Community Status Updates
zennith666 → Mad_Hatter
[QUOTE=Mad_Hatter;553419]Αν οι πρωταγωνιστές είναι τόσο.....μέτριοι ναι να τους έχεζε.
O togashi αλλάζει τους χαρακτήρες (και τον πρωταγωνιστή) που έχει στο προσκύνιο σε κάθε arc, για αυτό η ιστορία του δε γίνεται ποτέ επαναλαμβανόμενη και συνιθισμένη.[/QUOTE] Για το H x Η μιλάς???
Jan 06 2012 20:04
Botsun → zennith666
Στην γενική συζήτηση θα τα πούμε.
Πιστεύω,πως φταίει ο GM και το σχεδόν ανύπαρκτο πρόγραμμα που'χε καταστρώσει όσον αφορά το παιχνίδι.
Τέλος πάντων...
Jan 06 2012 20:00
zennith666 → Botsun
Φταίνε τα πολλά άτομα που είχε το game.Έπρεπε να πεθαίνουν περισσότεροι τα βράδια με τόσα άτομα.
Jan 06 2012 19:57
zennith666 → OdyMonaxos
Κάτσε γιατί θα το πάω για επισκευή!!! Μετά από 5 χρόνια σε αυτή την κατάσταση XD .
Jan 05 2012 18:34
OdyMonaxos → zennith666
Είχα ξεχάσει να σου απαντήσω για το πισί σου. Μην το λες Naruto, λέγε το "Μπάμπης ο Ψήστης". Και φτιάξε μου μια χοιρινή μέτρια ψημένη στους 60 βαθμούς!!!
Jan 05 2012 17:33
zennith666 → Lalaith
Τέλεια!!! Καλώς μας ήρθες λοιπόν (στο forum) και ελπίζω να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα!!!
Jan 05 2012 17:12
zennith666 → Lalaith
Σουζάνα... δεν είσαι από Ελλάδα ή απλά η ρίζες σου κρατάνε από μακριά???
Η απλά το όνομα είναι χαϊδευτικό και εγώ σκέφτομαι ******** XD .
Jan 05 2012 16:46
Kaidou → zennith666
Εχεις απολυτο δικιο.Το ειχα και αυτο προγραμμα μου.Σημειωτεον,το ανεμιστηρακι δουλευει τοσο γρηγορα που μετακινει και αεροπλανο αμα λαχει :P
Jan 04 2012 23:16
zennith666 → Kaidou
Ρε συ τώρα πρόσεξα ότι είναι laptop(και desktop replacement category).Τον έχεις καθαρίσει ποτέ? Αν όχι μπορεί να φταίει και αυτό.Επίσης προμηθεύσου μια βάση με ανεμιστηράκι για καλύτερη ψύξη του(Άμα δεν ξέρεις τι είναι αυτό [URL="http://www.plaisio.gr/Laptop-and-Tablet/Laptop-Acc/Stands.htm"]εδώ[/URL].Διάλεξε μία και παράγγειλε την/αγόρασε την άμα είσαι Αθήνα) .Σκόνη 3 ετών και λάπτοπ = κακή απαγωγή θερμότητας και προβλήματα.τράβα το σε έναν ειδικό να το ξεσκονίσει λίγο μέσα.
Jan 04 2012 22:29
zennith666 → Kaidou
Ότι θες. Λογικά τα vista έχουν μαλακιστεί με τη πολυκαιρία και μαλακίζονται με ότι συνεπάγεται αυτό.Άμα δεν έχεις την υπομονή να τα φτιάξεις ένα ένα το format θα σου έρθει θείο δώρο. XD
Jan 04 2012 17:26
Kaidou → zennith666
Μπαα,δεν χρειαζεται...κοντοζυγωνει το format,οποτε μετα πιστευω πως θα φτιαξουν ολα(θα βαλω και τα w7 )
Jan 04 2012 17:24
zennith666 → OdyMonaxos
To δικό μου είναι ότι πρέπει όταν πρέπει να σπάσεις τα νεύρα κάποιου.Το παρατσούκλι του Naruto!!!
Jan 04 2012 17:23
zennith666 → Kaidou
Κάτι μου λέει ότι φταίνε τα Vista σου.Ρώτα και σt ο forum μια... μήπως ξέχασα κάτι :)
Jan 04 2012 17:22
Kaidou → zennith666
Nothing happened!! :'(
Τεσπα,καιρος να συνηθισω το Chrome XD
4 GB [url]http://foracamp.gr/fujitsu-siemens-amilo-notebook-xi-3650-%E2%80%93-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CE%B1%CF%82[/url]
Jan 04 2012 17:16


This status update has reached the maximum number of replies allowed
