Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Αν δεν το ξέρεις ήδη, [url=http://www.harryworld.org/forum]αυτό[/url] ίσως να σ' ενδιαφέρει.
Ιούν 25 2011 08:00
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Αχα! Τα είδα τα σετάκια! Ωραία! Θα "αλλάξω" αμέσως!
Ιούν 24 2011 22:59
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ο χο χο χο! Κι όμως αντιστάθηκες!
Ιούν 24 2011 22:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Στο deviantart εννοώ.
Ιούν 24 2011 22:47
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Πω πω είναι φοβερές! Αχ είναι υπέροχες! Καλέ, τι λες, είπαμε να σε κάνω το πρώτο commission! Τουλάχιστον κάτι ρε συ, θα νιώθω άσχημα! Πάντως είναι υπέροχες! Θα τις ανέβασεις?
Ιούν 24 2011 22:46
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

:kakaka: Θα φανώ ψώνιο τώρα αλλά του Izaya το set μπήκα αρχικά σε πειρασμό να το κρατήσω. [url=http://www.mediafire.com/?72g1hzvwl5vqd9w]Χίαρ[/url]
Ιούν 24 2011 22:35
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Πάμε και στην δεύτερη [IMG]http://i777.photobucket.com/albums/yy57/xXWhitePhoenix/img085.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2011 21:52
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Πρώτη εικόνα, done. Θα στις κάνω ξεχωριστές τις δυο κοπέλες. Και καλύτερα ας μην είναι comission, πάρ'το ως δώρα :) [IMG]http://i777.photobucket.com/albums/yy57/xXWhitePhoenix/img084-1.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2011 19:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Ha ha, OK τότε! Να ξέρεις, μόλις γύρισα! ^^
Ιούν 24 2011 11:03
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Δεν ήταν κάτι σημαντικό το μήνυμα, απλά δεν άνοιγε το deviantart και ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για την στολή :P Αλλά τελικά θυμήθηκα ότι είχα αποθηκεύσει τις εικόνες. Προχώρησα στα χρώματα επιτέλους :3
Ιούν 20 2011 11:08
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ε χε χε...count me in!
Ιούν 19 2011 18:21
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Θα είναι πάντα εκεί για να σε περιμένει όταν επιστρέψεις όμως, δεν έχει σημασία. Απαπα, δεν ντρέπεσαι, [URL="http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=182"]κοιτάς συζητήσεις άλλων[/URL] :canthelp:
Ιούν 19 2011 18:16
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα χα! Ναι! Είδα τη συζήτησή σου με την Dark Elf και το τσέκαρα και μ'άρεσε! Και είπα να κάνω το άλμα! Αλλά δυστυχώς το είδα πολύ αργά κι αν πάρω μαζί μου στην Ποτίδαια θα είναι μόνο τα πρώτα 7, άντε μέχρι το 16 βαριά βαριά...θα πάθω στέρησηηηηη~!
Ιούν 19 2011 18:11
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έτσι-έτσι. Άντε να μαζεύνται κι άλλοι fans. Πολύ παραμελημένο είναι. :hahaha: Αν και σε βλέπω με rage όπως στην αρχή του Reborn!
Ιούν 19 2011 18:08
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha πού τέτοια τύχη αγάπη? Πάντως μάντεψε! Άρχισα να κατεβάζω το Hokenshitsu No Shinigami!
Ιούν 19 2011 18:00