing τελικά. XD Από Jump ποια διαβάζεις;
Dec 22 2011 23:04
Photo

zennith666 → Kai

Επίσης σε καληνυχτώ γιατί αρχίζω και σβήνω στο πληκτρολόγιο!!!!Τα λέμε φιλενάδα(ayrio) :D!!!
Dec 22 2011 22:55
Photo

zennith666 → Kai

ΕΕΕΕ ναι ο Kenny είναι κατακόρον αυτός που με βοηθάει με τα μάνγκα(γιατί βρήκε άτομο να τον ανέχεται ός sensei και βγάζει τα αποθημένα του).Βέβαία του το χρωστάω γιατί χωρίς αυτόν ακόμα θα διάβαζα μόνο τα jump(Naruto,OP,bleach),Και το manga updates με εχει βοηθήσει πάααρα πολύ στο όλο θέμα!!!(μαζί με το Batoto και το Bakabt!!!)
Dec 22 2011 22:50
Photo

Kai → zennith666

[QUOTE]Εχω εντελώς updated την λίστα στο mangaupdates αντίθετα!!![/QUOTE] :hahaha: Έχει βάλει το χεράκι του ο Kenny σ' αυτό, έτσι; Έχω κι εγώ στο manga-updates αλλά εκεί περνάω μόνο τα webtoons κανονικά, τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τα έχω στη wishlist μού, είτε τα διαβάζω ήδη είτε όχι, για να βγαίνει το (!) και να καταλαβαίνω ότι έκανε update. XD
Dec 22 2011 22:47
Photo

zennith666 → Kai

Επίσης μην παρακολουθεις την λίστα μου των μανγκα στο myanimelist γιατί την έχω αφήσει πολύ πίσω(κάποια στιγμή θα την φτιάξω αλλά...).Εχω εντελώς updated την λίστα στο mangaupdates αντίθετα!!!
Dec 22 2011 22:44
Photo

zennith666 → Kai

XD Εχω ακόμα δρόμο μπροστά μου.Φαντάσου ότι anime ξέκινησα πρόπερσι λόγο ένως παιχνιδιού(warcraft3 :map bleach vs one piece) kai manga διαβάζω από τον περασμένο αύγουστο(4 μήνες τώρα !!!)
Dec 22 2011 22:42
Photo

Kai → zennith666

Βασικά δεν ξέρω από πότε βλέπεις anime και διαβάζεις manga αλλά με την αδερφή μου βλέπουμε από το 2006 (μέσω Ίντερνετ πάντα), οπότε για τόσα χρόνια είμαστε στα φυσιολογικά. Καλά μην πάμε τώρα στη λίστα με τα manga του Kenny, παίζει να είχαμε την ίδια αντίδραση! ΧD Δεν το είχα προσέξει. Σε προσθέτω να έχω να κάνω stalk :ρ
Dec 22 2011 22:39
Photo

zennith666

Ελα ρε λαμόγιο πάμε δυνατά!!!!!
Dec 22 2011 22:34
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Nαι αλλά εγώ είδες, κυρία, δε σε έδωσα!
Dec 22 2011 22:33
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Βασικά θα το είχα κάνει άμα δεν είχα δώσει στην απάντηση στο πιάτο με την απροσεξία μου αλλά δεν βαριέσε!!!
Dec 22 2011 22:32
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Ελα μπορείς κάνε αυτό που δεν έκανα εγώ!!!
Dec 22 2011 22:31