Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zennith666 → Kenny

Τελείωσα το Pastel και διάβασα και το Koharu no Hibi.Για το δεύτερο ρε φίλε τι να σου πω .Απλά τελείωσα το last chapter και μετά ένιωθα "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" μέχρι που έκανα ένα μπανάκι και κάλμαρα λίγο το κορμάκι μου.Τι ψυχωτικό ον είναι αυτή η Koharu.Έχω να νιώσω έτσι από την στιγμή που είδα την Yuno(Mirai Nikki) σε love berskerkering και έσφαζε ότι έβρισκε μπροστά της XD.Τέλειο είναι αν και περιμένω κάνα ending σαν το school days για να μας ξενερώσει...
Ιαν 04 2012 02:56
Φωτογραφία

zennith666 → OdyMonaxos

Έμα είμαι γαμάτος!!!
Ιαν 03 2012 21:41
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zennith666

Κορυφή το shy n moe
Ιαν 03 2012 20:59
Φωτογραφία

zennith666 → iristella

Σου είπα δεν ενδιαφέρομαι σε BL. Eγώ την O-nee chan μου θέλω να κάνω άνθρωπο!!!
Ιαν 02 2012 21:27
Φωτογραφία

iristella → zennith666

Δεν μπορώ να φτάσω το moeness του Kenny οπότε δεν έχει νόημα.
Ιαν 02 2012 18:50
Φωτογραφία

zennith666 → iristella

Πάντως αυτό για το moe πρέπει να το διορθώσουμε a.s.a.p. Θα σε βάλω σε daily practise μέχρι να αριστεύσεις και να μπορείς να ρίχνεις αναίσθητο άτομο με ένα wink σε απόσταση 1 μιλίου!!!
Ιαν 02 2012 17:18
Φωτογραφία

zennith666 → iristella

Sorry καρδιά μου αλλά δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα εκπληρώσει τις Yaoi επιθυμίες σου!!!
Ιαν 02 2012 16:59
Φωτογραφία

iristella → zennith666

Μην με ανακατεύεις στο ρομάντζο σου με τον Κenny σε παρακαλώ. Δεν πρόκειται να μπω ανάμεσα σας. Άσε που δεν είμαι ούτε moe, ούτε συγκινούμαι από puppy eyes που φωνάζουν "teach me". Ενώ ο Kenny... ευγενική ψυχή. Δεν είναι παιδί αυτό. Κουφέτο είναι να πάρεις και στον γάμο σου. :D
Ιαν 02 2012 11:52
Φωτογραφία

zennith666 → iristella

Από εσένα δεν έχω παράπονο μόνο ο άλλος κοιμάται στο πληκτρολόγιο!!!Τώρα άμα θες να πιστεύεις ότι είμαι kinky θα έρθω μια βόλτα να το συζητήσουμε το θέμα εις βάθος :P .
Ιαν 02 2012 01:27
Φωτογραφία

iristella → zennith666

[quote]Γιατί δεν μπαίνεις MSN εμένα ποίος θα με διδάξει?????[/quote] Boy that sounded kinky
Ιαν 01 2012 12:53
Φωτογραφία

zennith666 → OdyMonaxos

Απλά κορυφαία στιγμή από το έργο!!!
Δεκ 31 2011 18:00
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zennith666

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ddauWr_auVw[/YOUTUBE] Ξέρω, κατάλαβα :P
Δεκ 31 2011 17:34
Φωτογραφία

zennith666 → OdyMonaxos

Lol ρε συ monk είναι ο Μοναχός στα αγγλικά από εκεί το πήρα XD.
Δεκ 31 2011 17:31
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zennith666

Όχι ρε μαν, κούλαρε :p Αναφορά στον τόπο διαμονής είναι, πως να πεις τους κατοίκους Μονάχου; :P
Δεκ 31 2011 17:26
Φωτογραφία

zennith666 → OdyMonaxos

Ναι αλλά δεν ξέρω Γερμανικά man Sorry!!!
Δεκ 31 2011 17:25