Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lúthien Tinúviel → zennith666

χαχαχα σωστο χΔ ειμαι 16 εσυ?? :)
Jan 20 2012 17:06
Photo

zennith666 → Lúthien Tinúviel

Onii-chan knows the hardships of an otaku!!!! (Πόσο χρονών είσαι βρε, είσαι σωστό αυτό που είπα??? :P )
Jan 20 2012 16:55
Photo

Lúthien Tinúviel → zennith666

χαχα ναι σωστο...εε μεχρι το πασχα πιστεβω θα το χω τελιωσει
Jan 20 2012 16:51
Photo

zennith666 → Lúthien Tinúviel

Όποτε έχεις χρόνο και κέφι κάτσε δες το μην βιάσεσε και μην κουράσεις τον εαυτό σου σε υπερβολικές ώρες watching, αφού δεν πρόκειται να φύγουν τα επεισόδια!!!!!
Jan 20 2012 16:38
Photo

Lúthien Tinúviel → zennith666

καταλαβα παντα κατι τειτο σιμβαινει με το bleach αστα να πανε και γω μαλλον κατι τετιο θα κανω:tensai::tensai: (κακομιρο bleach) αλλα One piece θα δω το καλοκαιρι γτ ειναι μεγαλουλι μορε :calm:
Jan 20 2012 16:31
Photo

zennith666 → Fandom

Μπορεί.Κάτσε να ξανανοίξει και προσπαθείς πάλι!!!
Jan 19 2012 01:17
Photo

Fandom → zennith666

Ναι πήγα να μπω και γω και το παρατήρησα , ίσως να μην ήταν δικό μου πρόβλημα τελικά .
Jan 19 2012 01:16
Photo

zennith666 → ice_hime

Ελπίζω να το διασκεδάσεις όσο και εγώ.Γενικώς δεν είμαι αυστηρός στο θέμα ποιότητας αλλά πραγματικά το θεωρώ από τα άνω του μετρίου manga.
Jan 19 2012 01:16
Photo

zennith666 → Fandom

BTW to site ξανα έπεσε...μπορεί άσκοπα να προσπαθούσες να μπείς (τώρα το είδα...)
Jan 19 2012 01:10
Photo

zennith666 → Fandom

I'm on it!!
Jan 19 2012 01:07
Photo

Fandom → zennith666

Great αντίο καημένα games που δεν πρόλαβα να παίξω >.< Αν δεις στο φόρουμ και λυθει αυτό με το recovery σφύρα και από δω τίποτα .
Jan 18 2012 23:22
Photo

ice_hime → zennith666

ohhh το κατεβάζω ήδη και μόλις βρω ευκαιρία θα το διαβάσω!!
Jan 18 2012 23:05
Photo

zennith666 → Fandom

Για κάποιο λόγο δεν δουλεύει το recovery mail.Δεν έχω ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό.Και εγώ σήμερα άμα δεν θυμόμουν το κωδικό μου στο 4 try θα είχα φάει ban!!!
Jan 18 2012 17:39
Photo

Fandom → zennith666

Ναι θυμάμαι ποιο έβαλα , έχω και το μήνυμα που μου έστειλαν μετά ακόμα στο inbox αλλά τίποτα , δεν μπαίνει:/
Jan 18 2012 16:46
Photo

zennith666 → Fandom

Είσαι σίγουρος ότι θυμάσαι το mail που έβαλες?? Το blackCats άνοιξε προχτές μετά την αλλάγη του server αλλά ο tracker είναι ακόμα down.Δεν ξέρω βέβαια άμα σχετίζεται αυτό. Εμένα κανονικά το είχε το mail μου.
Jan 18 2012 15:36