Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Ακριβώς! Στην Καμάρα.
Sep 08 2011 17:03
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Ha ha, μια χαρά. Στην Καμάρα?
Sep 08 2011 10:43
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Για αύριο στις 6 και 30 είσαι οκ; :P
Sep 08 2011 10:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Tea-chan

Don't worry; το κανα edit! :D
Sep 07 2011 18:07
Photo

Tea-chan → Fallen_Mpougatsa

My bad. :P Αλλά το post Πρέπει να το κάνεις edit, ειδάλλως διαγράφεται για spam. :(
Sep 07 2011 18:03
Photo

Fallen_Mpougatsa → Tea-chan

Ha ha; είμαι 20 χρονών! Τι σου έδωσε την εντύπωση ότι είμαι ανήλικο? xD
Sep 07 2011 18:00
Photo

Tea-chan → Fallen_Mpougatsa

LOL, ευχαρίστως, αλλά είσαι ακόμη ανήλικη, και πρέπει να postάρεις κάτι για το chapter στο thread, αλλιώς είναι spam. ^^;
Sep 07 2011 17:41
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Όλοι έχουν πολύ καλές φωνές. Και του Ryohei, αν και δεν είναι άκυρη σαν την Ιαπωνική, μου άρεσε πολύ πχ. Δυστυχώς έχουν πολύ καιρό να βγάλουν. Θέλω ν' ακούσω Varia.
Sep 07 2011 16:44
Photo

Kaidou → Fallen_Mpougatsa

Με κλωνους λειτουργουν,shadow clone no jutsu. :P
Sep 07 2011 16:30
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kaidou

Ε ναι, γιατί μην τους βλέπεις έτσι που βγαίνουν στα thread και μιλάνε, στην πραγματικότητα είναι ninja και τα κάνουν όλα απ'τις σκιές!
Sep 07 2011 16:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

O husbando σου το κατέχει υπερβολικά το άθλημα σ'αυτήν τη γλώσσα! Και η θετή του αδερφή...και να σε πω την αλήθεια, ενώ η φωνή του Reborn με τη σπάει εδώ δε με χάλασε πολύ...χμ...
Sep 07 2011 16:24
Photo

Kaidou → Fallen_Mpougatsa

Ρε το συζητας;Εγς εντυπωσιαστικα με την ταχυτητα τους :P
Sep 07 2011 16:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kaidou

Ha ha, όχι θα μας χαριστούν! Πάντως θα πρεπε να χαιρόμαστε΄ αυτό σημαίνει ότι κάνουν τη δουλειά τους, αλλιώς μετά παραπονιόμαστε...χαΐρι δε θα βρουν με μας! xD
Sep 07 2011 16:19
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Btw, Μιας και βλέπω ότι πιάσαμε θερμά τις ξένες γλώσσες Δοκίμασε να δεις Reborn! στα Ιταλικά. Δεν ξέρω για εσένα αλλά εμένα μου αρέσανε οι φων΄ς και καθόμουν και έβλεπα ολόκληρα επεισόδια XD [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JG_mZgWy_4Q&feature=channel_video_title[/youtube]
Sep 07 2011 16:14
Photo

Kaidou → Fallen_Mpougatsa

Πετανε οι mods,σε δευτερολεπτα διεγραψαν τα post xD
Sep 07 2011 16:12