Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fandom → zennith666

Να σε ρωτήσω , ξέρεις τι παίζει με το Black Cats ? Πριν λίγες μέρες που είχε ανοίξει τις εγγραφές είχα κάνει , μάλιστα είχα βάλει να κατεβάσω και κάτι , αλλά τώρα δεν κάνω καν login . Και recover pass που πατάω μου λέει δεν έχει το mail μου καν στο database :/
Ιαν 18 2012 15:27
Φωτογραφία

zennith666 → jiohnis

Περίεργο εμένα δεν μου αργεί.Αν και έχω 24 Mbps(17 πιάνω). Και αργεί επειδή έχει ακριβώς αυτήν την ποιότητα.
Ιαν 17 2012 17:52
Φωτογραφία

jiohnis → zennith666

Thanks a lot ! Το Batoto έχει όντως φοβερή ποιότητα , αλλά αργεί ρε γαμώτο !!!
Ιαν 17 2012 17:22
Φωτογραφία

zennith666 → ice_hime

Άμα του αρέσουν comedy τέτοιου είδους θα κλάσεις στο γέλιο στο υπογράφω!!!βγαίνει και μια ερωτοχτυπημένη tsundere πιο κάτω και γίνεται αρκετά καλύτερο!!!
Ιαν 17 2012 16:31
Φωτογραφία

ice_hime → zennith666

no wonder που μου θύμιζε κάτι είχα διαβάσει καναδυο chapters πριν τις γιορτές αλλά δεν το συνέχισα..αξίζει να το συνεχίσω??
Ιαν 17 2012 16:15
Φωτογραφία

zennith666 → ice_hime

Το βρήκες!!! Το D-frag ήταν αν και άργησα να το ανακοινώσω γιατί έλειπα!Gomen!!!
Ιαν 17 2012 16:10
Φωτογραφία

zennith666 → jiohnis

D-frag man το βρήκε η Ιce Hime. Εδώ ένα πολύ καλό site για να το διαβάσεις!! [url]http://www.batoto.net/comic/_/comics/d-frag-r444[/url]
Ιαν 17 2012 16:08
Φωτογραφία

zennith666 → Lúthien Tinúviel

Εγώ που λες με το bleach ξεκίνησα .Μετά είδα one piece και μετά διάφορα!!!
Ιαν 17 2012 00:14
Φωτογραφία

Lúthien Tinúviel → zennith666

το εχω σκοπο αληθεια αλλα πρεπει να τελιωσω το bleach πρωτα εχω δει ενδιαμεσα αλλα 2 anime και ιπα οχι δν θα δω αλο μεχρι να το τελιωσω :P
Ιαν 16 2012 22:06
Φωτογραφία

Loke → zennith666

μου φερνεις δακρυα στα ματια .. :)
Ιαν 16 2012 17:11
Φωτογραφία

zennith666 → Loke

Aαααα οκ thank you δάσκαλε!!!!!
Ιαν 16 2012 16:04
Φωτογραφία

Loke → zennith666

cannon σεναριο: δλδ ακολουθει το σεναριο του manga / novel etc το original ας πουμε. ειναι το αντιθετο του γνωστου σου filler: σεναριο απο το studio ( συνηθως ).
Ιαν 16 2012 15:53
Φωτογραφία

zennith666 → Loke

[QUOTE=Loke;555718]omg παει το σεναριο του cannon δλδ; ze horror :P [/QUOTE] ποιος είναι ο cannon ??(Κάτι μου διαφεύει εδώ XD )
Ιαν 16 2012 15:43
Φωτογραφία

The Truth → zennith666

Πραγματικά, άπειροι ιοί. Να φανταστείς μέχρι και το AVG, το χειρότερο απ' όλα, τα είχε παίξει! :bleh: Είχε φάει και 3-4 format, και έκρινα πως ήρθε η ώρα για την μπουνιά του!
Ιαν 16 2012 14:57
Φωτογραφία

zennith666 → ice_hime

Μάλιστα δεν βαριέσαι game είναι!!!
Ιαν 16 2012 14:31