Jump to content


Community Status Updates


Photo

zennith666 → Kai

Κάτσε ρε εμένα δεν μου είπε κάποιος ότι υπάρχουν και κατηγορίες tsundere... Α και Β???? Για πέσε ένα γρήγορο φροντιστήριο :D
Jan 10 2012 12:05
Photo

Kai → zennith666

Τότε η αδερφή μου θα λεγόταν "Μάρτυρας" αφού θα είχε πάρει δικαιωματικά και με διαφορά την πρώτη θέση στη βαθμίδα. Στο κρατάω που με αποκάλεσες tsundere χωρίς καν να προσδιορίσεις αν εννοούσες την κατηγορία Α ή την κατογορία Β! -5 social points.
Jan 10 2012 12:03
Photo

zennith666 → Kai

Λες εεεε??? Κοίτα ένα πράγμα που θα υπήρχε και βαθμίδες ανάλογα πόσο έχεις σπάσει τα νεύρα σε κάποιον.:OMG3:Εμένα πάντως που αρέσει να δίνω πληροφορίες τσάμπα :D .
Jan 10 2012 11:58
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Χαίρομαι γιατί πολλές φορές λέω πράγματα και βγαίνουν αλλιώς απ'ότι τα ήθελα. Α καλά είσαι κι εσύ πάντως! Ολονυχτίες χαλαρά!
Jan 10 2012 11:48
Photo

Kai → zennith666

:oo: ΑΑαα! Άντε από εκεί που θα με βγάλεις και tsundere τώρα! Προς πληροφόρησή σου είναι πολύ καλύτερα να πρήζεις του άλλους με vms παρά να δίνεις πληροφορίες τζάμπα! :kakaka: Δεν έχεις την πρωτιά στα άτομα που με ανέχονται πάντως, έχουν προηγηθεί κι άλλοι πριν από εσένα.
Jan 10 2012 11:46
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Τσου δεν ακούστηκες κακιά και εγώ δεν παρεξηγώ (ειδικά φιλαράκια σαν εσένα). Έσυ ξύπνησες εγώ σε λίγο θα πάω για υπνο μου φαίνεται.Έκανα ολονυχτία να μπω μια στους anime ρυθμούς μου και να δω τα καινούρια (θα το κατάλαβες αυτό άλλωστε από τα απανωτά post μου).
Jan 10 2012 11:38
Photo

zennith666 → Kai

Κωλόπαιδο εγώ φταίω που σε ανέχομαι αλλά φταίει η μαζοχιστική μου φύση.Τυχερή είσαι... Και δεν σου είπα να κάνεις τον δικηγόρο των Mod απλά σου είπα να δώσεις μια πληροφορία :( .Πόση κακία πια...(η μήπως να το πω tsunderia :P )
Jan 10 2012 11:10
Photo

Kai → zennith666

Σιγώ μην έμπαινα να κάνω τον δικηγόρο των mods μέσα στο νήμα και χωρίς να μου το ζητήσουν κιόλας. Πήγαινε και γράψ' το εσύ και άλλη φορά να ψάχνεις πρώτα για να δίνεις ολοκληρωμένες πληροφορίες. Όλα εγώ πρέπει να στα μαθαίνω πια; :kakaka:
Jan 10 2012 10:50
Photo

zennith666 → Kai

Όλα εγώ θα στα μαθαίνω γαμώτο...:bahhh:
Jan 10 2012 09:38
Photo

zennith666 → Kai

Γιατί δεν απάντησες ρε χαζό στο thread???? Εγώ ναι το ξέρουμε είμαι ηλίθιος και η μνήμη μου χάνει , αλλά εσύ δεν επιτρέπεται τώρα να κάνεις τέτοιες χαζομάρες ...
Jan 10 2012 09:37
Photo

Kai → zennith666

Καλά βρε, moderator είναι η κοπέλα αλλά δεν είναι αναγκασμένη να μπαίνει σε όλα τα threads και ν' απαντά όλες τις απορίες των μελών. 2 ταινίες έχουν ανακοινωθεί στο Tiger&Bunny και έχει αναφερθεί και στο thread. Anidb, MAL, ANN, google, βοηθάνει και χωρίς πολλές κινήσεις.
Jan 10 2012 09:27
Photo

zennith666 → specialistas4

Ρε σύ τί θα γίνει με το blackcats??
Jan 10 2012 03:36
Photo

zennith666 → Lúthien Tinúviel

Καλώς ήρθες στην παρέα μας και ευχαριστώ για το add!!!!
Jan 10 2012 01:18
Photo

zennith666 → Kai

Δεν θα τους αρέσει άμα μιλήσω!!!!
Jan 09 2012 12:29
Photo

Kai → zennith666

:kakaka: Όλοι περάσαμε από αυτή τη φάση και κλαψουρίζαμε λέγοντας ότι δεν του άξιζε τέτοιο κόψιμο. Άντε να το πεις και στους Ιάπωνες αυτό.
Jan 09 2012 07:41