Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
zennith666 → Kenny
Τελείωσα το Pastel και διάβασα και το Koharu no Hibi.Για το δεύτερο ρε φίλε τι να σου πω .Απλά τελείωσα το last chapter και μετά ένιωθα "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" μέχρι που έκανα ένα μπανάκι και κάλμαρα λίγο το κορμάκι μου.Τι ψυχωτικό ον είναι αυτή η Koharu.Έχω να νιώσω έτσι από την στιγμή που είδα την Yuno(Mirai Nikki) σε love berskerkering και έσφαζε ότι έβρισκε μπροστά της XD.Τέλειο είναι αν και περιμένω κάνα ending σαν το school days για να μας ξενερώσει...
Ιαν 04 2012 02:56
zennith666 → iristella
Σου είπα δεν ενδιαφέρομαι σε BL. Eγώ την O-nee chan μου θέλω να κάνω άνθρωπο!!!
Ιαν 02 2012 21:27
iristella → zennith666
Δεν μπορώ να φτάσω το moeness του Kenny οπότε δεν έχει νόημα.
Ιαν 02 2012 18:50
zennith666 → iristella
Πάντως αυτό για το moe πρέπει να το διορθώσουμε a.s.a.p. Θα σε βάλω σε daily practise μέχρι να αριστεύσεις και να μπορείς να ρίχνεις αναίσθητο άτομο με ένα wink σε απόσταση 1 μιλίου!!!
Ιαν 02 2012 17:18
zennith666 → iristella
Sorry καρδιά μου αλλά δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα εκπληρώσει τις Yaoi επιθυμίες σου!!!
Ιαν 02 2012 16:59
iristella → zennith666
Μην με ανακατεύεις στο ρομάντζο σου με τον Κenny σε παρακαλώ. Δεν πρόκειται να μπω ανάμεσα σας. Άσε που δεν είμαι ούτε moe, ούτε συγκινούμαι από puppy eyes που φωνάζουν "teach me". Ενώ ο Kenny... ευγενική ψυχή. Δεν είναι παιδί αυτό. Κουφέτο είναι να πάρεις και στον γάμο σου. :D
Ιαν 02 2012 11:52
zennith666 → iristella
Από εσένα δεν έχω παράπονο μόνο ο άλλος κοιμάται στο πληκτρολόγιο!!!Τώρα άμα θες να πιστεύεις ότι είμαι kinky θα έρθω μια βόλτα να το συζητήσουμε το θέμα εις βάθος :P .
Ιαν 02 2012 01:27
iristella → zennith666
[quote]Γιατί δεν μπαίνεις MSN εμένα ποίος θα με διδάξει?????[/quote]
Boy that sounded kinky
Ιαν 01 2012 12:53
OdyMonaxos → zennith666
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ddauWr_auVw[/YOUTUBE]
Ξέρω, κατάλαβα :P
Δεκ 31 2011 17:34
zennith666 → OdyMonaxos
Lol ρε συ monk είναι ο Μοναχός στα αγγλικά από εκεί το πήρα XD.
Δεκ 31 2011 17:31
OdyMonaxos → zennith666
Όχι ρε μαν, κούλαρε :p Αναφορά στον τόπο διαμονής είναι, πως να πεις τους κατοίκους Μονάχου; :P
Δεκ 31 2011 17:26


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
