Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac
Πλάκα κάνεις! Άνω Τούμπα ε? Πω πω αναμνήσεις...χαχα, ΟΚ θα δω αν μπορώ...
Aug 17 2011 12:51
metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa
3 Σεπτεμβρίου παίζουμε LIVE στο 100ο δημοτικό σχολείο στην Άνω Τουμπα. Αν θες παίρνα καμια βόλτα
Aug 17 2011 12:48
Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac
Wow, σοβαρά? Αυτό κι αν είναι...! xD Πού παίζεται με τη μπάντα σου αλήθεια? Τουρ στην Ελλάδα ή μόνο Θεσσαλονίκη?
Aug 16 2011 15:15
metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa
Το name σου είναι ο τίτλος σε ένα από τα τραγούδια που έγραψα, το οποίο τραγούδι θα το παίξουμε LIVE με την μπάντα μου
Aug 16 2011 14:11
Fallen_Mpougatsa → Kai
To είδα το mail αλλά το είδα στη μία! Συγγνώμη που δεν απάντησα πιο πριν. Και να σαι καλά, που σε χω πρήξει μ'αυτήν την ιστορία! ^^ Είδα και τα σχόλια. :D Δε'ν'κακό, δε'ν'καθόλου κακό, μ'άρεσαν πολύ οι προτάσεις...παρεπιμπτόντως χε χε, τα σχόλια τα σπασαν: κάθε φορά που ο Oga χαμογελάει, ένας αθώος μαθητής πεθαίνει.
Και ένα reference: αχ Kaiba...μετά τα δικά σου κουταβάκια έρχεται ο πραγματικός serial killer.
Aug 15 2011 09:09
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωώ! ^^ Ναι σαι καλά κοπέλα μου!
Αλήθεια έχει άκυρες ερωτήσεις και μερικές ψιλοεπαναλαμβάνονται αλλά είναι καλό, σε βοηθάει να βάλεις μερικά πράγματα στη σειρά!
Aug 15 2011 09:05
Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa
Καλό φαίνεται :P Αν και έχει και κάτι άκυρες ερωτήσεις αλλά σε γενικές γραμμές φαίνεται πολύ καλό. ίσως το κάνω τις επόμενες μέρες.
Aug 14 2011 21:32
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Ha ha, πάντα τα fanarts!
By the way...I tagged you~! xD Μην ανησυχείς είναι literature meme για OCs και φαντάστηκε θα σε βοηθήσει! ^^
Here:[url]http://fallenangelitachi.deviantart.com/art/Crash-s-OC-Text-meme-Cain-252753962[/url] It's in the end xD
Aug 14 2011 11:37
Fallen_Mpougatsa → Regina
[QUOTE]Πρόσφατα, πάνω σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια ενός φίλου να με πείσει να αλλάξω ομάδα...
-Ρε, μα το θεό γίνε ΠΑΟΚ αφού σου λέω, ο ΠΑΟΚ είναι και πολύ ΓΚΡΙΦΙΝΤΟΡ!
Νταξ, απλά αυτός ο ισχυρισμός δεν υπάρχει.Σε λίγο θα μας πει ότι η ΑΕΚ είναι Χαφλπαφλ :Ρ Έλιωσα στα γέλιααααα XD[/QUOTE]
Πέθανα. Ο τύπος είναι τρελός. Επίσης, ο ΠΑΟ είναι οι Slytherin κι ο Ολυμπιακός το Ravenclaw! xD xD
Aug 13 2011 13:54
Fallen_Mpougatsa → Kai
Oho! You know me too well...ειλικρινά...μου έφτιαξε τη μέρα! xD Θες να δεις και τη δική μου συλλογή? Είναι στο laptop...!
Btw...Go for it Light! And we'll [B]make[/B] you king of the new world! :3
Aug 12 2011 09:40
Kai → Fallen_Mpougatsa
[spoiler=Go for it]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random%20Screens/522709.jpg[/IMG]
[/spoiler]
Aug 12 2011 08:08
Fallen_Mpougatsa → didimakia
Ha ha; είμαι ninja. Να πω την αλήθεια παντού σχεδόν αυτό το username χρησιμοποιώ γιατί είναι φοβερά εύκολο να το θυμάσαι! xD
Aλλά ναι, θυμάμαι είχαμε μιλήσει όταν είχες αναφέρει το θέμα με τo stolen colouring του Gama στο thread του Gamaran σε τσέκαρα τότε.
But I do remember! ^^
Aug 11 2011 23:31


This status update has reached the maximum number of replies allowed
