Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → zennith666

Ναι μωρέ, θα έχανε ο κόσμος τη θεϊκή μου συμμετοχή :hahaha: Είχα μείνει στο free round, το είδα τώρα και πόσταρα
Dec 22 2011 21:41
Photo

zennith666 → Kai

Γιατί πήγα να σε αδίκίσω στο παιχνίδι εξαιτίας του Naruto(το πυροβολημένο PC μου)
Dec 22 2011 21:38
Photo

Kai → zennith666

Δεν κατάλαβα γιατί ζητάς συγγνώμη, αλλά άντε συχωρεμένος για να μη νιώθεις ενοχές XD
Dec 22 2011 21:36
Photo

zennith666 → Kai

Sooooorryyyy .Μου την έκανε πάλι την τσατσιά ο Naruto(αυτό το όνομα θα δώσω στο pC ου μετά το τρομενό ninjutsu του).Σου χρωστάω χάρη!!!!!
Dec 22 2011 21:19
Photo

zennith666 → Kenny

Που χάθηκες εσύ ρεεε!!!Αμα δεν απαντήσεις σε 48 ώρες περνω στην Νικολούλη δεν είναι φυσιολογικό για εσένα να είσαι τόσην ώρα εκτώς!!!
Dec 22 2011 18:24
Photo

zennith666 → specialistas4

Κοίτα τα τορρεντς που κατέβασα δεν έχουν ζήτηση και αυτό με ξέκανε...εντομεταξί πρέπει να έκλεισα το pc σε κάποια δόση χωρίς να κάνω park to account και μου τα γύρισαν hit and run οι ******* οπότε τώρα έχω το mtorrent ανοιχτό όλη μέρα και τα δυο από τα 4 δείνουν seed points...σε καμιά εβδομάδα θα πρέπει ν διωρθωθεί με αυτό τον ρυθμό πιστεύω...
Dec 21 2011 02:44
Photo

specialistas4 → zennith666

Διάβασε οπωσδήποτε τα faq για τα seed points αλλιώς δεν την βγάζεις εκεί μέσα.Επίσης να διορθώσεις το ratio σου γιατί κινδυνεύεις αν μείνει για καιρό έτσι.Αν δεις τα faq και έχεις ακόμη απορίες,ρώτα με.Με τον καιρό θα δεις πως είναι κορυφαίο το σύστημα των seed points αλλά ότι παιδεύει,παιδεύει.
Dec 21 2011 00:15
Photo

zennith666 → specialistas4

ωχ ρε φίλε τι ******* αυτό το seed στο blackcat.Σε δυο μέρες έγινα kittylitter :'(| δεν πρόλαβα να κάτεβάσω κάτι που φεύγει... άντε να ανεβώ τώρα!!!Και δεν ξέρω και πως δουλεύουν τα seed points, πρέπει να κάνω κάτι με αυτά η μπαίνουν αυτόματα??
Dec 20 2011 14:33
Photo

zennith666 → specialistas4

ok man !!!!
Dec 18 2011 00:26
Photo

specialistas4 → zennith666

Το msn είναι πονεμένη ιστορία,έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ(ναι είμαι ο μόνος:P) εδώ και καιρό για διάφορους λόγους(κυρίως για τις επιδόσεις του).Όταν μπω θα αποδεκτώ το αίτημα.;)
Dec 17 2011 15:25
Photo

zennith666 → specialistas4

Ooi man σου έστειλα add request στο msn.Το name μου είναι [email]ghost.rider50@hotmail.com[/email](chris lionis)
Dec 17 2011 01:26
Photo

Kalamaris → zennith666

Never played the game.But oh goood was he cool in the movie!!
Dec 16 2011 21:35
Photo

zennith666 → Kalamaris

Θεότητα εδώ και πολλά χρόνια!!!!
Dec 16 2011 21:30
Photo

Kalamaris → zennith666

vinceeent:head:
Dec 16 2011 16:59