Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zennith666 → Lúthien Tinúviel

Τεχνικος Η/Υ
Ιαν 22 2012 22:50
Φωτογραφία

Lúthien Tinúviel → zennith666

ααα καλη τυχη χεχε τι σπουδαζεισ ακριβοσ?? :Oo :)
Ιαν 22 2012 22:27
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Θα σου χαλασω τα σχεδια αλλα δεν γαργαλιεμαι -αληθεια_!! xD εγω κακια;! ποτε!!!
Ιαν 22 2012 20:38
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

Κακιά!!!!Δεν θα βρεθείς μπροστά μου??? Θα σε πεθάνω στο γαργάλιμα και μην μου πεις ότι δεν γαργαλιέσαι γιατί όλοι γαργαλιούνται!!!!
Ιαν 22 2012 20:35
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Νομιζω οτι το ταλεντο σου σταματαει στο LOL... xexexe
Ιαν 22 2012 20:33
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ!!!!!!!
Ιαν 22 2012 20:24
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Δεν μπορεις να απαντησεις σε ρητορικες ερωτησεις! Γιαυτο λεγονται και ρητορικες αλλωστε.
Ιαν 22 2012 19:35
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

Σου έχω πει ότι μου αρέσει να απαντάω σε ρητορικές ερωτήσεις???
Ιαν 22 2012 19:25
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Α! οκ! Που;! Στη Σουηδια;;! xD
Ιαν 22 2012 19:17
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

Oxi βεβαίως η αδερφή μου είναι 20 (αν και πάει σχολείο ακόμα,Τεχνικό)!!!!!Επίσης έχω δει ψηλές γυναίκες (πιο ψηλές από εμένα που είμαι 1.87 και εκεί στιρήζεται το ότι σου έβαλα αυτό το όριο!!!)
Ιαν 22 2012 19:12
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Και πως σου ηρθε το 1.87 συγκεκριμενα;;; Δεν νομιζω βεβαια οτι υπαρχουν πολλες γυναικες που να ειναι πανω απο αυτο, στην Ελλαδα συγκεκριμενα. Οσο για την αδερφη σου δεν πιστευω να ειναι 1.56 και να πηγαινει δημοτικο, γτ τοτε δεν υπαρχει θεμα συγκρισης! xD
Ιαν 22 2012 18:04
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

στην ηλικία αναφέρομαι αλλά έλεγα να μην σε ξανα πειράξω άμα ήσουν "ψηλή".Οχι ότι είσαι και κοντή βέβαια γιατί σε σύγκρισή με την αδερφή μου που είναι 1.56 είσαι ο Jordan!!!!
Ιαν 22 2012 17:52
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Μμ! Η αναπτυξη μου σταματησε στο 1.63 δυστυχως.. Αν και νομιζα οτι με το μικρουλα αναφεροσουν στην ηλικια...
Ιαν 22 2012 17:48
Φωτογραφία

zennith666 → animestarling

Οκ.Άμα είσαι πάνω από 1.87 μέτρα δεν θα σε ξαναπώ μικρούλα :P!!!
Ιαν 22 2012 17:39
Φωτογραφία

animestarling → zennith666

Αντιπαρερχομαι ΞΑΝΑ αυτο το ενοχλητικο "μικρουλα" και ευχαριστω για το σχολιο! same here!
Ιαν 22 2012 17:37