Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
animestarling → zennith666
Θα σου χαλασω τα σχεδια αλλα δεν γαργαλιεμαι -αληθεια_!! xD
εγω κακια;! ποτε!!!
Ιαν 22 2012 20:38
zennith666 → animestarling
Κακιά!!!!Δεν θα βρεθείς μπροστά μου??? Θα σε πεθάνω στο γαργάλιμα και μην μου πεις ότι δεν γαργαλιέσαι γιατί όλοι γαργαλιούνται!!!!
Ιαν 22 2012 20:35
animestarling → zennith666
Δεν μπορεις να απαντησεις σε ρητορικες ερωτησεις!
Γιαυτο λεγονται και ρητορικες αλλωστε.
Ιαν 22 2012 19:35
zennith666 → animestarling
Σου έχω πει ότι μου αρέσει να απαντάω σε ρητορικές ερωτήσεις???
Ιαν 22 2012 19:25
zennith666 → animestarling
Oxi βεβαίως η αδερφή μου είναι 20 (αν και πάει σχολείο ακόμα,Τεχνικό)!!!!!Επίσης έχω δει ψηλές γυναίκες (πιο ψηλές από εμένα που είμαι 1.87 και εκεί στιρήζεται το ότι σου έβαλα αυτό το όριο!!!)
Ιαν 22 2012 19:12
animestarling → zennith666
Και πως σου ηρθε το 1.87 συγκεκριμενα;;;
Δεν νομιζω βεβαια οτι υπαρχουν πολλες γυναικες που να ειναι πανω απο αυτο, στην Ελλαδα συγκεκριμενα.
Οσο για την αδερφη σου δεν πιστευω να ειναι 1.56 και να πηγαινει δημοτικο, γτ τοτε δεν υπαρχει θεμα συγκρισης! xD
Ιαν 22 2012 18:04
zennith666 → animestarling
στην ηλικία αναφέρομαι αλλά έλεγα να μην σε ξανα πειράξω άμα ήσουν "ψηλή".Οχι ότι είσαι και κοντή βέβαια γιατί σε σύγκρισή με την αδερφή μου που είναι 1.56 είσαι ο Jordan!!!!
Ιαν 22 2012 17:52
animestarling → zennith666
Μμ! Η αναπτυξη μου σταματησε στο 1.63 δυστυχως..
Αν και νομιζα οτι με το μικρουλα αναφεροσουν στην ηλικια...
Ιαν 22 2012 17:48
zennith666 → animestarling
Οκ.Άμα είσαι πάνω από 1.87 μέτρα δεν θα σε ξαναπώ μικρούλα :P!!!
Ιαν 22 2012 17:39
animestarling → zennith666
Αντιπαρερχομαι ΞΑΝΑ αυτο το ενοχλητικο "μικρουλα" και ευχαριστω για το σχολιο!
same here!
Ιαν 22 2012 17:37


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
