Community Status Updates
zennith666 → Lúthien Tinúviel
Onii-chan knows the hardships of an otaku!!!!
(Πόσο χρονών είσαι βρε, είσαι σωστό αυτό που είπα??? :P )
Jan 20 2012 16:55
Lúthien Tinúviel → zennith666
χαχα ναι σωστο...εε μεχρι το πασχα πιστεβω θα το χω τελιωσει
Jan 20 2012 16:51
zennith666 → Lúthien Tinúviel
Όποτε έχεις χρόνο και κέφι κάτσε δες το μην βιάσεσε και μην κουράσεις τον εαυτό σου σε υπερβολικές ώρες watching, αφού δεν πρόκειται να φύγουν τα επεισόδια!!!!!
Jan 20 2012 16:38
Lúthien Tinúviel → zennith666
καταλαβα παντα κατι τειτο σιμβαινει με το bleach αστα να πανε και γω μαλλον κατι τετιο θα κανω:tensai::tensai: (κακομιρο bleach) αλλα One piece θα δω το καλοκαιρι γτ ειναι μεγαλουλι μορε :calm:
Jan 20 2012 16:31
Fandom → zennith666
Ναι πήγα να μπω και γω και το παρατήρησα , ίσως να μην ήταν δικό μου πρόβλημα τελικά .
Jan 19 2012 01:16
zennith666 → ice_hime
Ελπίζω να το διασκεδάσεις όσο και εγώ.Γενικώς δεν είμαι αυστηρός στο θέμα ποιότητας αλλά πραγματικά το θεωρώ από τα άνω του μετρίου manga.
Jan 19 2012 01:16
zennith666 → Fandom
BTW to site ξανα έπεσε...μπορεί άσκοπα να προσπαθούσες να μπείς (τώρα το είδα...)
Jan 19 2012 01:10
Fandom → zennith666
Great αντίο καημένα games που δεν πρόλαβα να παίξω >.< Αν δεις στο φόρουμ και λυθει αυτό με το recovery σφύρα και από δω τίποτα .
Jan 18 2012 23:22
zennith666 → Fandom
Για κάποιο λόγο δεν δουλεύει το recovery mail.Δεν έχω ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό.Και εγώ σήμερα άμα δεν θυμόμουν το κωδικό μου στο 4 try θα είχα φάει ban!!!
Jan 18 2012 17:39
Fandom → zennith666
Ναι θυμάμαι ποιο έβαλα , έχω και το μήνυμα που μου έστειλαν μετά ακόμα στο inbox αλλά τίποτα , δεν μπαίνει:/
Jan 18 2012 16:46
zennith666 → Fandom
Είσαι σίγουρος ότι θυμάσαι το mail που έβαλες??
Το blackCats άνοιξε προχτές μετά την αλλάγη του server αλλά ο tracker είναι ακόμα down.Δεν ξέρω βέβαια άμα σχετίζεται αυτό.
Εμένα κανονικά το είχε το mail μου.
Jan 18 2012 15:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
