Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

E he he he he... έτσι, τι τώρα? Παίζουμε? 7κ30?
Aug 18 2011 19:11
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ισχύει για αύριο, πες μου ώρα. Μέρος δεν ρωτάω πλέον. :kakaka:
Aug 18 2011 18:41
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh dear! Ναι, ευτυχώς το είδες! xD
Aug 18 2011 11:19
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:hahaha: Όχι, για να μη λέτε μόνο εμένα!
Aug 18 2011 11:12
Photo

Fallen_Mpougatsa

OK! Περιμένω τα νεότερα το απόγευμα! Ε καλά. Φυσικά κι αν τους αρέσει, ε χε χε χε χε... ΥΣ. Just you wait, I'm going to comment.
Aug 18 2011 11:09
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Χμμμ... Βασικά... Δεν ξέρω αν είναι ότι δεν πεινάω καθόλου αυτή τη στιγμή αλλά η ιδέα του Κινέζικου δε με συγκίνησε. Θα σου απαντήσω το απόγευμα για πιο σίγουρο :kakaka:. Για αύριο είμαι μέσα πάντως. Είναι να βρεις τον χρόνο (και την όρεξη) ν' ασχοληθείς περισσότερο μωρέ. Από την άλλη, ποιος είπε ότι είναι αναγκαστικό. :hahaha: Κι αν σας αρέσει, θα γράφεις από κάτω. ΥΣ. Συζήτηση γενικού περιεχομένου στο Ao No Exorcist. Le gasp. Ή μάλλον ~laaa.
Aug 18 2011 10:46
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

A ωραία! Τότε αύριο το απόγευμα? Βέβαια αν δε σε χαλάει θα μπορούσαμε να πάμε και για Κινέζικο μεθαύριο το μεσημέρι και μετά για κανά καφέ...τι προτιμάς? Ή μάλλον, τι αντέχει η τσέπη σου? γιατί είναι και ψιλοακριβούτσικα όλα αυτά μαζί γ@μώτο... Trololololol φάτσα ο ανεμιστήρας στην φώτο. Ξες που τις βγάζεις ε? xD Αχ ναι μωρέ, ξέρω...αλλά βαριέμαι! Αν και πρέπει να το δω σοβαρά κάποια στιγμή! Ξες τι φταίει? Ότι δεν ξέρω να χρησιμοποιώ σωστά το photoshop! xD
Aug 18 2011 10:30
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Από το anime. Αύριο και μεθαύριο τίποτα, οπότε αν θες κανονίζουμε. Καλά μη νομίζεις κι εγώ έχω τον ανεμιστήρα από δίπλα... έγραψα "ανεμιστήρα" και θυμήθηκα τον [spoiler] [IMG]http://detarame.files.wordpress.com/2008/10/tytania1-fanhulick.jpg[/IMG][/spoiler]... αλλά μάλλον θ' αναγκαστώ να τον κλείσω σύντομα γιατί άρχισε να με χτυπάει άσχημα... Χμμ... Αφού μπορείς και κρατάς καλά το lineart, δοκίμασε να δεις κάποιο tutorial και για shadows πάνω στο χρώματα για να φαίνεται πιο φυσική η ζωγραφιά. Αν το δουλέψεις και με layers στο photoshop για δοκιμές, θα σε βολέψει.
Aug 18 2011 10:04
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα, σ'αυτήν την ανάλυση το ματάκι κανονικό φαίνεται. Είναι fanart ή official? Κι επειδή ήρθε το πλήρωμα του χρόνου -κι επειδή έχω πεθάνει και στη ζέστη και δε σκέφτομαι πολύ- τι έχεις να κάνεις σήμερα/αύριο/μεθαύριο? Κάποια απ'τις μέρες σε βολεύει? Μάντεψε για τι...δε σου λέω έτσι για αγωνία...-ίσως και γιατί ακόμα η ζέστη με έχει πειράξει. Α! Δες: χρησιμοποίησα brushes! xD Ξέρω, fail αλλά να σαι καλή...[url]http://fallenangelitachi.deviantart.com/art/A-night-before-the-full-moon-253578844[/url]
Aug 18 2011 09:53
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι, είναι απλά μια αποτυχημένη προσπάθεια γοητευτικής έκφρασης. Επίσης το ένα ματάκι (αριστερό) νομίζω πως έχει κάποιο πρόβλημα, αλλάμπορεί να είναι και φαντασία μου.
Aug 18 2011 09:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, αποκαλύψεις! Ο Gokudera δεν σκέφτεται...σ'αυτήν την φωτογραφία.
Aug 18 2011 08:52
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Not really, to be honest XD
Aug 18 2011 06:11
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Hum...and I like this one! Sexy Gokudera thinking, no?
Aug 18 2011 00:19
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[IMG]http://i275.photobucket.com/albums/jj299/Raffas/Katekyo%20Hitman%20Reborn/Icon%20th%20gif%20Reborn/13236036.png[/IMG]Hmmm. Me likes.
Aug 17 2011 22:23
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

[url]http://arya-aiedail.deviantart.com/art/Adult-Reborn-172597949?q=gallery%3Aarya-aiedail%2F124721&qo=14[/url] For you~!
Aug 17 2011 22:16