Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zennith666 → Kai

Thank you!!!!!!!
Δεκ 29 2011 17:48
Φωτογραφία

Kai → zennith666

Ναι, αυτό ακριβώς ήταν.
Δεκ 29 2011 17:39
Φωτογραφία

zennith666 → Kai

Αγάπη ερώτηση γιατί μπερδεύτηκα ... [SPOILER]το misunderstanding είναι ότι πίστευε πως ο H ήταν ερωτευμένος με την Saki, έτσι???[/SPOILER]
Δεκ 29 2011 16:30
Φωτογραφία

zennith666 → Kenny

Μπες MSN!!!!!!
Δεκ 29 2011 16:23
Φωτογραφία

zennith666 → Kai

Τσα τον πρόλαβα XD!!!!!!!!!
Δεκ 29 2011 16:22
Φωτογραφία

Kai → zennith666

Nice. Πρώτα μου το είπατε εσείς και μετά το είδα στο manga-updates. Αυτό θα πει κόλλημα.
Δεκ 29 2011 16:18
Φωτογραφία

zennith666 → Kai

Βγήκε το KnKnH τρέεεεεχωωωω!!!
Δεκ 29 2011 16:05
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Χιχιχι!!! Έλα μωρέ οκ δεν θα πάρω κάνα κεφάλι αν δω ότι δεν χρησιμοποιήται η λίστα...εγώ για ευκολία το λέω!!!
Δεκ 28 2011 23:43
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Xα χα για το ονοματάκι λέω δεν ξέρω πως θα είναι ο ίδιος. Επίσης, τώρα που το θυμήθηκα, ε έχουμε την ανώτερη μνήμη που τα θυμόμαστε όλα και δεν χρειαζόμαστε τη λίστα... Πφφφφφ ναι καλά. Απλώς βαριέμαι.
Δεκ 28 2011 23:35
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Δεν θα σχολιάσω μέχρι να δω το πρώτο post του...
Δεκ 28 2011 23:29
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Α, κρίμα. Και καλή όρεξη. Επίσης έχουμε ένα νέο μέλος που λέγεται σκοτόψυχος. Πόσο win είναι αυτό?
Δεκ 28 2011 23:18
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Κάνω μαμ τώρα δεν μπορώ να σκεφτώ....
Δεκ 28 2011 23:16
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Mμμ, δε σε αδικώ! Επίσης, έδωσα free round πάνε χτύπα τον! xD Το βρήκα εν τέλη έστω και με τη δεύτερη :if:
Δεκ 28 2011 23:10
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ μπόρεσα να το δω άνετα το Lucky star , το είδα σιγά σιγά γιατί μου άρεσε το γελοίο humor του.
Δεκ 28 2011 23:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Χα χα χα ώστε είσαι pervert! Α, τι να σου πα παρόλαυτα, εγώ το χρησιμοποιώ αυτό το smiley αλλά δεν άντεηα να δω αυτήν την σειρά με την Konata. Στο 10λεπτο την έκλεισα.
Δεκ 28 2011 23:06